2021-04-08, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Börjar bli rädd för Madde, backa för helvete!
En relation ska vara ömsesidig med samtycke, intressant att se vad som skulle hänt om det var ombytta roller......!
Haha nu ska vi inte överdriva. Men jag tycker hon borde backa, det känns bara stelt hela grejen. Ta det på utsidan sen bara. Känns som hon bara är i BB för Adrian.
Senast redigerad av robcore 2021-04-08 kl. 02:16.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Börjar bli rädd för Madde, backa för helvete!
En relation ska vara ömsesidig med samtycke, intressant att se vad som skulle hänt om det var ombytta roller......!
Nåja det är ömsesidigt eller kanske du inte hört dem båda säga att dem har känslor för varandra eller gick det förbi öronen???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mja men han har valt Madde så det är bara ni accepterar det engång för alla, Tror att hans familj accepterat Madde rätt snabbt redan och sett att hon är bra för han....

Desperat vet jag väl inte har haft en som var lika klängig men tycket det var mer charmigt än desperat, och det gör nog AD också ska du se så bara acceptera det hela"!
Du driver, visst gör du! Det är det du pysslar med..retas! SNYGGT! En eloge för att du går så mycket in i karaktär och håller det konsekvent hur tokigt och absurt det än ser ut
2021-04-08, 02:14
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej tack allihopa för ikväll och god natt
#JusticeForLasse
Godnatt
#LassesLifeMatter🦜🙏
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja för sjutton. Det kommer säkert. Han är lite buskablyg gossen. Blir riktigt spännande imorgon med Eritrea. Hon kommer få en reality check.
Ja du hon kommer inte fatta vad som hände ens....
Lär nog inte dröja länge innan han rullar runt igen och skedar ånyo....
Nardos fansen är rätt desperata i sina utlägg just nu...
Bannlyst
Avskeda DC som inte bevakar Adrian och Madde, varför ligga kvar i S2 där det händer nada 🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Tror Adrian saknar att sova med Emelie, då fick han iallfall vara i fred

Nja det tror jag inte , isåfall saknar han sin egen säng med Nardos , där kommer han nog sova när allt är över för denna vecka . Hade han saknat att sova med Emelie hade han sovit med henne , när Alex byte sov rum. Då sov hon själv igen , innan dompa kom in.

Nu kan han ifall inte byta för dompa har tagit över sängen och Emelie. Men tror inte han tänker så, utan han tänker mer som han själv sa ikväll. ” saknar min säng ” och det var den bredvid Nardos .
2021-04-08, 02:15
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Mja men han har valt Madde så det är bara ni accepterar det engång för alla, Tror att hans familj accepterat Madde rätt snabbt redan och sett att hon är bra för han....

Desperat vet jag väl inte har haft en som var lika klängig men tycket det var mer charmigt än desperat, och det gör nog AD också ska du se så bara acceptera det hela"!
Helvete, är du en man? Varför är du så besatt av en potentiell romans i ett TV-program? Är jag på Flashback?

Jag hoppas du får se när Adrian får sitt rövhål uttöjt när Dompa Löve knullar honom på köksbänken.

OCH MADDE SKA TITTA PÅ!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja hon frågade om han inte kunde hålla om henne..
Och han svarade BLIXTSNABBT ”ja absolut”
Medlem
Cents4s avatar
Citat:

Tror du på riktigt Adrians familj kommer acceptera en brud som hånglade med en bög och en flata två dagar efter hon varit inne i huset? Då har du inte riktigt hängt med, hans familj är traditionella av sig och lär knappast ge deras välsignelse efter att ha sett det där. Men visst, tro det du om det gör dig lycklig
Medlem
Citat:
Nåja det är ömsesidigt eller kanske du inte hört dem båda säga att dem har känslor för varandra eller gick det förbi öronen???

Adrian är inte intresserad, försöker fly situationen hela tiden men vill inte vara taskig därför dissar han inte henne helt.
2021-04-08, 02:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Vad surrar du om??
Tycker det är rätt normalt i ett förhållande att det sker dyl saker inte ligger man och håller om varandra hela natten men vad vet jag efter x antal förhållande, Brukar mysa skeden tja 20-30min sedan blir det för varmt efter ett ag så försöker man hitta en favorit position och då blir det regel så som dem ligger!

men visst det kanske är fel för Nardos fansen iom Madde & AD delar säng och myst...

Hade Adrian fått bestämma så hade han varken sovit eller skedat Madde. Han lade sig först i Jaqis säng för att sedan försöka smyga sig ner i Dennis säng men Joel var obeveklig och tvingade ner honom hos Madde. Han lade sig där stel som en pinne tills Madde frågade om han kunde hålla om henne varefter han gjorde det men det såg extremt stelt ut. Hade han varit intresserad så hade han inte försökt komma undan sängplats och mys utan tagit tillfället i akt. En halvdålig stel skedning i 15 minuter för att tjejen bönar om det är knappast tecken på intresse från hans sida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in