2021-04-08, 01:23
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Du måste sett fel , AD fråga dela gånger både dompa och Emmie skämta om det , me ingen sa nått ändå
Ingen har kastat henne under,sedan var det Madde som själv berättade att hon gillar att få och ge Rimjob
Lite pervers denna Madde
Hon närmar sig AD lite i taget
Blyg tror jag inte hon e inom sex
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Våra top sämsta 2 är samma! I like u.
Jag älskar Simons impulsivitet skarpt! Han har verkligen inget filter känns det som. Han var ett riktigt drägg för mig i början men idag är han lätt top 3, antagligen då med tanja och Dennis, utan imbördes ordning.

Ja Simon var 1:a för mig länge och kan kanske hamna där igen om han lägger ner gnällandet och rövslickandet för jag gillar att han är filterlös och samtidigt är han jäkligt rolig
Han kommer strax efter Dompa och Tanja för mig.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Hmmm stämmer mycket väl. Även när han reste sig från sängen nyss i ett kolsvart rum va han tvungen att hålla en kudde för sina kallingar. Varför månntro?
Oj, det missade jag totalt. Vet faktiskt inte alls vad det beteendet symboliserar. Mikropenis?
Medlem
Tänk om Adrian egentligen är en Adriana?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Skönt att höra att ni är vänner än idag.

Skedning är mys. Även om jag sällan skedar min sambo nu. Klassiska ”det blir varmt” Det måste vara förbannat jobbigt att klia stålull också som han gör. Fattar inte vad som är problemet heller. Han är ju också frikostig och berättar vem av killarna han hade varit tillsammans med om han var tjej. Sen att han håller för när han har småbyxorna på sig och måste ta på och av sig byxor under täcket innan han går upp. Något skumt är det dock.

Det är den mest dragna kommentaren här hemma också ;
Medlem
Citat:
Nej det tror jag inte. Jag hörde ingenting iallafall men det hade inte heller förvånat mig om det va de som krävdes för att han skulle hålla om henne.
Jo hon frågade. Jag hade skämts så mycket, han försökte lägga sig i 2 sängar innan han la sig hos henne och ändå ska hon försöka sig på en skedning. Pinsamt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Joel var tvungen att tvinga honom till Maddes säng. Men nu ligger Adrian där efter mycket om och men. Prank incoming. Snart ligger Nardos emellan dem

Dom ligger och skedar nu , ser ut som AD håller om henne
2021-04-08, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kanske därför han gillar Nardos, hon har ju en papegojbur där andra har en mun.
haha
2021-04-08, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej madde du hinner hamna i klimakteriet innan du kommer bli påsatt av adde hennes enda chans att finna lite podde DNA är om hon hittar Lasses bur
Är det alltså sant att Mössan tryckte in sin lillesnoppis i sin papegojas bur? Eller driver ni? Sköja min papegöja. Jag vet inte ut eller in vad som är sant eller ej.
2021-04-08, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jösses, ska det vara så svårt att läsa av människor? Adrian är inte intresserad av Madde det finns ingen kemi, och nej han är inte bög killar med Adrians karaktär går mer i gång på tjejer som det är lite riv i. Madde är alldeles för mjäkig och tråkig. Nardos är inte intresserad av Adrian för hon går i gång på latino snubbar eller mullat killar. Det är hennes preferens. Dom har fått en nära relation i huset och sover gärna med varandra för de är trygga ihop.
Nardos är 100% kär i Adrian, frågan är om han är kär i henne också. Hon är bara för osäker för att våga nämna det högt. Man ser ju alla metoder hon försöker med för att hindra honom från att sova med någon annan. Du behöver lära dig läsa.
2021-04-08, 01:25
Medlem
Citat:
Ja.. Kul för Madde att ligga där och först se att han smyglägger sig i Jaqis säng för att sedan få åthutning av Joel och då försöker han smyga ner sig i Dennis säng istället och får återigen åthutning av Joel och DÅ passar det att lägga sig som en stel pinne i hennes säng. Att hon inte ger upp sina drömmar om den fjanten snart

Citat:
Ursprungligen postat av Lillgydn
Madde: Adrian kan inte du hålla om mig lite??
Hjälp hon är så påååå

Va sa hon det ?? Trodde han bara höll om henne själv
2021-04-08, 01:26
Medlem
Citat:
Ja Simon var 1:a för mig länge och kan kanske hamna där igen om han lägger ner gnällandet och rövslickandet för jag gillar att han är filterlös och samtidigt är han jäkligt rolig
Han kommer strax efter Dompa och Tanja för mig.
Kan du motivera rövslickeriet? Det känns inte som han "rövslickar" någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in