2021-04-08, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Nej det tror jag inte. Jag hörde ingenting iallafall men det hade inte heller förvånat mig om det va de som krävdes för att han skulle hålla om henne.

Jo hon frågade! Han låg vänd emot henne och sen vände hon huvet och frågade om han kunde hålla om henne. Då vred han på sig och gjorde det!
Medlem
Tycker att Dompa och Emelie är urgulliga!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Skönt att höra att ni är vänner än idag.

Skedning är mys. Även om jag sällan skedar min sambo nu. Klassiska ”det blir varmt” Det måste vara förbannat jobbigt att klia stålull också som han gör. Fattar inte vad som är problemet heller. Han är ju också frikostig och berättar vem av killarna han hade varit tillsammans med om han var tjej. Sen att han håller för när han har småbyxorna på sig och måste ta på och av sig byxor under täcket innan han går upp. Något skumt är det dock.
Hmmm stämmer mycket väl. Även när han reste sig från sängen nyss i ett kolsvart rum va han tvungen att hålla en kudde för sina kallingar. Varför månntro?
2021-04-08, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Du måste sett fel , AD fråga dela gånger både dompa och Emmie skämta om det , me ingen sa nått ändå

Nej, Emilie tog upp det en gång till. Sa att "ämnet röv varit uppe", fast utan att nämna exakt hur och med vem/vilka. Men Dompa avbröt henne med att det dar tar vi inte upp ikväll.
2021-04-08, 01:19
Medlem
Sover Adrian och Madde med varandra eller ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa och Tanja är de enda jag bryr mig om Jag gillar Simon men tycker att han gnäller lite väl och slickar röv så det får han gärna sluta med pronto! Hade Judith som favorit i början men efter en vecka eller två föll hon och nu ligger hon näst sist. Sist är givetvis Adrian
Våra top sämsta 2 är samma! I like u.
Jag älskar Simons impulsivitet skarpt! Han har verkligen inget filter känns det som. Han var ett riktigt drägg för mig i början men idag är han lätt top 3, antagligen då med tanja och Dennis, utan imbördes ordning.
Medlem
Ridnes avatar
Damn..Dompis är inte rädd att ta för sig.. Råhånglade upp Emsan och tog ett stadigt tag om röven och passade på att klämma lite
2021-04-08, 01:20
Medlem
nej madde du hinner hamna i klimakteriet innan du kommer bli påsatt av adde hennes enda chans att finna lite podde DNA är om hon hittar Lasses bur
2021-04-08, 01:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej madde du hinner hamna i klimakteriet innan du kommer bli påsatt av adde hennes enda chans att finna lite podde DNA är om hon hittar Lasses bur
SLUUUUUUUUUTA!

Jag pissar på mig!!!
2021-04-08, 01:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Skönt att höra att ni är vänner än idag.

Skedning är mys. Även om jag sällan skedar min sambo nu. Klassiska ”det blir varmt” Det måste vara förbannat jobbigt att klia stålull också som han gör. Fattar inte vad som är problemet heller. Han är ju också frikostig och berättar vem av killarna han hade varit tillsammans med om han var tjej. Sen att han håller för när han har småbyxorna på sig och måste ta på och av sig byxor under täcket innan han går upp. Något skumt är det dock.

Hahaha. Fan vad grym du är "det blir varmt". Känner igen det så väl, speciellt när man har surat lite under dagen.
Ja, han var verkligen snabb på att svara Pedram. Jag skulle vilja se hans min när han ser vad gamnacken har hållit på i huset. Eller kommer han tycka att det är okay? Han vet ju hur Mergim höll på mot tjejer förra året och det verkar inte som han bryr sig trots att han säger sig vara en rättssskaffens man. Blundar han för allt bara för att det gynnar honom och bryr han sig verkligen om andra som han vill så gärna kommunicera ut till tittarna?
2021-04-08, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian lade sig i en annan säng där INTE Madde låg. Någon förvånad?!

Fast Joel kom och flytta de han
2021-04-08, 01:23
Medlem
Jösses, ska det vara så svårt att läsa av människor? Adrian är inte intresserad av Madde det finns ingen kemi, och nej han är inte bög killar med Adrians karaktär går mer i gång på tjejer som det är lite riv i. Madde är alldeles för mjäkig och tråkig. Nardos är inte intresserad av Adrian för hon går i gång på latino snubbar eller mullat killar. Det är hennes preferens. Dom har fått en nära relation i huset och sover gärna med varandra för de är trygga ihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in