2021-04-07, 23:48
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Olivia har också rätt sjysst kropp. Vem tycker ni har sexigast kropp, feministen eller Olivia?

Kan inte bestämma mig. Men säger nog feministen. Atletisk men smal och stora bröst
2021-04-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Hahaha wow! Det har du ju fan rätt i

Googla så ser man ta mig tusan likheten. Speciellt när båda ler. Hahaha. O jag som tänkte hon var påsättbarst av alla. Nu ser jag bara Ekwall framför mig. Helvete.
2021-04-07, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Olivia har också rätt sjysst kropp. Vem tycker ni har sexigast kropp, feministen eller Olivia?

Kan inte bestämma mig. Men säger nog feministen. Atletisk men smal och stora bröst

Hade valt Olivia trots att hon ser ut som Patric Ekwall.
Då jag tycker att femnisten ser ut som en Greta Thunberg kopia som e mixad med hybriden Kurt som figurerade i media häromdagen.
Känns som hon är en transgender.

Dock verkar även prästinnan vara en het dam. Ser ut o vara vild. Skriker nog mycket under sexakten. En katt.

Inte sexig men het.
Senast redigerad av Ihatelifeofibra 2021-04-07 kl. 23:54.
2021-04-07, 23:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karensdagar
Man kan äta dem råa! De späda är godast och väldigt nyttiga och mättande, ja alltså finns det enbär kan även riset använda som smakförstärkare. Lax i all ära men en kryddning med peppar och chiliflakes låter inte supergott, såklart bättre än inget. Granskott har nog utvecklats till större men går fortfarande att äta eller göra te på. Nässlor finns nog inte annars hade vi sett nässelsoppa... fast det är ju mycket matnyttigt TV4 inte plockar med. Wrenkler borde ha friterat lav vid det här laget.

Jag såg fram emot en säsong där den svenska vildmarken skulle få synas på ett annat sätt på bästa sändningstid. Istället verkar det som produktionen försöker efterlikna ett Robinson på en paradisö, vilket jag i nån mån kan förstå. Men borde man inte ta tillfället i akt? Är det värt att skaffa discovery för att se ensam i vildmarken?

Ja de verkar ha kopierat Robinsonkonceptet rakt av och säkert trott att deltagarna skulle varit mera kunniga på överlevnad i sitt egna hemland - men det verkar inte vara mer än som högst kanske 4 st av 12 deltagare som har liiiiite kunskap av uteliv men inte som vi tror: för de har kanske haft föda med sig på sina utflykter tidigare

Det med björklöv visste jag inte, men då har jag lärt mig något nytt. Lax tillagad hemma är ofta kryddat med salt och chiliflakes numera och sällan att de tänker på andra kryddor - men om de hade kunskap skulle de ha försökt bygga en liten rök och rökt fisk med eller utan enris = attans gott. Men jag tror inte de har kunskapen helt enkelt ... sorgligt nog!

Serien Ensam i Vildmarken följer jag på Tisdagar på 5:an. Hejjar på Ida Lindström (den yngsta på 25 år) från Skellefteå och hon var med i Robinson 2018 och kom på placering 5 - Daniel "DK" Westlund från Äppelbo vann Robinson det året. Serien är bra faktiskt och de spelade in den i Norge.

https://www.mabra.com/senaste-nytt/ensam-i-vildmarken-deltagare-2021/7272224
2021-04-07, 23:53
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin

Inte sett mycket av Joanas kropp men kan tänka mig att hon är den sexigaste.
2021-04-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Hon är femnazi, hon måste hata män och allt det står för.
Usch ja vilken obehaglig typ hon är. Klarar inte av att ta en diskussion och skriker högt i sin lättkränkthet. Hon står för precis allt det jag avskyr. "Krossa patriarkatet" men männen ska finnas där för att lösa de problemen som fröken lättkränkt är för svag eller för fin i kanten för att göra. Ut med stolpskottet omedelbart.
2021-04-08, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Usch ja vilken obehaglig typ hon är. Klarar inte av att ta en diskussion och skriker högt i sin lättkränkthet. Hon står för precis allt det jag avskyr. "Krossa patriarkatet" men männen ska finnas där för att lösa de problemen som fröken lättkränkt är för svag eller för fin i kanten för att göra. Ut med stolpskottet omedelbart.

Jag gillar hur hon använde citationstecken när det var tal om att beskriva killarna som "starkare" Som att det, återigen, skulle handla om någon sorts definitionsfråga huruvida killarna är fysiskt starkare eller inte.

Att killarna hade valt att göra dom tunga lyften i tävlingarna var naturligtvis deras eget beslut och inget som hon stod bakom Jag förväntar mig att hon tar på sig att göra dom i nästa tävling. Så sinnesjukt bränd.

Kudos till Wrenkler som vågar utmana hennes idioti även om han bränner sina broar.
2021-04-08, 01:33
Medlem
Så här står det i TV.nu:s beskrivning av programmet för torsdag

Känns ganska uppenbart vad de syftar på, eller?
2021-04-08, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jisses vad mycket prat om kaloriintag här. Själv vet jag inte var jag står i frågan, kan se det ur bådas synvinkel.
Han har rätt i sak om metabolism och kalorier, men saken är också att alla är i svält och i det läget är det väldigt förståeligt att det upplevs orättvist att inte dela lika. Dessutom svårt att administrera detta rättvist, det är ju även stor skillnad i vikt mellan männen så för att det skulle bli millimeterrättvist skulle de behöva en våg och en kalkylator samt antagligen internet för att kolla upp hur det här ska räknas ut korrekt. Rätt ska ju vara rätt, tydligen. Bara här borde de flesta inse det orimliga i förslaget.

Vidare är Robinson även ett socialt spel. Nu gjorde han sig jäkligt mycket mer impopulär jäkligt snabbt. Han lär bli utröstad nästa gång, om inte psykiskt utmobbad före det. Lite Aspbergers-varning att inte begripa dessa konsekvenser.
2021-04-08, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Han har rätt i sak om metabolism och kalorier, men saken är också att alla är i svält och i det läget är det väldigt förståeligt att det upplevs orättvist att inte dela lika. Dessutom svårt att administrera detta rättvist, det är ju även stor skillnad i vikt mellan männen så för att det skulle bli millimeterrättvist skulle de behöva en våg och en kalkylator samt antagligen internet för att kolla upp hur det här ska räknas ut korrekt. Rätt ska ju vara rätt, tydligen. Bara här borde de flesta inse det orimliga i förslaget.

Vidare är Robinson även ett socialt spel. Nu gjorde han sig jäkligt mycket mer impopulär jäkligt snabbt. Han lär bli utröstad nästa gång, om inte psykiskt utmobbad före det. Lite Aspbergers-varning att inte begripa dessa konsekvenser.

Alex är utan tvekan störst i lägret och borde isf få mest mat, det hade nog faktiskt varit mest fair. Det hade bara inte gått hem hos de övriga. hehe Näst efter honom är nog gubben som också har lite muskler, sen Wrenkler och till sist Ludvig som ser ut som en curlad liten skolflicka.

Typiskt, man stannade uppe för att se nästa avsnitt men är nu istället för trött för att kolla på eländet. lol
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-08 kl. 02:07.
2021-04-08, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra
Hade valt Olivia trots att hon ser ut som Patric Ekwall.
Då jag tycker att femnisten ser ut som en Greta Thunberg kopia som e mixad med hybriden Kurt som figurerade i media häromdagen.
Känns som hon är en transgender.

Dock verkar även prästinnan vara en het dam. Ser ut o vara vild. Skriker nog mycket under sexakten. En katt.

Inte sexig men het.
Prästen!
2021-04-08, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary

Unga växande individer drar ju också mer energi än äldre med långsammare celldelning.
Fast Désirée-kopian kör i diket med sina argument....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in