2021-04-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
njaa jag vet inte om jag köper det riktigt mer än vad hon säger tror jag ...kanske en puss på snapchat till låtsaspojkvännen i paris

Garanterat mytoman, eller jobbat som eskort/sugar baby..ser ingen annan förklaring!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkxy13
Gällande "Tittarna har röstat" - grejen. Tycker ändå jag är inne ganska ofta genom cmore-appen (speciellt på kvällarna) men har varit en del många omröstingar som jag inte alls fått upp! Förstår inte hur man ska kunna kolla och kolla om det finns röstningar samtidigt?

Uppdaterar appen osv, och läser också fb lite då och då, men kan ha missat genomgång av detta.
Det är väl genom att använda cmore-appen och sen klicka big brother som man kollar? Eller gör jag fel?

Samma här!! Får ibland upp bara frågor om är dom tillräckligt hårda osv, men inte allt man läser om här och de det får in i brev..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jackie och AD vann tävlingen. Med betoning på Jackie som gjorde ett grymt bra jobb. Hon är inte alls så oäven som man kan tro.

Vad var det för tävling?? Kan inte vart någon fysisk pga foten tänker jag?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
och hack i ballens förhud av förspelet med lasse paarrotsy,the pencil dick som gled in i ett fågelgaller

hm.leif pagrotsky kanske är ett alias för lasse parrotsy

Haha, den lille dvärgen som Foppa och grabbarna kastade runt som en vante när Leify skulle vara med och fira VM-guldet för ett antal år sedan...
2021-04-07, 23:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkxy13
Gällande "Tittarna har röstat" - grejen. Tycker ändå jag är inne ganska ofta genom cmore-appen (speciellt på kvällarna) men har varit en del många omröstingar som jag inte alls fått upp! Förstår inte hur man ska kunna kolla och kolla om det finns röstningar samtidigt?

Uppdaterar appen osv, och läser också fb lite då och då, men kan ha missat genomgång av detta.
Det är väl genom att använda cmore-appen och sen klicka big brother som man kollar? Eller gör jag fel?
Ibland måste man backa ur Big Brother sas och då kan röstningen finnas där (när man "gått in" på BB igen).
Större röstningar finns ju längst ner på "rösta" knappen.
Och förstås, starta om skiten ibland.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-07 kl. 23:25.
2021-04-07, 23:24
Medlem
basiss avatar
och nu kommer Nardos ”jag är en ängel” tal...

Och det blev fint med alla 11 barn, stöd till förtryckta kvinnor....... 😇

Jisses, hon visste vad hon skulle säga innan hon lät de andra svara före henne på sin egen fråga 🥴
2021-04-07, 23:25
Medlem
Vill någon förklara varför det finns en duell inlagd på söndagar? Har det varit så hela säsongen? Hoppade som sagt in senaste 2 veckorna.

Vet att det var en planerad duell mellan Vickan och Alex som blev inställd eftersom hon fick lämna.

Men vad/vem utser vilka som ska ställa upp i duellen?

Ser på instagram att antingen Mergim och Julia ska ställa upp i en duell mot en rekryt som generalerna utser. Varför detta? Vem bestämde Mergim och Julia?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahahaha.
Fyfan. Får den bilden i skallen nu.
hehe nej radera den från hårddisken mellan öronen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Syster!!!!!!!!!!!!!!! alltid lika klockrena inlägg åhh.

du har så rätt och jag tillber vår gudinna och bara njuter så länge det varar, ser du så lycklig och glad hon är? åhhhhh

det finns bara en drottning men tittarna kommer inte rösta fram gudinnan och det är ok, she dont need that shit cus she is already a queen SLAYYYYYYYYYYYY

#VLADTEPES #PERMANENTMÖSSA #SPIKAFANPÅHUVUDET #THEREISONLYONEQUEEN #NJUT #GUDINNA
Hahahah alltså har saknat dig så mkt

Tänkte på dig när Jullis kom in i huset EYYY
2021-04-07, 23:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Gud vad alla spelar änglar nu, "jag hade gett bort sjukt mycket pengar till välgörenhet och grejer" tror dom själva att vi ska välja dom som vinnare av miljonen nu? FEEEEJK

Haha sant!

Dock så sa dom "om man hade flera hundra miljarder dollar". Hade jag haft det hade jag också skänkt pengar. Men frågar var ju mer "hur hade ditt liv sett ut", inte vad man skulle göra med varje krona.
2021-04-07, 23:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Vad var det för tävling?? Kan inte vart någon fysisk pga foten tänker jag?

Det var en stor bana i rummet med massa ballonger man skulle smälla med hjälp av en liten tank (krigsvagn) som hade en nål på pipan längst fram. Den som styrde tanken med fjärrkontroll hade på sig stora glasögon som var helt täckta. Man kunde inte se något utan han fick hjälp av Jackie hur han skulle köra tanken på banan. Hon skrek ut om han skulle svänga osv. Riktigt bra faktiskt.
2021-04-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Garanterat mytoman, eller jobbat som eskort/sugar baby..ser ingen annan förklaring!
tror ingen börjar erbjuda så dyra presenter som hon snackar om utan motprestation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in