2021-04-07, 23:18
Medlem
Gällande "Tittarna har röstat" - grejen. Tycker ändå jag är inne ganska ofta genom cmore-appen (speciellt på kvällarna) men har varit en del många omröstingar som jag inte alls fått upp! Förstår inte hur man ska kunna kolla och kolla om det finns röstningar samtidigt?

Uppdaterar appen osv, och läser också fb lite då och då, men kan ha missat genomgång av detta.
Det är väl genom att använda cmore-appen och sen klicka big brother som man kollar? Eller gör jag fel?
2021-04-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var väl att låta något annat djur nafsa på snoppis men han sa nej
hahaha nej hans pitbull har för vassa tänder för snoppis ...yorkien däremot
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Surskånskan sa sen i rummet att hon blev sur/började grina för att NarccisistNardos tog över när hon läste reglerna, och givetvis gjorde det hela till hennes alldeles egna show
Tror hon sa det för det var det lätta valet att säga, alla stör sig redan på Nardos. så då gav hon det som anledning och hade hon sagt ngt mot Simon så kanske hon hade fått ännu mer ”hat”, som hon sagt själv. Hon verkar livrädd att bli icke omtyckt som dom är nu, och tror att hon blev uppriktigt sårad över det Simon sa. Inte det han sa ordagrant utan att han sa ngt mot henne för hon känner att det blir för mkt hat ifrån dom andra. Visst tycker hon det är jobbigt att nardos säger till henne att tuffa till sig men det tkr jag är rätt av nardos att säga. Hon borde dock säga det till Madde också haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Phew. Undrar om han lade sin laddning på den stackars filuren.

Du har ju större chans än någon av oss här inne grodan. Han tänder på djur!
Medlem
Haha tror Madde försvann lite i dagdrömmen när hon berättade om sitt drömliv,
”Hade haft ett hus i Stockholm, vi hade även haft ett hus utomlands” *sneglar samtidigt snabbt på Adrian*
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-04-07 kl. 23:32.
2021-04-07, 23:20
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Surskånskan sa sen i rummet att hon blev sur/började grina för att NarccisistNardos tog över när hon läste reglerna, och givetvis gjorde det hela till hennes alldeles egna show

Vi förstår inte danska...hahahaha, jag hade garvat ihjäl mig om jag var skåning. Inte gjort som Emelie von Lättstött
2021-04-07, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Phew. Undrar om han lade sin laddning på den stackars filuren.
bukkake-lasse menar du
2021-04-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkxy13
Gällande "Tittarna har röstat" - grejen. Tycker ändå jag är inne ganska ofta genom cmore-appen (speciellt på kvällarna) men har varit en del många omröstingar som jag inte alls fått upp! Förstår inte hur man ska kunna kolla och kolla om det finns röstningar samtidigt?

Uppdaterar appen osv, och läser också fb lite då och då, men kan ha missat genomgång av detta.
Det är väl genom att använda cmore-appen och sen klicka big brother som man kollar? Eller gör jag fel?
Du gör rätt! Men jag har ofta problem med att få upp omröstningarna. Måste starta om appen flera gånger ibland. Ofta är röstningarna öppna väldigt kort tid, så upplever att det är lätt att missa om man inte råkar gå in precis då (och appen faktiskt inte buggar) eller läser här.

Sjukt kasst. Man borde få notiser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hahaha nej hans pitbull har för vassa tänder för snoppis ...yorkien däremot

PITTbull
Medlem
ovaxadbanans avatar
Gud vad alla spelar änglar nu, "jag hade gett bort sjukt mycket pengar till välgörenhet och grejer" tror dom själva att vi ska välja dom som vinnare av miljonen nu? FEEEEJK
2021-04-07, 23:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
bukkake-lasse menar du
Hahahaha.
Fyfan. Får den bilden i skallen nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto