2021-04-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Undra om Madde kommer försöka skeda med Adrian ikväll.Någon i turkosarummet kommer få sova med någon annan för det finns inte tillräckligt med sängar
Joel sover Dompa
2021-04-07, 22:57
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-04-07 kl. 23:23.
2021-04-07, 22:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Vore det inte jävla härligt med en gilla knapp så man enkelt kan hålla med inlägg som skrivs?

Känner att det är ofta jag vill trycka på en tumme om ett härligt skämt kommer upp eller en bra åsikten, men det kanske är för jag är så jävla introvert och inte orkar skriva.

Eller finns det en anledning Flashback valt att inte ha en sådan funktion?
Hmm vore ju smart faktiskt!
Tråden skulle ju säkert krympa rätt så jävla mycket då och man skulle behöva skrolla mindre?

Tänker på alla gånger man bara skriver smileys tex.
2021-04-07, 22:59
Medlem
xrlpyts avatar
Sigge har jobbat på bra idag, lätt MVP. Poolen är blå. Rösta kvar honom!
2021-04-07, 22:59
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
var det med hennes låtsas pojkvän i paris nattvärld

Hängde inte riktigt med, hon har ju varit med om så jättemycket under sina 23 år (ett med Corona) som dom flesta inte hinner med i en livstid 🙃
2021-04-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
hallå,för tusan posta gärna vicktorias försvarstal igen har missat detta.

VV ankkäften
det finns nedskrivet här någonstans ord för ord av cinnamonbon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Adrian är sugen på Emelie
Vad hände? Han har ju undvikit henne i 2 dagar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lite trådarkeologi:

helt ur det blå: (FB) Big Brother 2021

Mina åsikter går inte att värdera.

(FB) Big Brother 2021

Jag besitter inte förmågan till att analysera människor på djupet.

(FB) Big Brother 2021

Jag förstår inte skämt.

(FB) Big Brother 2021

Jag förstår inte sarkasm.

(FB) Big Brother 2021

Jag bevisar tydligen någon slags poäng "utan att förstå det själv"

Allt detta föregick min kommentar om att du uppenbarligen är för smart för mig, och sen har du gått och burit på den i flera veckor och trott (hoppats) att det faktiskt är sant.
Vilket dunderjobb du gjort för att sätta dit mig (återigen), synd att det föll pladask. Upp som en sol, ned som en måne, som Joel skulle ha sagt.

Inte en enda gång nämnde jag intelligens eller smarthet, det är din egen tolkning som du inte kan hålla mig ansvarig för.

"Jag är nämligen ganska säker på att du var den som först drog in begrepp som smarthet och intelligens i vårt utbyte", sa du. Nu har du svart på vitt att det var du. Jag vet att du aldrig kommer erkänna att du hade fel, men att vi båda vet att du hade det räcker för mig.

Tänker avsluta den här diskussionen här, med respekt till övriga i tråden. Vill du fortsätta bitch about it är du free att glida in i PM.
2021-04-07, 23:01
Medlem
De här "nyhetshändelserna" på BBs instagram story handlar verkligen aldrig om Nardos va? Eller en omröstning om deltagarna i appen, typ som den med Pedram nu och om han överreagerade.
2021-04-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har vi övergett Simons myttarlista förresten???

Längesedan man såg någon point out hans uppenbara lögner/kryddningar
Enligt någon tönt i den här tråden så hade det bevisats att det som stod på listan egentligen stämde och att Simon därför inte myttade 🤭
2021-04-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Hängde inte riktigt med, hon har ju varit med om så jättemycket under sina 23 år (ett med Corona) som dom flesta inte hinner med i en livstid 🙃
njaa jag vet inte om jag köper det riktigt mer än vad hon säger tror jag ...kanske en puss på snapchat till låtsaspojkvännen i paris
2021-04-07, 23:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det lär ju inte bli en ny säsong då.
Det beror på licensen. Ibland är de de tvungna att följa ett avtal. Möjligtvis blir det ännu ett säsong i fyrans regi. De hat ju ändå byggt detta för dyra pengar och på något sätt måste det skrivas av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in