2021-04-07, 19:46
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hoppas på kallt väder framöver så att man slipper se transans stringr*v igen. Trodde inte att jag störde mig på sånt men tydligen så gör jag det för man har i åtanke att hen var född som man och fläker ut sig halvnaken i nationell tv.

Även jag har börjat störa mig lite på den tjohejglada tanten också som verkar lite falsk. Alla i det laget kan åka hem förutom Alexander, och möjligtvis gubben och Wrenkler. Varför påminner mig Lag Nord om förra årets lag Nord? De här kommer också rösta ut de starka männen och sen börja förlora.

Kommer de att ta in någon ersättare istället för pastorn som fick avbryta?

Tittar man på Dean som var först med att åka ut har han tappat jättemycket i vikt, vilket får mig att tro att han kommer tillbaka.
2021-04-07, 19:50
Avslutad
Synd att de inte har mobiler och internet tillgängliga, för då hade Wrenkler kunnat visa den här för Johanna som följaktligen hade gått i taket!

https://youtu.be/-ym42lV1ka8
2021-04-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Tittar man på Dean som var först med att åka ut har han tappat jättemycket i vikt, vilket får mig att tro att han kommer tillbaka.

Kan han inte ha gått ner den vikten privat då?
2021-04-07, 19:53
Medlem
DyslexiKungens avatar
Einstein spekulerade om MGH
2021-04-07, 19:54
Medlem
Den här sexistiska idioten Wrenkler som tjatar om att män ska få mer mat och kvinnor mindre kan ju bara gå och lägga sig i en grotta någonstans. Idiot.
2021-04-07, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Einstein spekulerade om MGH

Vilken jävla tomte
2021-04-07, 19:55
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Vilken jävla tomte

Mera Wrenklers behövs för att starta upp lite bråk
2021-04-07, 19:56
Medlem
Krickedixans avatar
Herregud vad hon den unga tjejen är pantad
Under vilken Sten har hon pravlat upp ur

Självklart bränner män mer och är de så dumma att de inte fattar det....
2021-04-07, 19:56
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Den här sexistiska idioten Wrenkler som tjatar om att män ska få mer mat och kvinnor mindre kan ju bara gå och lägga sig i en grotta någonstans. Idiot.

Wrenkler for president!
2021-04-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette

Driver du eller? Det e ju allmänt känt att män behöver fler kalorier än kvinnor, det har ingenting med sexism att göra men är rent biologiskt.

Sen är det såklart annorlunda om det är en kvinna som är bodybuilder och en svag snubbe.
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetgirigast
Då får du nog göra om läxan, en pastor kan både vara ung OCH kvinna
Lovisa hade inte rätta tron

Allt jag mena är att hierarki-klättrandet måste vara obefintligt. Hon är förmodligen församlingen/sekten
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kan han inte ha gått ner den vikten privat då?

Självklart, men har man varit med i robbinson kan man inte utesluta att det ligger något bakom det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in