2021-04-07, 19:41
Medlem
Nardos - Jag Jag Jag
Medlem
då det har varit "alla ska vara vänner" 24/7 kan ju mycket ha byggts upp som är enklare att ta upp nu när det är en "lek"
Medlem
Ghandis avatar
KIMM JONG_UN ! ! ! lol
2021-04-07, 19:42
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså de har fortfarande INTE förstått att detta är ett rollspel och Militärvecka, inget kollo? Varför sitter Judith och säger hur Generalerna ska sköta sig när de fått brev ifrån BB?
2021-04-07, 19:42
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Det kräver ändå en fysisk ansträngning att hoppa runt på kryckor. Vilket hon absolut inte klarade tidigare, elelr du kanske itne har tittat? Hon låg nerbäddad i soffan och ställde sig inte upp för något, dessutom kunde hon inte äta något. Nu helt plötsligt är det gott med ärtsoppa och hon hoppar runt i huset som en kanin. Pay attention BROR.

Jodå jag har kollat, har sett att hon verkat ha haft jätteont tidigare idag. Hon har inte hoppat runt i onödan men hon har ju gjort det varje gång hon eller gruppen fått en uppgift. Hon fick ju värktabletter i bikten, det kanske har hjälpt? inte fan vet jag, vem bryr sig

Vem bryr sig om tjackies kryckor ens, det roliga är ju att Pedram får kortslutning och att Mergim grinar
2021-04-07, 19:44
Medlem
Måste vara kläderna som fuckar deras hjärnor för dagen har inte ens varit jobbig?
2021-04-07, 19:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige
Dompa har ju rätt inställning kring detta. Vad fan är det för fel på Adrian? Dåligt samvete för vad? In med pizzorna nu
Bara taktik
2021-04-07, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hävdar återigen att Adrian förstört denna säsong.
Han och Simon tjurade så mycket igår att de förstörde hela temaveckan. Slår man upp "känslomässig utpressning" i ordboken så kommer en bild på Adrian upp. Så fort något går honom emot så "blir han orolig""rädd""mår dåligt""har känslor" och tittar med valpögon på den tjejen som varit elak mot lille morsgrisen. Det värsta är att det funkar VARJE gång också för att han har alla lindade runt sitt lillfinger därinne. Maken till egocentrisk, manipulativ narcissist som Adrian har jag aldrig tidigare sett. Fattar inte varför han har så mycket fans.

För övrigt tycker jag att kärlekssektledaren Joel visade mest sadistiska tendenser igår som gick runt och försökte tvinga rekryterna att lukta på pommesen. Snacka om maktmissbruk. Det var det jag störde mig mest på igår av allt för det var förnedring. Tänk att det alltid är de som tjatar om kärlek och respekt som är de värsta..

+1
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fan vad jag stör mig på Joel!
Hans imbecilla blick, hur han smaskar mat, hur han aldrig hör nåt ("Förlåt?"), hur han aldrig fattar nåt, allt han säger allt han gör. Är det bara jag, eller nån mer som känner så?

Det är inte bara du men tyvärr kan vi inte bli av med honom den här veckan heller!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
"inte för att vara rasist" och så "råkar" du missa att nämna den gnälligaste i huset - din landsman Simon.

Skenhelig är du. Smygrasist.

ännu tummen upp för dig!!
Medlem
Varför började Mergim och gråta?
För att han inte fick srika "OOOMAAAAJGAAAAD"???
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hörde han prata om tillbakablickar till när han blev mobbad..? Mergim the frog? 🥺
🤣😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in