2021-04-07, 19:25
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det kan man verkligen undra
Ja ofattbart av BB👎
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag såg inte hela det samtalet när Dennis berättade vad han hört. Men av det jag såg så upplevde jag att han berättade vad han hört för att upplysa dom andra befälen om att rekryterna är upprörda, ungefär som att han ville att dom skulle veta det så dom inte gick på så hårt mot dom när dom redan var upprörda.

Upplevde inte att det var att han "golade" för att vara elak. Men jag såg bara lite så jag kan ha helt fel?

Han satt och flinade när han pratade med Adrian om det så det var nog inte för att vara snäll mot rekryterna. Han kunde knappt hålla flinet inne när han satt där ute och lyssnade på dom när dom pratade. Han golade för han tyckte det var kul att dom var upprörda
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De lackade över att de inte fick prata och skratta medan de skrubbade toan och nuggen med tandborstar. En detalj Podde hittade på.

Bwahahaha!

No talking or laughing while brushing. Det är sen gammalt.
2021-04-07, 19:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Varför kan de inte tjafsa med Gamnacken o gå på honom nu då som de har gjort med Simon?!
Ingen vågar gå på låtsasgangstern

Eller hur! I Simons fall är ju hans diagnos en verklig anledning till att han flippar men han får all skit! Han löser dessutom striderna jättebra.
2021-04-07, 19:26
Medlem
Mouchinos avatar
De som inte gillar Militärveckan och inte klarar av att brösta rollerna de fått kan ju lämna då och lämna sin chans att vinna 1 mille.
2021-04-07, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
hur kan emelie inte blivit straffad?
hon bryr sig inte alls och slipper och slappar bara..

Halva Skåne slickade henne i analhålet 2007-2020
2021-04-07, 19:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Finns studier som visar att "svenskar" är mer rädda för konflikter än personer från andra kulturer. Skulle tro att de flesta är lika gnälliga egentligen men att vissa inte vågar visa sin rätta sida utåt.
Möjligt, men ändå hysteriskt roligt när Mergim bryter ihop och börjar grina för 5 grodhopp.😅
2021-04-07, 19:28
Medlem
Ridnes avatar
Jag hävdar återigen att Adrian förstört denna säsong.
Han och Simon tjurade så mycket igår att de förstörde hela temaveckan. Slår man upp "känslomässig utpressning" i ordboken så kommer en bild på Adrian upp. Så fort något går honom emot så "blir han orolig""rädd""mår dåligt""har känslor" och tittar med valpögon på den tjejen som varit elak mot lille morsgrisen. Det värsta är att det funkar VARJE gång också för att han har alla lindade runt sitt lillfinger därinne. Maken till egocentrisk, manipulativ narcissist som Adrian har jag aldrig tidigare sett. Fattar inte varför han har så mycket fans.

För övrigt tycker jag att kärlekssektledaren Joel visade mest sadistiska tendenser igår som gick runt och försökte tvinga rekryterna att lukta på pommesen. Snacka om maktmissbruk. Det var det jag störde mig mest på igår av allt för det var förnedring. Tänk att det alltid är de som tjatar om kärlek och respekt som är de värsta..
2021-04-07, 19:28
Medlem
Mouchinos avatar
Så här agerar AD nu för att "Verka" sympatisk, generös och vill nu dela sín pizza med de andra för att det ska se bra ut och för att han är livrädd att få ovänner efter detta, varför tro?
2021-04-07, 19:29
Medlem
ralphiges avatar
Dompa har ju rätt inställning kring detta. Vad fan är det för fel på Adrian? Dåligt samvete för vad? In med pizzorna nu
2021-04-07, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag var borta i en timma och verkar ha missat allt. Sammanfattning på den senaste timman någon? Varför gråter Mergim?
han har haft lite gympa som de på 70+ klarar av och då kände han sig mobbad
2021-04-07, 19:30
Medlem
Mouchinos avatar
Åt inte AD pizza med gott mod för ett tag sen när inga andra fick förutom Emelie och Joel? Då var det väl inga problem så vad kör han för skådespel nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in