2021-04-07, 19:30
Medlem
burialhexs avatar
Bästa nu hade vart om rekryterna får pizzan eftersom nu generalerna inte verkar vilja ha den.
2021-04-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Möjligt, men ändå hysteriskt roligt när Mergim bryter ihop och börjar grina för 5 grodhopp.😅

Hörde han prata om tillbakablickar till när han blev mobbad..? Mergim the frog? 🥺
Medlem
Zingo2s avatar
Nu blev jag glad.😀 För första gången ser min fru ngt av BB och så säger hon.: Vad gör den bruden där, hon vill ju bara se ut som en Pinuppa.😀 Det var Lill Vickan.😀

Mvh
Lil Zingo😀😀😀😀😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Så här agerar AD nu för att "Verka" sympatisk, generös och vill nu dela sín pizza med de andra för att det ska se bra ut och för att han är livrädd att få ovänner efter detta, varför tro?

Men klart att han blir nån skuggpolare som som aldrig kommer träffa några andra från bb.

Mamma tvättar kalsongerna. Där har vi kärleken❤️
2021-04-07, 19:32
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hävdar återigen att Adrian förstört denna säsong.
Han och Simon tjurade så mycket igår att de förstörde hela temaveckan. Slår man upp "känslomässig utpressning" i ordboken så kommer en bild på Adrian upp. Så fort något går honom emot så "blir han orolig""rädd""mår dåligt""har känslor" och tittar med valpögon på den tjejen som varit elak mot lille morsgrisen. Det värsta är att det funkar VARJE gång också för att han har alla lindade runt sitt lillfinger därinne. Maken till egocentrisk, manipulativ narcissist som Adrian har jag aldrig tidigare sett. Fattar inte varför han har så mycket fans.

För övrigt tycker jag att kärlekssektledaren Joel visade mest sadistiska tendenser igår som gick runt och försökte tvinga rekryterna att lukta på pommesen. Snacka om maktmissbruk. Det var det jag störde mig mest på igår av allt för det var förnedring. Tänk att det alltid är de som tjatar om kärlek och respekt som är de värsta..
Här har du honom
https://imgur.com/a/6K1NyqW
Medlem
Judith "Den finhåra gränsen" ? haha
Medlem
ralphiges avatar
Bölar dom över att kapten krycka bad dom vara tysta? Jisses
2021-04-07, 19:33
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige
Dompa har ju rätt inställning kring detta. Vad fan är det för fel på Adrian? Dåligt samvete för vad? In med pizzorna nu

Jag tror inte på att han har dåligt samvete. Detta är ett stort hinder för honom då han absolut inte vill komma i clinch med någon just pga den taktik jag tror han har. Jag tror det iaf
2021-04-07, 19:34
Medlem
Anonym396s avatar
Fittproduktion

De klippde det fint för Nardos i dagens avsnitt. Det såg ut som bara Adrian och Simon var trött på henne. Jag förutspådde också att Jasmines äckliga syster skulle försvara apflickan. Självklart är det inte okej med sexistanklagelser i TV när vänner/familj tittar på det här. Självklart får Adrian gå därifrån och försvara sig själv men inte enligt kossan Kirsti.
2021-04-07, 19:35
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De som inte gillar Militärveckan och inte klarar av att brösta rollerna de fått kan ju lämna då och lämna sin chans att vinna 1 mille.
+1. Du har bra synpunkter.👍

Mvh
Lil Zingo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Judith "Den finhåra gränsen" ? haha

Hahaha, åh! Oturdith när hon tänker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Har pedram fått orgasm ännu? Bokstavligt talat alltså? I huset. Tror inte det . Och det påverkar honom. Han borde tömma sig själv...som Simon gjorde.

Verkar ju inte gjort Simon ngt gott om man tänker på hur han betedde sig igår

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in