2021-04-07, 15:24
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vissa mediciner kan ge biverkningar som gör att man kan få tvång på att göra specifika saker.
Precis vad jag menade, hon har själv sagt att hon precis fått ny medicin när hon gick in i huset.
Medlem
Fick det till 10.59 och runt 15 gånger som dom sa fram/bak/höger/vänster
Medlem
Nästa lag sköter jag klockan och medhjälparen räknar antal regelbrott så jag kan få fram en mer rättvis tid.
2021-04-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Vore lustigt om den där 89,50 kronors leksaken gick sönder, och nån produktions-slav fick stressa iväg till Ö&B för att köpa EN till (tight budget).😁
haha ja allt går ju så bra den här veckan så det är bara de som fattas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos har snackat menar du väl?

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja hon har haft kvartssamtal i sovrummet med alla som inte gör som hon säger

Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Snackat har dom men jag vet inte ifall dom förstod varandra. Simons försvar var att man inte ska ta åt sig av något som han säger. Konstig jargong var det och diskussionen om Simons beteende vände Simon tillbaka till skolveckan sådär 5 gånger sen tappade jag intresset helt. Jag tror att dom är sams men att dom inte kom framtill något.

Simon tyckte återigen att dom egentligen bara kan softa igenom temat för han gillade inte att Nardos gör aktiviteter och bestraffning som inte kommer via brev. Simon tycker alltså att veckotemat är kläder och immunitetstävlingar.

Simon verkade inte förstå vad någonting egentligen handlar om. Nardos är elak som gör det hon blivit framröstad till på ett tema som de nu har. Trots att brevet när dom fick generalrollen sa tydligt att generalerna ska ha aktiviteter för rekryterna och att rekryterna ska lyssna på generalerna men det har gått Simon obemärkt.

Jag hoppas att han inte får immunitet denna vecka, han förstörde all jävla potential som denna veckan hade att erbjuda. Alla går på tår.

#AldrigMerRöstaPåSimon

Tack så mkt hörni!
Låter som att läget är precis som vanligt då 🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tänk att varje gång de sa framåt, vänster, höger, bak plusades 10 semunder. De sa de ungefär 6-7 gånger alltås fick de ca 12 minuter

Japp jag missade det! Ska ha bättre koll framöver
Medlem
Simon&Judith 11,03 +11 straff = 12,52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Vore lustigt om den där 89,50 kronors leksaken gick sönder, och nån produktions-slav fick stressa iväg till Ö&B för att köpa EN till (tight budget).😁

Shit, skulle bli sopigate dagen på jobbet nånsin

Ställa sig utanför grinden och pissa på BB-loggan
2021-04-07, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nästa lag sköter jag klockan och medhjälparen räknar antal regelbrott så jag kan få fram en mer rättvis tid.

Jag räknar hur många gånger de säger det de inte får säga och du räknar tiden så fixar vi efter
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Nu har 38% röstat att generalerna är för snäll 🤦🏽‍♂️ Asså nu kmr nardos tro hon e för snäll o bli hård igen då får ni fan inte hata
'
Jag vill ha en omröstning om hur de sköter sig som generaler individuellt för jag tycker definitivt INTE att Emelie förtjänar sin immunitet!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Så, de vill se Simon och Juddan mot varandra på måndag? Det här tog lång tid. Har något annat lag tävlat ännu? Kom precis in.

Edit: Såg att det redan är besvarat.
Hello min Blaisen, precis börjat kika. Afrikanskan maler ännu?
Kul tävling. Hoppas nu så jävla på Jullan så vi får ut albanen.
Är det Emelie som valde lag eller, Tjackie och Officeren luktar lång väg Ystad.
2021-04-07, 15:27
Medlem
Hur många tillägsekunder fick Judith och Simon? Jag fick det till 110. Utöver tillägget tog det 10m och 58s.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in