2021-04-07, 14:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Varför fortsätta ens kolla på skiten? Vicky precis avslöjat att produktionen redan valt Nardos som vinnare och att de kommer rigga sönder resten av säsongen to accomplish that och inte låta någon annan komma nära titeln

Om det är sms:et du syftar på så skriver hon ju att det är hennes egna teorier. Inte att hon vet att det är så. Precis som att många här också har teorier om det.

Jag säger inte att det inte kan vara så bara att det var en teori hon uttryckte.
2021-04-07, 14:33
Medlem
Har de fått planera om hela tävlingen pga Jackie inte kan anstränga sig eller varför så JÄVLA sega
2021-04-07, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Har inte kunnat följa liven idag. Har Nardos o Simon snackat ut ännu?
ja hon har haft kvartssamtal i sovrummet med alla som inte gör som hon säger
2021-04-07, 14:34
Medlem
likebananass avatar
Skulle vakta ziggisen hårt när han pillar på saker.
2021-04-07, 14:35
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har de fått planera om hela tävlingen pga Jackie inte kan anstränga sig eller varför så JÄVLA sega
Varför åker hon inte hem? Linka ut för att röka och ligga under en filt va fan är det för något? Tror hon på fullaste allvar att hon har chans på miljonen?
2021-04-07, 14:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tänka sig fan att även Joel tillslut skulle falla in i konservburk-träsket. Mer beroendeframkallande än heroin det där, farligt.

Jag är skiträdd. Kastade alla konservburkar jag hade här hemma av rädsla för att hamna i träsket
2021-04-07, 14:36
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Var ju mer Nardos som sa till Emelie att hon ska vara den hårda idag

Jag såg och hörde Emelie självmant säga igår att hon skulle vara hårdare idag.

Gjorde inte du?
2021-04-07, 14:36
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Varför åker hon inte hem? Linka ut för att röka och ligga under en filt va fan är det för något? Tror hon på fullaste allvar att hon har chans på miljonen?
Lugn, alla där är bottenskrap utan en framtid. De håller hårt om vad de har.
2021-04-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Har inte kunnat följa liven idag. Har Nardos o Simon snackat ut ännu?
Snackat har dom men jag vet inte ifall dom förstod varandra. Simons försvar var att man inte ska ta åt sig av något som han säger. Konstig jargong var det och diskussionen om Simons beteende vände Simon tillbaka till skolveckan sådär 5 gånger sen tappade jag intresset helt. Jag tror att dom är sams men att dom inte kom framtill något.

Simon tyckte återigen att dom egentligen bara kan softa igenom temat för han gillade inte att Nardos gör aktiviteter och bestraffning som inte kommer via brev. Simon tycker alltså att veckotemat är kläder och immunitetstävlingar.

Simon verkade inte förstå vad någonting egentligen handlar om. Nardos är elak som gör det hon blivit framröstad till på ett tema som de nu har. Trots att brevet när dom fick generalrollen sa tydligt att generalerna ska ha aktiviteter för rekryterna och att rekryterna ska lyssna på generalerna men det har gått Simon obemärkt.

Jag hoppas att han inte får immunitet denna vecka, han förstörde all jävla potential som denna veckan hade att erbjuda. Alla går på tår.

#AldrigMerRöstaPåSimon
2021-04-07, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej nu kommer jag köra ignorera på vissa här för jag kan diskutera individerna i huset men när det blir rasistiska ord och kränkningar mot personer för att de har en annan hudfärg eller härkomst så kan jag inte acceptera det. Varför? Jag anser att ALLA människor har fel och brister men att klandra någon för att den tillhör ett annat folkslag/etnicitet och att de förtjänar då att bli kallade alla möjliga elakheter som rör deras ursprung anser jag inte har någonting med BB 2021 att göra. Vi kan använda adjektiv för att beskriva en persons beteende men låt oss vara rimliga och objektiva. Kommer inte svara på de som använder såna enkelspåriga uttryck. Jag har mina värderingar klara och de sitter fastkilade i mitt hjärta och jag tänker inte sitta här och läsa sån dynga. Förmodligen kommer detta tas otroligt seriöst från de som använder sig av dessa uttryck i var och varannan mening men må det då bli så. Argument välkomnar jag men när det blir på för låg nivå då är jag inte med. Man har rätt att tycka och tänka saker, det är helt ok men låt det stanna där. Att häva ur sig kränkande ord där en grupp människor läser är fel och då kanske det är dags att den som sköter tråden börjar rensa lite.

Tack! Så renande och värmande att läsa din kommentar. Kärlek till dig.
2021-04-07, 14:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Tack! Så renande och värmande att läsa din kommentar. Kärlek till dig.
Vill du också gå igenom pärleporten när det är dags, du blir säkert först i ledet
2021-04-07, 14:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Då sover vi eller puttar på en burk, fantastiskt hur griniga pojkar kunde förstöra en vecka som kunde blivit hur bra som helst.
Ja och allt är. General Albertos fel, tragiskt. Lill Vickan som i princip styrde i princip allt som General igår, bryr sig ingen om. Än mer tragiskt!

Mvh
Lil Zingo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in