Citat:
Ursprungligen postat av
wow84new
Har inte kunnat följa liven idag. Har Nardos o Simon snackat ut ännu?
Snackat har dom men jag vet inte ifall dom förstod varandra. Simons försvar var att man inte ska ta åt sig av något som han säger. Konstig jargong var det och diskussionen om Simons beteende vände Simon tillbaka till skolveckan sådär 5 gånger sen tappade jag intresset helt. Jag tror att dom är sams men att dom inte kom framtill något.
Simon tyckte återigen att dom egentligen bara kan softa igenom temat för han gillade inte att Nardos gör aktiviteter och bestraffning som inte kommer via brev. Simon tycker alltså att veckotemat är kläder och immunitetstävlingar.
Simon verkade inte förstå vad någonting egentligen handlar om. Nardos är elak som gör det hon blivit framröstad till på ett tema som de nu har. Trots att brevet när dom fick generalrollen sa tydligt att generalerna ska ha aktiviteter för rekryterna och att rekryterna ska lyssna på generalerna men det har gått Simon obemärkt.
Jag hoppas att han inte får immunitet denna vecka, han förstörde all jävla potential som denna veckan hade att erbjuda. Alla går på tår.
#AldrigMerRöstaPåSimon