2021-04-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hoppas på gul alt Rosa.
Då hoppas jag på grön & blå.
Medlem
Kör igång tävlingen då för helvete
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Olof Palme och Moder Teresa väntar på dom i helvetet med både blommor och choklad.
MVH/Gnomegirl.
Gnoooom. Fan är detta som hänt här. All for Jesus, Gud är allsmäktig låt oss förenas i kärlek. Ändå sitter de flesta och snackar ner folk de ogillar. Exakt som efter gudstjänsten på en söndag. Sedan skrivs hyllningar till sig själva och det oändliga kärleksbudskapet. Vickan är normal i jämförelse.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Taskigt att bara för att Adrian är bra i tävlingar att han får sämsta gruppen

Denna tävlingen skall inte vara fysisk och då är han väl inte favorit? Tyckte inte precis han briljerade när han ställdes inför kunskapsfågeln.....
2021-04-07, 14:56
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Har Julia taggat ner med sitt maniska hårpillande detta året?
Hörde väl till att hon var felmedicinerad?
2021-04-07, 14:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nardos satte i hop han med Jackie som inte kan gå liksom, Ingen vågade säga halv 7 ens då hon gjorde det!

Men det var ingen fysisk tävling och att Jackie kunde delta stod det i brevet. Så att hon inte kan gå bra borde inte ha någon betydelse
2021-04-07, 14:58
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Har Julia taggat ner med sitt maniska hårpillande detta året?

Tycker allmänt att hon håller en mycket lägre profil än förra året.... (Gäller Mergim också faktiskt...)
2021-04-07, 14:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men det var ingen fysisk tävling och att Jackie kunde delta stod det i brevet. Så att hon inte kan gå bra borde inte ha någon betydelse
Beror på vad det är liksom...
Men gissar detta taggade AD mer än dem ville liksom....
Sedan så gör dem ngt så man kan få Jackie immun också ....
2021-04-07, 14:59
Medlem
xrlpyts avatar
Luftgevär som någon föreslog låter ju bra, det kan man utföra sittande.
2021-04-07, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej nu kommer jag köra ignorera på vissa här för jag kan diskutera individerna i huset men när det blir rasistiska ord och kränkningar mot personer för att de har en annan hudfärg eller härkomst så kan jag inte acceptera det. Varför? Jag anser att ALLA människor har fel och brister men att klandra någon för att den tillhör ett annat folkslag/etnicitet och att de förtjänar då att bli kallade alla möjliga elakheter som rör deras ursprung anser jag inte har någonting med BB 2021 att göra. Vi kan använda adjektiv för att beskriva en persons beteende men låt oss vara rimliga och objektiva. Kommer inte svara på de som använder såna enkelspåriga uttryck. Jag har mina värderingar klara och de sitter fastkilade i mitt hjärta och jag tänker inte sitta här och läsa sån dynga. Förmodligen kommer detta tas otroligt seriöst från de som använder sig av dessa uttryck i var och varannan mening men må det då bli så. Argument välkomnar jag men när det blir på för låg nivå då är jag inte med. Man har rätt att tycka och tänka saker, det är helt ok men låt det stanna där. Att häva ur sig kränkande ord där en grupp människor läser är fel och då kanske det är dags att den som sköter tråden börjar rensa lite.

Väl talat.
2021-04-07, 15:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hörde väl till att hon var felmedicinerad?

Vissa mediciner kan ge biverkningar som gör att man kan få tvång på att göra specifika saker.
2021-04-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Luftgevär som någon föreslog låter ju bra, det kan man utföra sittande.
Rullstolsrace hade varit trevligt som en peak det kan man utföra sittandes haha.

Jag tror att det är sänka skepp som väntar, tråkigt men BB har ingen vidare fantasi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in