2021-04-07, 13:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Varför är Emelie så nere? Hon är ju inte ens med på dom där fjantmötena som Nardos ska hålla. Hon verkar ha glömt bort att även Emelie är general
ÖHHH såhär Emelie ÖHHH fattaru VA! Såhär har INTE ÖHHH RESPEKT ÖHH förshhtåru? ÖHH RESPEKT fattaru ÖHH RESPEKT FATTATRU?
2021-04-07, 13:44
Medlem
Dompa, älskar dig nu!
-Emelie det är ju du som skapat drama
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hur fan är Tanja så bra människa? FATTAR INTE hur man kan vara så bra? Ändå fast hon inte är min favorit förtjänar hon 100% att vinna Big Brother 2021
Helt rätt. Hoppas bara inte produktionen och alla influencers stjäl vinsten från Tanja och ger den till apflickan.
Medlem
Chandler Bings avatar
Ta bort Nardos från sin generalposition, jag spyr på henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
En konversation med Victoria är läckt på en instagram som heter adrianochmadde, där hon fortsätter sin gate angående att hon och Adrian kommer bli något på utsidan LOL. Hon har även tagit bort sin ursäkt på insta.
Jag känner typ mer hat för henne än vad jag gjorde för Amilia förra säsongen?

Känner exakt samma. Trodde de inte var möjligt att komma på Amilias nivå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
ÖHHH såhär Emelie ÖHHH fattaru VA! Såhär har INTE ÖHHH RESPEKT ÖHH förshhtåru? ÖHH RESPEKT fattaru ÖHH RESPEKT FATTATRU?

Hahahaha!!!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tänkte eftersom Juddan in the house också hade mössa att man lättat på det för Bebis-Adrian så att det blev okej för alla.
Nu tycker jag de ska få vaniljglass med chokladsås efter Mc Donaldskäk förstås, sedan kan de få sova efter det en brakfest och sist men inte minst alla sitter säkert då de skött uppdraget utmärkt. Alla ska även få varsin miljon om 49 dagar och en egen youtubekanal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon är exakt samma. Hon visade det första tiden, insåg att det inte gick hem hos tittarna och downsizeade det. Nu när hon kan skylla på en "roll" så kommer hennes rätta färger fram.

Är det förresten NÅGON som tycker det är underhållande när hon "går in i rollen" såhär och verkligen LEKER? Jag hade kräkts på henne pga tönt.

hon är en fruktansvärd människa i Tjafs och tyvärr verkar hon ju uppenbarligen sakna självinsikt så nej jag tror inte hon har ändrat sina åsikter kring någonting hon sagt utan bara tänker lite mer på HUR hon säger det...

Jag tyckte det var lite kul att de gick in för sina roller, på samma sätt som att Adrian och Simon sparkade bakut och stod upp mot det. Men man måste förstå när det räcker, Filip Dikmen hade ju rätt, hon är mer eller mindre som Hitler....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ang. Nardos; tror ni hon har utvecklats och blivit en bättre människa än den hon var i Tjafs där hon hade otrooligt skev åsikter och en vidrig människosyn? Hon har ju hela tiden hävdat att hon idag är en annan person men jag tycker att det lyser igenom (desto längre hon är inne i huset) att hon faktiskt inte har förändrats ett dugg (hon är bara bättre hur hon ska vända o vrida på saker till sin fördel än vad hon var i Tjafs)

Vet inget om Tjafs men Nardos har varit likadan från dag ett i BB. Skillnaden från då och nu är att hon fram tills militärveckan haft en självpåtagen roll som general (eller kalla det för husets prinsessa) och nu fått rollen formellt av tittare.*
Som general har hon sen dag ett krävt respekt av alla utom sig själv, sett det som en självklarhet att hon äger taltiden, analyserna, och besluten över alla andra. BB har backat upp henne och de andra deltagarna har låtit det ske för att dom är livrädda att hamna i konflikt med Generalen (bättre fly än illa fäkta). Nu har hon fått än mer luft under vingarna och låter sin personlighet lysa med klarhet
Medlem
lillaflippens avatar
Är dom här samtalen nardos har nu, i sin roll som general, något hon kommit på eller en uppmaning från BB?
2021-04-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
oj var ska jag börja, det är så himla mycket som är helt uppåt väggarna.. För det första så skriker hon och är oootroligt aggressiv där (1000 ggr värre än i huset) säger emot sig själv, använder härskarteknik och har en otrolig dubbelmoral, hon blir snabbt fysisk och mer eller mindre slåss i ett av programmen.. J

Jag har inte sett alla Tjafs-program (det vågar jag inte för det känns som man tappar alldeles för mkt hjärnceller av att bara kolla på det, haha) men några av sina åsikter hon uttryckt är iaf: det är okej att slå sin man/kille, kallat andra tjejer för h*ra upprepade gånger samt att tjejer och killar inte kan vara vänner om inte den andra är väldigt ful, osäker på hur hon uttryckte sig kring det sista men någonting åt det hållet.

Tack för svar! Herregud Då förstår jag hennes snack i huset om att visa en annan sida eller vad det är hon brukar säga. Samt att hon fått hat förut (snyft...).
2021-04-07, 13:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Men alltså SNÄLLA. Tittar ni live just nu??? Nardos har redan börjat bråka och återgått till en diktatur i vanlig ordning. Fina Joel råkar komma in under hennes "kvartsamtal" eller vad man nu ska kalla det. Och börjar skrika som en jävla skrama att han inte visar respekt för generalen!! Men snälla var dig själv när du pratar med alla och speciellt när det börjar bli irritation eller bråk. Annars blir det personligt och kränkande om hon bråkar som "generalen" och inte hennes egen person. Tror folk hade förstått henne bättre då, men hon fattar ju uppenbarligen inte sociala koder. Helt otroligt.

Problemet är att Nardos har sett sig som generalen hela tiden i BB, och antagligen utanför huset också. Det är först nu hon fått sin grandiosa självbild bekräftad av någon utomstående, och hon har en uniform och ett regelverk som stöttar henne. Fucking livsfarligt att ge en sådan person någon äkta makt överhuvudtaget..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in