2021-04-07, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Idiot
Jag bor i hus men googlar du mig bor jag hos min pappa som är död
du är skriven på adressen till din pappas dödsbo ....hoppas jag... en kista låter inte så trevligt.Men adde är skriven hos sin mama och papa och det är fakta deal with it.
2021-04-07, 13:20
Medlem
xrlpyts avatar
Utvecklingssamtal med general Alberto.. snälla skjut mig i huvudet.

Tror ni förresten de fått in covid i huset? Mer eller mindre andra går omkring och nyser och hostar och klagar över halsont och vill ha in Strepsils..

kanske blir en tidig final i år
2021-04-07, 13:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihihihihihihi!! Jau döur!
Raffa går flöddrad omkring i sin ridväst med "basebalsrack", plastpistol och rivmärken på ryggen.
Det vore något.
Han kanske t.o.m. skulle fixa in "strippstångar" så Jackie kan få visa sin fulla potential.
Men först måste alla visa upp sina papper.

Nu blev jag sugen på att läsa om Raffatråden.

MVH/Gnomegirl.

Hahahaha du målade upp det helt underbart.
Raffa, livvakterna och alla hans brudar. Blir en del covidtest för att få in den "yrkes kriminele" gängbossen.
basebolrack hahahaha JAG DÖR OCKSÅ!!

Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
åhhhhhhhh älskar er lika mkt som jag älskar JULLAN <3<3<3

#MINGENERALÄROLGA #GENERALOLGA #QUEEN

<3 sann glädje att se dig igen min son!
Så fort Jullan klev innanför dörrarna så tänkte jag på dig! Olga finns inte längre, men var inte ledsen för det min son, Jullan mår mycket bättre utan henne. Hon skiner på alla sätt! Vi som upplevde Olga kommer vara evigt tacksamma. Men Jullan vi ser i år är #UpgradedVersion
2021-04-07, 13:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Det är en dålig ursäkt , sanningen är att vissa av dom är konflikträdda och vissa är fega skitar helt enkelt.
Nej. Det är bara det att det inte går att resonera med Nardos, det är lönlöst. Det enda språk hon förstår är den knutna näven, men hon är tjej så det får man inte. Bara att hålla sig undan och låtsas som ingenting. Som tur är (inte minst för Nardos) är hon ganska rultig och har korta små taxben, så det är lätt att springa i från henne. Det har antagligen räddat hennes liv upprepade gånger, om jag ska vara ärlig.
Medlem
Ang. Nardos; tror ni hon har utvecklats och blivit en bättre människa än den hon var i Tjafs där hon hade otrooligt skev åsikter och en vidrig människosyn? Hon har ju hela tiden hävdat att hon idag är en annan person men jag tycker att det lyser igenom (desto längre hon är inne i huset) att hon faktiskt inte har förändrats ett dugg (hon är bara bättre hur hon ska vända o vrida på saker till sin fördel än vad hon var i Tjafs)
Medlem
Är det någon överenskommelse att man får ha mössa nu eller?
2021-04-07, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Är det sant? Fan vad skönt, det är ju ett av instagrams mest efterblivna konto, enbart i syfte att skapa drev och hat. Den människan är ju totalt körd i huvudet, hon borde blivit avstängd för länge sedan med tanke på vad mycket sjukt hon skrivit.

Jasså hahaha 😛
2021-04-07, 13:27
Medlem
likebananass avatar
Haha.
Militärvecka. Dagis i en biståndsby i afrika vi har betalat med vår skattekrona.
2021-04-07, 13:28
Medlem
Citat:
Ang. Nardos; tror ni hon har utvecklats och blivit en bättre människa än den hon var i Tjafs där hon hade otrooligt skev åsikter och en vidrig människosyn? Hon har ju hela tiden hävdat att hon idag är en annan person men jag tycker att det lyser igenom (desto längre hon är inne i huset) att hon faktiskt inte har förändrats ett dugg (hon är bara bättre hur hon ska vända o vrida på saker till sin fördel än vad hon var i Tjafs)
Hon är exakt samma. Hon visade det första tiden, insåg att det inte gick hem hos tittarna och downsizeade det. Nu när hon kan skylla på en "roll" så kommer hennes rätta färger fram.

Är det förresten NÅGON som tycker det är underhållande när hon "går in i rollen" såhär och verkligen LEKER? Jag hade kräkts på henne pga tönt.
2021-04-07, 13:28
Medlem
Citat:

Har aldrig sett Tjafs bara korta klipp, ett med Nardos där hon säger "SD är värre än Hitler". Om du orkar så skriv gärna vad hon sagt mer för härligheter.
2021-04-07, 13:29
Medlem
likebananass avatar
Citat:
En gång dum neger alltid dum neger. Det kommer inte gå in i den skallen.
2021-04-07, 13:30
Medlem
amiliasharborstes avatar
En konversation med Victoria är läckt på en instagram som heter adrianochmadde, där hon fortsätter sin gate angående att hon och Adrian kommer bli något på utsidan LOL. Hon har även tagit bort sin ursäkt på insta.
Jag känner typ mer hat för henne än vad jag gjorde för Amilia förra säsongen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in