2020-12-31, 22:39
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alima3342
OK !! där sticker du nog ut lite mot många andra kvinnor , många tycker verkligen det är syndigt och blir tända av det , men är rädda att testa fast de vill

och väldigt många gillar det om de ger det en chans , väldigt många !!!

hur ? pratar du öppet om detta med din partner ? att typ , nu har jag lite lust , eller är du en sådan kvinna som tror att vi män ska kunna läsa tankar funkar inte då vi kan vara otroligt tröga i bland .

Så jag kör alltid med raka rör och helt öppet , har inge svårt att prata om sådant här alls
sjuk i huvudet som man nog är ?

Mina två pojkvänner som jag har haft har varit jättelätta att prata om allt med(är fortfarande jättegod vän med båda) så det har inte varit några problem. Och om man är sugen på att bli tagen där bak så tycker inte jag att det är några som är konstigt med att säga det. Varför ska man krångla till det?
Citera
2020-12-31, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Mina två pojkvänner som jag har haft har varit jättelätta att prata om allt med(är fortfarande jättegod vän med båda) så det har inte varit några problem. Och om man är sugen på att bli tagen där bak så tycker inte jag att det är några som är konstigt med att säga det. Varför ska man krångla till det?

EXAKT ! att vara lyhörd och att kunna prata öppet är ingen stor grej , va fan liksom

så tycker TS ska läsa det vi skriver här i tråden och leta efter en som inte ser det som en stor grej

för hon är inte ensam i detta
Citera
2021-03-06, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olagligt-Ful
Jag har på senare år varit mer och mer analfokuserad. Tycker att det är skönt och jävligt sexigt och hade till och med kunna tänka mig att gå över helt till anal penetrering.

Är jag störd i huvudet? Porrskadad?
Har tittat på porr i perioder men inte massor, föredrar noveller faktiskt.

Jag vet att det inte skadar mig fysiskt, så vinkeln att det skulle kunna vara nåt självskadebeteende kan jag avfärda redan här. Håll er gärna till det psykologiska.

Jag vill alltså veta vad det beror på att jag känner en så stark fetish för rumpsex och ifall det kan ”spilla över” och påverka någon annan del av livet som jag inte ser. Eller nåt. Vad har ni för tankar på ämnet? Nån som är i samma situation?

Ps jag är kvinna

Är inte alla kvinnor som säger sig gilla analt. De flesta vågar nog inte. Det finns dock dem som verkligen gillar det. Tycker inte det är något märkligt alls med kvinnor som uppskattar det. Sexigt med kvinnor som bejakar sin sexualitet.
Senast redigerad av defunct 2021-03-06 kl. 00:39.
Citera
2021-03-07, 03:41
Medlem
JamesFs avatar
Analfixerade kvinnor är guds gåva till männen
Citera
2021-03-10, 23:31
Medlem
Hård analsex är ju det skönaste som finns =)
Jag och exet körde playrape utan glid ibland med.. Hon var lika analfixerad som jag =)
Citera
2021-04-07, 13:24
Medlem
nordicwraths avatar
Nej, du är inte stört i huvudet.

Min personliga erfarenhet är att de kvinnor som gillar analsex överlag är bättre i sängen. Alltså mycket bättre i sängen. Jag tror det handlar om att de är lite snuskiga och inte rädda för att pröva på nya saker.

Killar kommer komma ihåg dig efteråt, kanske t om tänker på dig när de runkar 5 år senare. Du kommer va den där tjejen som ditt ex berättar om för sina vänner: "alltså hon, hon var fan den bästa jag vart med!".
Citera
2021-04-07, 21:53
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath

Min personliga erfarenhet är att de kvinnor som gillar analsex överlag är bättre i sängen. Alltså mycket bättre i sängen. Jag tror det handlar om att de är lite snuskiga och inte rädda för att pröva på nya saker.

Killar kommer komma ihåg dig efteråt, kanske t om tänker på dig när de runkar 5 år senare. Du kommer va den där tjejen som ditt ex berättar om för sina vänner: "alltså hon, hon var fan den bästa jag vart med!".

Hahaha, bra skrivet👍
Citera
2021-04-07, 22:55
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Skulle det inte ha varit "analfixerad"? "Analfokuserad" låter väldigt positivt. Ungefär som "lösningsfokuserad".
Citera
2021-04-22, 13:21
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath

Precis detta. Läs och lär tjejer.

En av de bästa tjejerna jag har varit med var söt och med snygg kropp. Riktig porr-röv så jag var ju väldigt glad redan där men när det visade sig att hon dessutom älskar analsex så trodde jag inte min lycka.

Tänker på henne och hennes röv ibland. Som tur är fick jag ta bilder som minne.
Citera
2021-04-25, 09:21
Medlem
Rumpor har alltid fascinerat mig. Det har t.o.m. kunnat gå ut över jobbet. När tjejer jag hängt ihop med t.ex. skickat bilder eller klipp där dom leker med sin röv. Då har jag släppt allt och så klart åkt dit och knullat djuriskt.
Dom lär sig vilken svag punkt man har..
Citera
2021-04-26, 09:35
Medlem
Klart du inte är störd i huvudet bara för att du gillar analsex.
Det finns mängder med nerver vid analöppningen och det säger sig självt att om man bara är öppen för det (no pun intended) så kan det vara otroligt skönt med stimulans där.

Jag har upptäckt mer och mer på senare år hur vansinnigt skönt det kan vara
Citera
2021-04-26, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Skulle det inte ha varit "analfixerad"? "Analfokuserad" låter väldigt positivt. Ungefär som "lösningsfokuserad".

Jag gillar det! Alltså uttrycket analfokuserad, precis om du säger låter det bra mycket mer positivt än analfixerad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in