Citat:
Käkat Gelenika ksalol 1mg lite då och då, men mitt minne är helt mongo, jag kommer inte ihåg saker alls och upplever oftast när jag tar Blåbär att jag blir uppåt eftersom ångesten försvinner och jag blir normal men när dessa inte intas så är minnet värdelöst.. antar att detta är ett vanligt problem? AT antar jag? Överstiger aldrig 1mg per dag och tar 2-3 i veckan kanske. En av väldens bästa benso när kriminella handlingar ska göras dock.
Citat:
Alprazolam.... Brukar säga att den nästan boxar en med sitt snabba och starka påslag. Det är därför den har varit en personlig favorit under åren som bensotorsk. Att gå från 100 till 0 på 15 minuter är ju eufori i sig och rätt häftigt.Man har ju alltid vetat om att Alprazolam är starkt. Men det är inte förens på senare dagar som jag har insett hur
pass starkt det egentligen faktiskt är! Starkare än vad många av oss tror.
Man ser det inte själv när man är under påverkan.
Så jag fattar idag läkare som är restriktiva med att skriva ut starka bensodiazepiner. Det är snarare ansvarsfullt skulle jag säga och ett sätt att visa att man värnar om patientens hälsa genom att föreslå andra alternativ först innan man ens börjar diskutera Xanor.. Hade jag varit läkare idag och kunnat skriva ut recept till folk så hade jag nog också med den vetskap man nu har kring droger och beroende, varit väldigt försiktig och restriktiv med till vem man introducerar sånt här för.
Sen behöver man inte recept i dagens läge om man likt förbannat har bestämt sig för att självmedicinera, för.det kryllar ju av dessa piller på gatan. Billigt är det också