2021-04-07, 12:23
Medlem
Aldrig sett någon med så dålig självinsikt som detta svintohuvud. Kan aldrig se att hon gör fel, inte ens stanna upp och tänka att hon kanske har gjort nåt fel när många är sura eller irriterade på henne. Ingen får skrika på henne men hon får skrika på andra. Ingen får avbryta henne men hon får avbryta alla. Snälla hemska människa bryt bara ihop och kräla ut genom nödutgången!
2021-04-07, 12:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
han spottade eller låtsas spottade i emelies hamburgare/pommes frites igår och var allmänt sur.

Ok. Men får man auto för det enligt bbs regler? Inte för att vara allmänt sur iaf.

Jag såg ju inte igår så undrade bara vilken bbregel han brutit som skulle kunna ge auto.
Medlem
Hur länge har hon malt nu?
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kallar du dig själv "Lill Vickan"? För isf så håller jag med.

Lil Zingo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, man märker ju tydligt ibland att det är en annan som tar över på helgerna. Han är lite mer wild and crazy, chefen är ledig nu kör vi typ. Och då kommer dom där looparna med kameran, han skickar in mer alkohol. Det ska synas på CVet sen när han söker till kameraman till typ PH eller Ex på beachen eller såna program. Helgerna ser han fram emot
ja epilepsikameramannen har party på festerna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, man märker ju tydligt ibland att det är en annan som tar över på helgerna. Han är lite mer wild and crazy, chefen är ledig nu kör vi typ. Och då kommer dom där looparna med kameran, han skickar in mer alkohol. Det ska synas på CVet sen när han söker till kameraman till typ PH eller Ex på beachen eller såna program. Helgerna ser han fram emot

Vad menas med loopar??
2021-04-07, 12:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Kallar du dig själv "Lill Vickan"? För isf så håller jag med.
😂
2021-04-07, 12:26
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jamen visst, det här är ju hennes minuter i "rampljuset"! 😁

Men för helvete Simon, skrik bara "dra åt helvete narccisistpssykoppat" och gå därifrån!
Försöka föra en normal diskussion med Nardos, är som att diskutera kärnfysik med en jävla dyngbagge för fsn.

DET ÄR MENINGSLÖST!

Klart att han skall dra därifrån. Vi röstar kvar honom ändå.
Det vet han kanske inte. Skulle sparka hennes arsle blått om den nu kan bli det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
klockren som vanligt men jag tror det här blir som att prata med en vägg en väldigt trasig vägg

taack men du har rätt där, det blev som att prata med en vägg, ingenting gick in, aja jag tänkte att jag skulle försöka men nu kommer jag inte lägga någon mer energi på den personen i tråden för det når inte fram..

Vilket lag tror du vinner idag? Gula eller rosa? Och vilka hoppas du vinner..?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ok. Men får man auto för det enligt bbs regler? Inte för att vara allmänt sur iaf.

Jag såg ju inte igår så undrade bara vilken bbregel han brutit som skulle kunna ge auto.
jag stängde av tidigt igår för det var bara tjafs här och inne i huset.Men spottandet möjligtvis
Medlem
DENNIS OCH TANJA i en final. Enda vettiga i huset just nu.
2021-04-07, 12:27
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Som jag har väntat på dig, min son. Dessvärre är det inte alls lika kul här i år då tråden har utvecklats till någon jävla fjortis-show a la det citerade inlägget nedan. Mvh Arne.

#FjortisShow #DetNyaFlasback #Samhall #KaffeKärringVM

Citat:
EEeeEEYYyYY det var fan på tiden<333

Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
❤️❤️❤️!!!

Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
DOTTER <3 Vi har saknat dig här i tråden!

Happ då är Madde, Fjoel och Peddot säkra ytterligare en vecka då. Gläds dock åt att Adrian får svettas lite till.

åhhhhhhhh älskar er lika mkt som jag älskar JULLAN <3<3<3

#MINGENERALÄROLGA #GENERALOLGA #QUEEN

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in