2021-04-07, 12:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Folk går aldrig till dig för att diskussioner blir bråk med dig Nardos!

Simon får fan inte ens prata!

Synd att de inte lägger ut sådana här klipp där man får se hur hjärndöd blattebruden är!

BB har fortfarande inte lagt ut diskussionen mellan Nardos och Adrian som var i poolrummet!
Behövs inte då det var en 2tim monolog från Nardos svårt redigera ned det till ca 5min. Dem funderar väl ännu hur sjutton dem ska lyckas få ned det...
2021-04-07, 12:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Simon är ett stjärnexempel på internet.. Han kan säga vad han vill och ingen ska ta det personligt, han kan vara elak men ta det inte personligt.

Vad är det för retorik, dummaste jag hört. Jag ska bränna en koran i Rosengård och säga att ingen ska ta det personligt och så är allt lugnt sedan. Ens agerande blir inte ogjort eller utan konsekvenser för att man säger att ingen ska ta det personligt.

Jag ska kalla min sambo för nedvärderande saker när hon kommer hem och säga att det inte är personligt. Vad fan är det han säger hahaha, nu får han tänka till innan han öppnar munnen.

Det man än gång sagt går aldrig att ta tillbaka och kan göra mycket skada vem som än utsätts för det.
2021-04-07, 12:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja det var väl p.g.a. corona med masken men det blev ju bara mummel.Såg faktiskt en på ICA som hade letat fram sin gamla skyddsmask 90

Fast, det där var väl en ännu äldre mask? Misslyckat hursom.

Herregud Nardos sluta för i helvete!
Medlem
Blaisens avatar
Herregud, orkar inte mer nu!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det är så i lumpen. Man flabbar bakom ryggen åt såna som henne.
Men du har aldrig gjort den vännen.
Det är fan än värre än detta som det snackas skit bakom befälens ryggar, En som vi hade gick under fylltratten och en var Elvis men kunde komma bladig på uppställningen...
2021-04-07, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Men är du säker på att det är en och samma person som sköter kamerorna på helgen? 😆

Nä, man märker ju tydligt ibland att det är en annan som tar över på helgerna. Han är lite mer wild and crazy, chefen är ledig nu kör vi typ. Och då kommer dom där looparna med kameran, han skickar in mer alkohol. Det ska synas på CVet sen när han söker till kameraman till typ PH eller Ex på beachen eller såna program. Helgerna ser han fram emot
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon tror ju BB är ett steg ut i media världen för hon har hon sagt, Påstår att hon haft erbjudanden vara med i ngn show i UK också men mycket munväder från Nardos!
Jaha. En lokal pakistansk närradio är UK för henne. Ingen kommer ta i henne. Hon vill inte ens använda sitt afrikanska namn för hon skäms. Hon använder ett västerländskt namn. Hon är falsk och pajas.
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Kan ni FAKKING byta tråd med er satans tråkiga diskussion era jävla rasister, nazister, antirasister och fittor! HELVETE!!!
+100000000000000
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Det enda man ser är att han går igenom rum?

Han filmar ju förihelvete produktionens skärmar haha vad pratar du om? Kolla hela storyn istället
2021-04-07, 12:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, man märker ju tydligt ibland att det är en annan som tar över på helgerna. Han är lite mer wild and crazy, chefen är ledig nu kör vi typ. Och då kommer dom där looparna med kameran, han skickar in mer alkohol. Det ska synas på CVet sen när han söker till kameraman till typ PH eller Ex på beachen eller såna program. Helgerna ser han fram emot

Det är nog inte 1-2 som styr directors cut min vän. Det är säkert minst 5 personer. Omöjligt att två personer jobbar skift så många timmar.
Medlem
Hon är inte där för och lyssna och förlåta utan och trycka ner.....som vanligt!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
+100000000000000
Tyst och lyssna. Gorillan är i bild nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem