2021-04-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Märks att Adrian är på tårna redan. Vaken först och drar den vanliga ”vad tror du det blir för tävling idag då” innan någon annan ens hunnit öppna ögonen

Hahah så kul när man läste med hans röst också
2021-04-07, 09:09
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Hahah så kul när man läste med hans röst också
bra väckning. hoppas dom inte gråter nu bara dom små flickorna.
2021-04-07, 09:10
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det var kul i en timme men just nu har hon skaffat sig en säker nominering att åka ut.
Håller med. Bråk och ändlöst tjafs utan skymt av vettiga utläggningar och diskussioner behöver inte alltid vara underhållande i alla lägen.
2021-04-07, 09:11
Medlem
Idag tänker Adrian mosa allt och alla! Han ignorerade Joels "God morgon". Jag tror att Adrian är full av negativ energi som har fallit för hans fokus. Likt en svårgenomtränglig dimridå är han förbannad på auktoriteten som har förpestat hans ställning som Mössmannen.

Kan detta bli veckan när Adrian hänger löst?
2021-04-07, 09:12
Medlem
Är det bara jag som fortfarande tycker att Nardos gör sin roll bra? Inte bara deltagarna tar det personligt men även Flashback

Vad har hon gjort som går över styr och ni får gärna påpeka vad det är.

1. Hon blev tilldelad general och genast börjar Simon att gnälla.
2. Hon kräver respekt och disciplin, du ska nu tilltala med efternamn och svara Yes ma'am (bara gör det vad fan är problemet?) Men Simon och Adrian trotsar detta direkt. Simon blir gnällig och flyr till bikten.
3. Hon står med Emelie i köket och ber alla att sluta fjanta sig, Adrian trotsar som ett barn och Simon drar sitt första hot om att hon minsann ska komma ihåg att man måste vara omtyckt av gruppen efter veckan. (Detta är inte ens 30 minuter in i temat, allt det ovannämnda)
4. Det blir march och fysträning i 1h kl 11-12. Simon trotsar marchen när Emelie har den genom att säga "kom ihåg att du ska ha respekt efteråt" Simon sket fullständigt i temat. Simon trotsar även i fysträningen genom att bete sig negativt, svara negativt på pepptalk och bete sig allmänt barnsligt. Nardos tar Simon åt sidan och går ur rollen för att prata pedagogiskt med honom och han fortsätter bete sig likt ett barn men får ändå två äppelklyftor i belöning.

Klockan blir 12:00 rekryterna sover till 14:00 så dom blir väckta med information om Laserdome, dvs dom fick två timmar sömn efter en timma träning och det var big brother som väckte dom. En timma går innan Laserdome börjar och en timma innan resultatet kommer. Totalt 4-5h vila från den enda timman Nardos styrt och ställt.

Simon fortsätter att vara negativ och hotas med respekt och omtyckt, Adrian hakar lite på. Dom inser att armhävningar är ett straff, och att straff existerar. Allt dom någonsin behövde göra var att svara Yes ma'am och hålla käften. Svårare än så är det inte, så hur är Nardos den onda kan någon förklara? Deltagarna ger henne skit och hotar med att frysa ut henne när hon sköter sin roll utmärkt.

Simon och Adrian har bett om ett helvete, hon har absolut inte gett sig på dom oprovocerat.

Tala om för mig vart Nardos är drivande i det hela, hur är hon startskottet? För en fysövning där Simon böla men ingen annan?

För mat som skickades in som tydligt skickades in just som en typ av bestraffning för de som inte betett sig?

För att dom snackar ner henne och blir bestraffade?

Varför är Nardos den skyldiga menar ni? Såg ni hela liven igår? Simon och Adrian men speciellt Simon är problemet. Inte Nardos.

Simon var min absoluta favorit förr men han kommer aldrig att få en röst ifrån mig igen, någonsin. Kom ihåg att han tyckte att Nardos och Emelie bör lägga ner rollen och bara softa hela veckan för dom förlorar inte imunitet, Pedram är levande bevis för det. Simon ville alltså att alla bojkottar temaveckan och fortsätter med sitt sittande i soffan och spela burk på köksön. Finito, ingen mer underhållning. Samtidigt som tönten nämner sarkastiskt "bra TV" när han blir bestraffad utan att ha en aning om att det faktiskt är bra TV. Bästa TV denna säsong faktiskt. Samtidigt vill han slopa veckan. Inte en värdig vinnare 2021.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
bra poäng nåt triggar ju simon som kanske ligger djupare än just nardos missbruk av en maskeradmössa

Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ja, drar man det här till sin spets, så kan det spåra ur fullständigt... Undrar när BB går in och avbryter i så fall?...
Förhoppningsvis innan någon kommer till skada
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Håller med. Bråk och ändlöst tjafs utan skymt av vettiga utläggningar och diskussioner behöver inte alltid vara underhållande i alla lägen.

Nej, och samma jävla malande om samma sak om och om igen tröttnar man rätt fort på...
Kollar på klippen från i går kväll nu och efter 4 klipp med totalt ca 50 min tjafs om samma sak så vill jag bara slänga ipaden i väggen....
2021-04-07, 09:13
Avslutad
Ånej Samir Badrans högra pungkula Sebastian Tadros ska alltså in i huset för "besök".
2021-04-07, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Idag tänker Adrian mosa allt och alla! Han ignorerade Joels "God morgon". Jag tror att Adrian är full av negativ energi som har fallit för hans fokus. Likt en svårgenomtränglig dimridå är han förbannad på auktoriteten som har förpestat hans ställning som Mössmannen.

Kan detta bli veckan när Adrian hänger löst?

Han är ändå top 3 i år Adrian. Han är på Lennie nivå just nu.
2021-04-07, 09:15
Medlem
Befälen som kommer styr. Intressant om dom lyssnar på dom mesarna
2021-04-07, 09:17
Medlem
Bögel hormadde och alkis Dennis värdelösa befäl. De bör bytas ut. Även generalerna.
2021-04-07, 09:17
Medlem
Joel: ”vi får inte va för snälla, jag vill inte bli deklarerad”

Undra hur deltagarna gör med deklarationen på tal om det haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in