2021-04-07, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Jag ser mig själv som en normal människa som kan förhålla mig sansat i konflikt och under stress men i går dag/natt tog sig Nardos in och gnagde hål i min hjärna, hon aktiverade min kamp-eller-flykt respons och skapade onda tankar i mitt huvud. Min mildaste tanke var att skrika obehärskat att hon ska hålla käften!
Så tänker jag på Simon som, om han har en ADHD, sannolikt har* svårigheter med sin impulskontroll, mycket svårare än oss vanliga dödliga. Hur känns Nardos agerande och attacker i hanns huvud?
Oroar mig faktiskt vad som kan hända om det här får fortsätta.
bra poäng nåt triggar ju simon som kanske ligger djupare än just nardos missbruk av en maskeradmössa
2021-04-07, 09:02
Medlem
Tv4 är så jävla slappa i fisen VÄCK GENERALERNA
2021-04-07, 09:02
Medlem
Så här tråkigt hade det varit om inte Nardos hade varit general. Som en helt vanlig dag med miltärkläder. Ligger och sover. Så snälla sluta klaga på Nardos. Hon ger oss underhållning.
2021-04-07, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
VILL förövrigt tillägga att Nardos har EN enda plan imorgon. Att få Emmelie att "se dum ut" hon vill flytta över sin stämpel på någon annan. Hon har redan tagit "snacket" med Emmelie nu innan dom skulle sova. Nu får du vara "the bad cop" eller vad hon nu kalla det. Och Emmelie gick med på det för hon vågar väl inget annat. Tycker synd om alla som blir nedtryckta med denna härskarteknik hon är så duktig på att använda sig utav. Hon är läskigt bra på det.

Japp hon sa så igår kväll
2021-04-07, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Så här tråkigt hade det varit om inte Nardos hade varit general. Som en helt vanlig dag med miltärkläder. Ligger och sover. Så snälla sluta klaga på Nardos. Hon ger oss underhållning.
det var kul i en timme men just nu har hon skaffat sig en säker nominering att åka ut.
2021-04-07, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Bara jag som tycker rent spontant att de borde bli väckta senast 07, speciellt nu när det är militärvecka?

Håller fullständigt med, samma tid som vanligt är ju löjligt och inte alls utmanande. I militären hade det nästan redan varit dags för lunch 😂
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skulle snarare kalla det PSYKOPATBETEENDE.😉
Väldigt bra analys av Sveriges nu absolut största narccissist, VidrigaVicktoria är omkörd. Nardos är numera värst!

Att Nardos är en totalt efterbliven fullblods-narccissist är ju tydligt, men att någon som är så hjärndöd att hon inte ens kan formulera enkla meningar, utan bara upprepar sig i oändlighet ÄNDÅ har så pass mycket taktiskt "tänkande" är ju helt otroligt?
Måste ju bara vara tur?

Hursomhelst, Amilia, hon den impopulära Youtube-kvinnan och VedervärdigaVictoria får ursäkta....Nardos är den absolut vidrigaste "tv-profilen" någonsin genom tid och rum!!!

Fullständigt outhärdlig!!🤢🤮😡🤬
Med lätthet kan jag byta Vicky mot Nardos vilken jävla dag denna vecka det lovar, Visst Vicky var ett rövhål men Nardos är är en psykopat med drag av narcissistiska drag och hur länge TV4 kan låta hon hållas är en gåta!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha

+10
2021-04-07, 09:06
Medlem
nu ska det upp och hoppa
Medlem
Man kan inte göra annat än älska dompa
Medlem
Märks att Adrian är på tårna redan. Vaken först och drar den vanliga ”vad tror du det blir för tävling idag då” innan någon annan ens hunnit öppna ögonen
2021-04-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det var kul i en timme men just nu har hon skaffat sig en säker nominering att åka ut.

Skönt för dig då att det är befälen som ska styra mest idag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in