2021-04-07, 08:52
Medlem
Jag ser mig själv som en normal människa som kan förhålla mig sansat i konflikt och under stress men i går dag/natt tog sig Nardos in och gnagde hål i min hjärna, hon aktiverade min kamp-eller-flykt respons och skapade onda tankar i mitt huvud. Min mildaste tanke var att skrika obehärskat att hon ska hålla käften!
Så tänker jag på Simon som, om han har en ADHD, sannolikt har* svårigheter med sin impulskontroll, mycket svårare än oss vanliga dödliga. Hur känns Nardos agerande och attacker i hanns huvud?
Oroar mig faktiskt vad som kan hända om det här får fortsätta.
2021-04-07, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tack för svar ok ja det kan jag tänka mig dompa pompa skrattade han bara och drack öl eller?
Ja, men i det läget då Nardos drog sin monolog i repris för Emilie då hade han däckat redan. Han var ju bra hela kvällen, full som en kastrull mot slutet 🤣🤣🤣
2021-04-07, 08:55
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Jag ser mig själv som en normal människa som kan förhålla mig sansat i konflikt och under stress men i går dag/natt tog sig Nardos in och gnagde hål i min hjärna, hon aktiverade min kamp-eller-flykt respons och skapade onda tankar i mitt huvud. Min mildaste tanke var att skrika obehärskat att hon ska hålla käften!
Så tänker jag på Simon som, om han har en ADHD, sannolikt har* svårigheter med sin impulskontroll, mycket svårare än oss vanliga dödliga. Hur känns Nardos agerande och attacker i hanns huvud?
Oroar mig faktiskt vad som kan hända om det här får fortsätta.

Ja, drar man det här till sin spets, så kan det spåra ur fullständigt... Undrar när BB går in och avbryter i så fall?...
2021-04-07, 08:56
Medlem
bosse.gote48s avatar
Fyfan vilken fjant AD är, dom andra grabbarna är ju 10 ggr mer man än Adrian. Tillome Joel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag vet att det är störigt att fråga en massa när man har missat nåt roligt men snälla rara ni
Nä vadå, man måste ju fråga för att fatta sammanhanget om man missat. 👍👍👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, men i det läget då Nardos drog sin monolog i repris för Emilie då hade han däckat redan. Han var ju bra hela kvällen, full som en kastrull mot slutet 🤣🤣🤣
bäst att spela död när nardos von sivers drar igång dompa pompa är en okomplicerad person som inte lider av en massa issues med allt och alla
2021-04-07, 08:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ja, drar man det här till sin spets, så kan det spåra ur fullständigt... Undrar när BB går in och avbryter i så fall?...
Det är nära gissar jag jävligt nära om Nardos forts med det hon gör, Det faller från ramen som TV4 / MERTER har som regler men allt beror på vad som sker runt om på sociala medier och annat!
2021-04-07, 08:58
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nej verkligen inte! Långt ifrån.
Sluta ljug nu och far inte med osanning!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nä vadå, man måste ju fråga för att fatta sammanhanget om man missat. 👍👍👍
ja och tack för att du uppdaterade mig lite det var schysst👍👍
Medlem
ralphiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Nardos kränker ju skillnaden ....hon vet inte vad ordet respekt innebär.

Ironiskt med tanke på hur hon basunerar ut lektioner om respekt.

Det märks kanske att rollen som general stigit henne åt huvudet. Men samtidigt; det är väl DET som vi tittare vill se lite?

Nästa vecka lär det bli nått trevligt tema igen där de kan jobba tillsammans men kvarlevorna av denna vecka kommer att resultera i paktande mer spel etc.
2021-04-07, 08:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Tänkte också på det!! Alltså tror verkligen Nardos sjönk i Adrians ögon där...översittarattityd har hon och hon njuter verkligen av rollen för det är en del av hennes personlighet FörStÅrRRuuuUuUU??????

Herregud. Och för övrigt så förstår jag Simon till 100 procent!! Han sa det alla tänkte men aldrig skulle våga säga. Hon har inte lyckats tämja honom (än).

Men Emmelie minsann, hon gör precis allt Nardos säger och vågar inte vara sig själv längre. Emmelie har alltid haft en stark karaktär men kring Nardos efter "diskbråket" när hon blev utfryst i 2 dygn efter sagt sin åsikt går hon på tå. När hon berättade att hon kämt sig utfryst av Nardos så ska hon såklart skylla på Emmelie direkt och säga förståruuuu vad folk därute som tittar ska tro om mig nu?! Jag har inte gjort något du hittar på. Men helt fucking seriöst!!! Alla som tittar på bb såg hur du frös ut henne och behandlade henne som luft, ja listan kan göras lång. SER NI DETTA JÄVLA ÖVERSITTARBETEENDE ?!!

Skulle snarare kalla det PSYKOPATBETEENDE.😉
Väldigt bra analys av Sveriges nu absolut största narccissist, VidrigaVicktoria är omkörd. Nardos är numera värst!

Fast håller inte med om Simon, är ju Big Brother förfan! Han kan ju inte ta en order från nån, och gnäller konstant som ett litet barn.
Visst är det extremt tillfredsställande att han är den enda med stake att käfta emot den afrikanska maktgalningen, men för helvete.....varför kan han ALDRIG bara hålla käft och göra sitt bästa nån jävla gång?
Dessutom har han ju Europas absolut sämsta tävlings-psyke!

Men ok, han är ju ganska lustig ändå och oförarglig. 🙂

Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
VILL förövrigt tillägga att Nardos har EN enda plan imorgon. Att få Emmelie att "se dum ut" hon vill flytta över sin stämpel på någon annan. Hon har redan tagit "snacket" med Emmelie nu innan dom skulle sova. Nu får du vara "the bad cop" eller vad hon nu kalla det. Och Emmelie gick med på det för hon vågar väl inget annat. Tycker synd om alla som blir nedtryckta med denna härskarteknik hon är så duktig på att använda sig utav. Hon är läskigt bra på det.
Att Nardos är en totalt efterbliven fullblods-narccissist är ju tydligt, men att någon som är så hjärndöd att hon inte ens kan formulera enkla meningar, utan bara upprepar sig i oändlighet ÄNDÅ har så pass mycket taktiskt "tänkande" är ju helt otroligt?
Måste ju bara vara tur?

Hursomhelst, Amilia, hon den impopulära Youtube-kvinnan (Anty?) och VedervärdigaVictoria får ursäkta....Nardos är den absolut vidrigaste "tv-profilen" någonsin genom tid och rum!!!

Fullständigt outhärdlig!!🤢🤮😡🤬
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-07 kl. 09:16.
2021-04-07, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Då han stod och bölade och ropade efter mamma, DÄR och DÅ borde gränsen gått. I går betedde han sig så jag var övertygad om att han skulle flippa och klappa till någon/något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in