Citat:
Var försiktiga med det här och sluta direkt om ni upplever någon av de mer seriösa bieffekterna.
Har djupsittande depression och tänkte att det här kunde vara värt att testa med tanke på all positiv respons, men för mig var det här inget annat än rävgift.
Upplevde knappt några effekter alls de första 9 dagarna förutom att man kände sig något skum och hade en dag där man mådde något bättre och var något nöjdare med tillvaron, den 10:de dagen börja de negativa effekterna visa sig.
Kände mig ännu skummare och var mer förvirrad och trött än vanligt även för en svacka, den sista dagen började det sticka och pirra i fingrar och tår, Googlade genast på det och hittade väldigt otäck information vilket fick mig att sluta med det på en gång.
Har nu utöver pirrningarna även fått kalla händer och tår, detta har varat i två dagar efter att jag slutat. Hoppas verkligen att skiten försvinner och inte blir något permanent som det har blivit på vissa individer, men gemensamt för dom är att de hade tagit skiten under en längre tid och fortsatte när symtom började visa sig.
Sök på nsi-189 nerve pain eller nsi-189 peripheral neuropathy så hittar ni en massa otäckheter att läsa om.
Förövrigt så köpte jag mina kapslar hos reachgenius, tog total 15 stycken 40mg kapslar under 12 dagar, 40mg i 9 dagar och 80mg i 3 dagar utspridda under de första 9 dagarna.
Har djupsittande depression och tänkte att det här kunde vara värt att testa med tanke på all positiv respons, men för mig var det här inget annat än rävgift.
Upplevde knappt några effekter alls de första 9 dagarna förutom att man kände sig något skum och hade en dag där man mådde något bättre och var något nöjdare med tillvaron, den 10:de dagen börja de negativa effekterna visa sig.
Kände mig ännu skummare och var mer förvirrad och trött än vanligt även för en svacka, den sista dagen började det sticka och pirra i fingrar och tår, Googlade genast på det och hittade väldigt otäck information vilket fick mig att sluta med det på en gång.
Har nu utöver pirrningarna även fått kalla händer och tår, detta har varat i två dagar efter att jag slutat. Hoppas verkligen att skiten försvinner och inte blir något permanent som det har blivit på vissa individer, men gemensamt för dom är att de hade tagit skiten under en längre tid och fortsatte när symtom började visa sig.
Sök på nsi-189 nerve pain eller nsi-189 peripheral neuropathy så hittar ni en massa otäckheter att läsa om.
Förövrigt så köpte jag mina kapslar hos reachgenius, tog total 15 stycken 40mg kapslar under 12 dagar, 40mg i 9 dagar och 80mg i 3 dagar utspridda under de första 9 dagarna.
sökte på peripheral neuropathy och hittade detta:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31492662/
dvs att det hjälper mot peripheral neuropathy, låter inte så otäckt, allt annat jag hittar beskriver samma sak, antar att det går att hitta något negativt på reddit men det betyder ju ingenting
google även nerve pain och hittar inget där heller förutom en snubbe på reddit som beskriver vad som låter som samma problem som dig
problemet med reddit som source är att folket som håller på med nootropics där nästan alltid tar en hel uppsjö med grejer varför det inte går att attribuera problem som uppstår till något specifikt, förutom problemet med att det är en massa random people utan medicinsk expertis som postar sina åsikter
det hade vart betydligt enklare om du hade länkat till det du läst, du har inte heller skrivit om du tar något mer och vad och du har inte skrivit hur mycket nsi-189 du tog heller
det är ingen som vet vad dom långvariga effekterna är så man bör givetvis vara försiktig och inte pröva det här alls om man inte lider av depression som inte mildras av normala mediciner men med det sagt går det inte heller att dra några slutsatser av ditt inlägg