2021-04-06, 21:57
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag garanterar en sak. Simon kommer inte komma nära miljonen efter det som hänt idag.

Kom ihåg detta de närmaste 50 dagarna.

Vad är nära? Topp 3? Topp 5?

Kul grej för jag kommer inte minnas ditt löfte men om jag kommer ihåg så kommer jag spamma kommentarsfältet tills du ser eller citera dig.

Jag är också rädd över att Simon tappat stöd, han måste vara en ängel för att komma tillbaka.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Sen kan jag tycka att AD som annars är så mån om att det inte ska vara bråk eller att nån ska må dåligt men han gick inte emellan idag och försökte t.ex lugna Simon, Varför? Han var ju snabb med Mergim och Virran och skulle fixa allt, medlade och tröstade. Varför hindrade han inte Simon att fucka ur? Nu sitter han och påminner Simon om hur han exploderade os.v, garvar som fan. Vill han att Simon ska åka ut? Vet inte men det är nåt riktigt shady över Adrian! Han kanske njuter av att spela ut alla mot varandra.

Adrian är riktigt obehaglig! Han ser nog att han kanske kan få fördelar av Mergim, Nardos och Vickan p.g.a att de är "influencers" men av Simon har han inget att hämta. Adrian är ett vider och kan åka ut, nu typ.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Sen kan jag tycka att AD som annars är så mån om att det inte ska vara bråk eller att nån ska må dåligt men han gick inte emellan idag och försökte t.ex lugna Simon, Varför? Han var ju snabb med Mergim och Virran och skulle fixa allt, medlade och tröstade. Varför hindrade han inte Simon att fucka ur? Nu sitter han och påminner Simon om hur han exploderade os.v, garvar som fan. Vill han att Simon ska åka ut? Vet inte men det är nåt riktigt shady över Adrian! Han kanske njuter av att spela ut alla mot varandra.

Givetvis. Han älskar att se Simon brinna.. Tror inte att han gillar honom speciellt mycket och ser honom som ett hot mot miljonen.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Simon spottade i Emelies mat.
Han sköt ut snor på bordet där Emelie och Nardos satt och åt.
Han ställde till med så mycket bråk att Emelie tappade aptiten och slängde halva sin mat. Både Emelie och Nardos slutade äta.
Han svor åt och bråkade med produktionen och fick tillsägelser av produktionen.
Han bröt mot spelreglerna i denna temavecka och till slut vägrat spela med.
Han har hotat Nardos om bl.a. att han inte kommer respektera henne och han har kallat henne för parasit.
Simon har också ingått i gruppen som frös ut Nardos och Emelie nästan hela dagen.
Han har käftat emot, konstant. Non-stop. Hela dagen.

Jag har säkert missat hälften av det som hänt idag.

Så jag frågar dig, hur kan du vara på Simons sida?
Jag gillar Simon, han sjönk från första till femte plats för mig idag.
Bra skrivet iaf👍
2021-04-06, 21:58
Medlem
Jag har nämnt det tidigare och flera med mig det är The Stanford experiment BB har valt att fucka upp dem och de går på det som åsnor bra TV dock
Medlem
__Alez__s avatar
Haha lite skevt alla sitter och pratar om hur äckligt det är med killars rövar, så sitter Joel där - Inte alla rövar!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Precis så här arbetar AD och det hade kanske sett annorlunda ut utan AD:s barnsligheter. Alla gick ju in för hans plan och de gick ju blint in för detta redan imorse och det skapade två läger. Hela starten på temaveckan var dålig energi och inställning.
Han har stor skuld i det absolut, men jag tror ändå att han framför allt gjorde det utifrån en ärlig upplevelse av att ha blivit kränkt och förnedrad, och att han därför sökte efter sätt att ge tillbaka mot generalerna - och då blev det att med näbbar och klor kämpa för att vända rekryterna mot dem.

Jag tror inte att han förstod hur långt hans insats i det här skulle räcka, men det är ju exakt sånt som ingår i såna här experiment..
2021-04-06, 21:59
Medlem
Ridnes avatar
När Katti var i Torpet fick vi en Torpet-cam. Varför kan vi inte få en lumpen-cam nu??? DC filmar generalerna 95% av tiden även fast man kan välja sovrumskameran om man vill se dem men man kan inte välja gymmet
Konstigt att generalerna får mer fans när de är de enda som visas.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Jag garanterar en sak. Simon kommer inte komma nära miljonen efter det som hänt idag.

Kom ihåg detta de närmaste 50 dagarna.

Tror också hans chanser rök idag. Tyvärr beter han sig som en barnrumpa. Han verkar ganska nojig över att Emelie och Nardos blev framröstade vilket tyder på en popularitet bland tittarna vilket han uppenbarligen stört sig på under hela dagen. Hade han bröstat det tror jag det hade gynnat honom längre fram men nu är det kört.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Vad är nära? Topp 3? Topp 5?

Kul grej för jag kommer inte minnas ditt löfte men om jag kommer ihåg så kommer jag spamma kommentarsfältet tills du ser eller citera dig.

Jag är också rädd över att Simon tappat stöd, han måste vara en ängel för att komma tillbaka.

Käften idiot. Jag har inget intresse av att utbyta åsikter med dig så svara aldrig mer på mina inlägg.
Medlem
Vem bryr sig om vem som vinner dom är lediga på permis och åker hem imorgon. Bara Parasiterna får stanna kvar Emelie och Nardos.
2021-04-06, 22:00
Medlem
Citat:
Simon spottade i Emelies mat.
Han sköt ut snor på bordet där Emelie och Nardos satt och åt.
Han ställde till med så mycket bråk att Emelie tappade aptiten och slängde halva sin mat. Både Emelie och Nardos slutade äta.
Han svor åt och bråkade med produktionen och fick tillsägelser av produktionen.
Han bröt mot spelreglerna i denna temavecka och till slut vägrat spela med.
Han har hotat Nardos om bl.a. att han inte kommer respektera henne och han har kallat henne för parasit.
Simon har också ingått i gruppen som frös ut Nardos och Emelie nästan hela dagen.
Han har käftat emot, konstant. Non-stop. Hela dagen.

Jag har säkert missat hälften av det som hänt idag.

Så jag frågar dig, hur kan du vara på Simons sida?

Enkelt.
Ingen tyckte att Nardos behandlade dom på ett roligt sätt. Simon fick nog och agerade. Emelie och Nardos kunde inte ta att han agerade och sen bitchade dom om det i timmar.
Jag asgarvade när han spottade på pommesen. Dom hade fått tagit så mkt skit ifrån dom hela dagen så det var rätt åt dom att dom fick nån skit tillbaka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in