2021-04-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
SA HAN DET VERKLIGEN? UT MED HUVUDET FÖRE!!

Han sa det till både Nardos och Emelie. Kallade de massa saker som Pest och Kolera. Bakom ryggen förstås.
2021-04-06, 19:26
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
MP var ju ett skällsord. Men jag tränade tillsammans med infanteristerna bara för att lära känna folk och alla hade kul tillsammans. Det var aldrig bråk på tågen, bussen eller liknande. Men det gäller alltid att bemöta folk med respekt. Även om de var förfriskade.

En utomordentligt viktig devis!
Som Nardos, att kräva respekt utan att ge, är helt fel väg att gå. Då blir man lönnmördad av sina underlydande vid fronten. Nu är ju Nardos sinnesslö och hon vet inte bättre. Juuel däremot blev genomkorrupt av makten på två röda. Han njuter av detta...
2021-04-06, 19:27
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror inte hon förstår konceptet med att börja längst ned och stiga i graderna tills man en vacker dag, kanske, har en minimal chans att bli general.. Hon tror att det bara är att glida in och börja bestämma allt från dag 1.
Jupp och ingen tar ned hon nåja nåja hon lär ångra det inatt!
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
SA HAN DET VERKLIGEN? UT MED HUVUDET FÖRE!!

NEJ det har han ej sagt
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
Förstår du hur tråkigt det varit om ingen sa imot? Gillar båda två men nardos har blivit galen och sjunker i mina ögon
Dom får gärna säga emot. Me like.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Bästa timmarna" lol. Vilken lögn. Du har inte missat mer än att Simon flippade (relativt milt jämfört med hur andra har flippat tidigare), och att Nardos har ältat det 1.5h nu. Cancer för öronen med andra ord.

Så oroa dig inte
Hahaha vilken jävla jävel som försöker luras sådär!! Inte ok.

Tur att jag kan lita på dig (i alla fall i det här), BRE
2021-04-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vet inte om jag skulle kalla mig för Nardos-hatare, men två saker kan ju vara sanna samtidigt:

1) Nardos saknar all form av självinsikt, hon har attiyd och tänder till på två röda, samtidigt som hon kräver total respekt av alla runt omkring henne. Sten i glashus..

2) Det bidrar till bra tv och är jävligt kul (om än frustrerande) att titta på
Fan, du stal mina ord....skulle vara skit trist att kolla på programmet om Nardos inte var med, men...:
1) Hon får FAN inte vinna
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Nardos gör ett svinbra jobb, de andra är mesar som gnäller. Skärpning Simon och Adrian

Det är inget jobb. Det är på låtsas, en lek.
Alla skall kunna ha kul inte 2 personer. Då har man misslyckats.
Förmedla det till dina vänner på BB IG och afrikanska fangirls.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Bästa timmarna" lol. Vilken lögn. Du har inte missat mer än att Simon flippade (relativt milt jämfört med hur andra har flippat tidigare), och att Nardos har ältat det 1.5h nu. Cancer för öronen med andra ord.

Så oroa dig inte

Vad fan säger du?

Det har varit en otrolig dag Maktmissbruk, intriger och drama! I nyktert tillstånd.

FÖRMINSKA INTE MIN DAG!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Madde skällde ut Nardos senast igårkväll. Så far inte med osanningar nu. Madde är en tjej med skinn på näsan men reagerar bara vid behov. precis som det ska vara

Madde är en falsk jävel!
Medlem
Nu fattar inte Nardos när Madde försöker förklara att även de andra spelar ett spel
Medlem
simon är fan fucked på instagram nu tar han inte immunitet finns risken han åker på måndag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in