2021-04-06, 19:19
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Eller så skriver jag det jag tycker på samma sätt som du tycker något annat. ”Sådana som jag” blir bara ett töntigt grepp eftersom du inte vet något om mig.
Håll dig att diskutera deltagarna och deras beteende. Gör som Nardos vet ja! Respektera andra åsikter

Så som du "respekterade" min åsikt menar du? Du pratade ju skit om min åsikt. Jävla tönt.
2021-04-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Till alla Nardos-hatare härinne - förstår ni hur tråkig dagen hade varit om hon inte var så hård?

Förstår du hur tråkigt det varit om alla följde order till punkt och pricka? Haha. Är det inte lite drama du vill ha?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fel, klockren sadist

Glöm inte sinnesslö!
Som vanligt: ju dummare du är desto lättare har du i livet. Ju dummare, desto större chans att bli behandlad med silkesvantar (dvs som ett barn).
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Till alla Nardos-hatare härinne - förstår ni hur tråkig dagen hade varit om hon inte var så hård?
1+
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Kan inte låta bli att skratta. Väldigt många skribenter här nu som knappast kan ha gjort militärtjänst.

Ja det är en lek men då får man gå in för det temat just då säger. Simons uppförande (framförallt) Hade gett konsekvenser i det verkliga militärlivet, i bästa fall för honom hade han fått indragen permis på obestämd tid.

Förmodligen hade han fått frisedel redan vid mönstringen....
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Då har du dålig hörförståelse. Hon förklarade varje punkt och varför just dessa tre personer skulle sitta och titta på under maten. Samt svarade på alla frågor tydligt och rakt. Samt erkände även när det vart fel...
Fast hon KAN ju inte få fram en sammanhängande mening.
Hon bajsar ju bara ur sig en strid ström av skit. Upprepar samma jävla mening konstant.
Förshstår du?
Medlem
DjPuttes avatar
haha militären bestämda jösses Nardos om du skulle bara veta du skulle inte ens ha en enda vinkel eller sträck el stjärna hon skulle inte ens få vakta en hästjävel på Livgardet, Hon tror att det fungerar så här då man gör VPL glöm det hårt är det men inom ramarna för vad dem kan göra liksom!
2021-04-06, 19:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
varför dröjer brevet från BB där de ska straffa simon.... fan väntar dom på
produktionen har lagt allt i nardos händer idag..... hon borde få betalt för o va " genaral "

Hon har fått mycket skit på sig idag och trots det ändå stått på sig mot en hel grupp!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Svårt att bli omtyckt överhuvudtaget som MP. Oavsett är det ett nödvändigt ont. Blir man hatad har man misslyckats. Som bäst blir man respekterad och då har man lyckats. "Enkel" uppgift om man kan reglementet.

MP var ju ett skällsord. Men jag tränade tillsammans med infanteristerna bara för att lära känna folk och alla hade kul tillsammans. Det var aldrig bråk på tågen, bussen eller liknande. Men det gäller alltid att bemöta folk med respekt. Även om de var förfriskade.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Jag vet inte om jag skulle kalla mig för Nardos-hatare, men två saker kan ju vara sanna samtidigt:

1) Nardos saknar all form av självinsikt, hon har attiyd och tänder till på två röda, samtidigt som hon kräver total respekt av alla runt omkring henne. Sten i glashus..

2) Det bidrar till bra tv och är jävligt kul (om än frustrerande) att titta på
2021-04-06, 19:22
Medlem
Svart-Skalles avatar
UT med rasist-Simon! Kallar Nardos för parasit och syftar på att hon skulle vara bidragstagare i samhället.

Hatar alla svenskar. Ni förnekar er inte, räcker med att skrapa lite på ytan så ser man vilket skräp ni är.
2021-04-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Allt ska handla om honom hela tiden"

säger NARDOS haaaaaaahhhhh

Heter inte programmet Nardos show? Hellooo jag är fett rättvis mot alla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem