2021-04-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
TACCK! and ON TOP OF THAT han fick skrubba golvet, fixat disken hela morgonen, morgongympan, fick tävla, rumstädningen, inte kunnat röka + fick göra typ hundra armhävningar. ALLA här skulle tappa det.

Ingen här hade ju gjort förseelserna heller? Han har ju skapat tv. Han förtjänade sysslor för skitkasst beteende.

Gruppen hade kunnat sagt stopp till Simon också. Vettefan varför dom inte bestraffade dem kollektivt. Då hade folk sagt ifrån.
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Till alla Nardos-hatare härinne - förstår ni hur tråkig dagen hade varit om hon inte var så hård?

Förstår du hur tråkigt det varit om ingen sa imot? Gillar båda två men nardos har blivit galen och sjunker i mina ögon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hon har fått mycket skit på sig idag och trots det ändå stått på sig mot en hel grupp!

+1
2021-04-06, 19:23
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Till alla Nardos-hatare härinne - förstår ni hur tråkig dagen hade varit om hon inte var så hård?

Ja, och kul att det blir lite gnäll/tjafs om det också... Hur kul hade det varit om alla hade varit lydiga/fromma som lamm hela tiden....
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag gjorde värnplikt i ett annat land så jag kan inte jämföra det med Sverige. Det enda jag kan jämföra med är att huset är en lek och värnplikt är värnplikt. Dom fick som straff se Nardos äta, jag fick stå och underhålla pansarvärn ute i 80cm snö och minusgrader från helvetet utan att egentligen veta vad jag sysslade med som "bestraffning".
Jag hade gladeligen varit i huset denna veckan och respekterat och gjort det jag tillbads på träningen för att slippa bestraffas.

Man pratar inte bestraffning alls. Man möter sina underordnade.
När man är på samma plan så vet alla vad som gäller, utan skrik eller order om bestraffning.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Du har missat de bästa timmarna från BB 2020-2021 sammanlagt

Det är värt att scrolla tråden och hoppas på klipp i appen

Tror säkert vi har en vänlig själ som kan ge ett referat värdig vår heliga moder men jag är lite för lat.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha men nääääe va äreru säger... är det en repris på kaosnatten förra året – att jag missar det bästa får grov FOMO

Pallar faaaaaan inte scrolla tråden på telefonen och min jävla kattjävel har legat sönder min dator hahaha FAN

Men INGEN lär ju orka sammanfatta fast vi alla vet att jag förtjänar det

"Bästa timmarna" lol. Vilken lögn. Du har inte missat mer än att Simon flippade (relativt milt jämfört med hur andra har flippat tidigare), och att Nardos har ältat det 1.5h nu. Cancer för öronen med andra ord.

Så oroa dig inte
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99

Glöm inte sinnesslö!
Som vanligt: ju dummare du är desto lättare har du i livet. Ju dummare, desto större chans att bli behandlad med silkesvantar (dvs som ett barn).
Och hon är den dummaste av dom alla.
Flyttfåglar har mer tankeförmåga.
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
UT med rasist-Simon! Kallar Nardos för parasit och syftar på att hon skulle vara bidragstagare i samhället.

Hatar alla svenskar. Ni förnekar er inte, räcker med att skrapa lite på ytan så ser man vilket skräp ni är.

Woooow riktig rasism där...du då
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
UT med rasist-Simon! Kallar Nardos för parasit och syftar på att hon skulle vara bidragstagare i samhället.

Hatar alla svenskar. Ni förnekar er inte, räcker med att skrapa lite på ytan så ser man vilket skräp ni är.
Medlem
tror ingen i produktionen jobbar idag förutom kamera teamet.
att simon inte fått ett brev är galet
2021-04-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Heter inte programmet Nardos show? Hellooo jag är fett rättvis mot alla

Big Bardos 💅🏻
2021-04-06, 19:24
Medlem
Simon är kung

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera