2021-04-06, 09:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Hon kan ju ha elektriska element också å de går väl på ström.
Visst. Om hon hade bott i gamla stan eller ett kulturhus på Södermalm som alla andra kulturmänniskor gör.
Men hon bor i ett miljonprogram i Farsta. Då har lägenheten centralvärme.
Citera
2021-04-06, 09:16
Medlem
trickydicks avatar
Måste vara gamla bilder, man blir väl inte insläppt i Australien hur som helst nu. Dom har ju stenhårda Corronna-restriktioner.
Citera
2021-04-06, 09:28
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Måste vara gamla bilder, man blir väl inte insläppt i Australien hur som helst nu. Dom har ju stenhårda Corronna-restriktioner.

Antagligen. Men fantastiskt korkat ändå att posta en bild där hon skrattande står och surfar bland vågorna när hon just grinat till sig en massa pengar av välmenande men naiva medmänniskor.

Ett jävla hån mot alla svenskar som är fattiga på riktigt måste jag säga.
Citera
2021-04-06, 10:23
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Nu ska hon visst snart ha konstutställning?
Var någonstans då? Den lokala pizzerian? Gallerister brukar vara tämligen sparsmakade då de måste ha viss omsättning för att gå runt.
Citera
2021-04-06, 11:05
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Var någonstans då? Den lokala pizzerian? Gallerister brukar vara tämligen sparsmakade då de måste ha viss omsättning för att gå runt.
Kanske ett av de gallerier som konstnären själv hyr?
Citera
2021-04-06, 11:45
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Kanske ett av de gallerier som konstnären själv hyr?
Det lär det bli en ny insamling framledes. Insamlade medel kanske även räcker till en imaginär inspirationsresa till Montparnasse.
Citera
2021-04-06, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick

jag tror att det enda som krävs är ett negativt corona-test taget typ 2 dagar innan avresa. sen är det bara att åka till australien.
Citera
2021-04-06, 12:50
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
jag tror att det enda som krävs är ett negativt corona-test taget typ 2 dagar innan avresa. sen är det bara att åka till australien.
14 dagars obligatorisk karantän för svenskar.
Citera
2021-04-06, 13:14
Medlem
nickomyras avatar
Nu har du chansen att få köra Regina -herself

” Hej alla fb kompisar!

Min bil historia är att jag köpte en Landrover och gav till mitt barns far sen köpte jag en skåpbil och gav till en vän men i övrigt har det aldrig blivit bil för mig så:

Någon som har bil och vill låna ut den alt bila med mig och mina målningar den 8e April på morgonen fr Sthlm till Linköping där jag har konsert och utställning 10,11 April?
Inboxa mig till denna sidan i så fall!

Tack! 🌸🌈❤️👍👌🌎🏆🌱🐣 https://stoppapressarna.se/svenskt/regina-lunds-nya-tiggeri-chockar-foljarna https://www.facebook.com/708816699/posts/10157808841786700/?d=n
Senast redigerad av nickomyra 2021-04-06 kl. 13:19.
Citera
2021-04-06, 14:41
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Visst. Om hon hade bott i gamla stan eller ett kulturhus på Södermalm som alla andra kulturmänniskor gör.
Men hon bor i ett miljonprogram i Farsta. Då har lägenheten centralvärme.

Nix, Hauptvägen är inget miljonprogramområde och ligger inte i Farsta även om det har postadress Farsta.

Men du har rätt i att lägenheterna pä Hauptvägen inte har elelement.
Citera
2021-04-06, 14:51
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
14 dagars obligatorisk karantän för svenskar.

Tror faltiskt inte att hon är i Australien. Jag tror hon kurar under köksbordet för att inte fordringsägarna ska få fatt på henne.
Citera
2021-04-06, 18:41
Medlem
nickomyras avatar
Nu har hon startat en Webshop med sitt eget märke regina Lund ..en hoodie kostar 700:- 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in