Allt är inte sant vad som skrivs i media. Man får själv bilda sig en uppfattning utifrån att ha läst många artiklar samt studerat bilderna.
Bild på husbilen
En 18-årig kvinna som varit försvunnen i Höör har hittats död. En man i 25-årsåldern är anhållen på sannolika skäl misstänkt för mord.
Vad säger den här bilden dig? Är det på föräldrarnas tomt tycker du?
Genom att läsa många artiklar om fallet och studera bilderna så kallat bildanalys kan man komma fram till en egen slutsats.
Jo det är stor tomt med träd mot en område med mer träd om du kollar fastigheten på nätet. Sedan är där en husvagn med som jag trodde var husbil. Eller?
Jo det är stor tomt med träd mot en område med mer träd om du kollar fastigheten på nätet. Sedan är där en husvagn med som jag trodde var husbil. Eller?
PG står ägare på en husbil. Sedan kan man spekulera vad han hade den uppställd någonstans.
Japp - Det har vi redan rett ut, men man har fortfarande inte gått ut officiellt med på vilken av de tre avspärrade platserna som man fann kroppen. Media skrev i början att kroppen hittats i ett "svårtillgängligt skogsparti söder om järnvägen" men den artikeln försvann rätt snabbt. Jag tror personligen att kroppen inte flyttats så långt från platsen för dådet, men det får stå för mig
Edit: Förtydligande.
Jag bor i byn och kroppen hittades i PG:s trädgård på baksidan DÄR HUSBILEN STOD vad jag förstått det som förvarade han kroppen i garaget ( då ingen av dom som var ute och letade efter Elin under tisdagen blev insläppta där ) senare har han grävt ner kroppen på baksidan. Mordvapnet hittades i Tjuvasjön som ligger en bit bort ifrån möllevägen ca 1.2 km bort.
Jag bor i byn och kroppen hittades i PG:s trädgård på baksidan DÄR HUSBILEN STOD vad jag förstått det som förvarade han kroppen i garaget ( då ingen av dom som var ute och letade efter Elin under tisdagen blev insläppta där ) senare har han grävt ner kroppen på baksidan. Mordvapnet hittades i Tjuvasjön som ligger en bit bort ifrån möllevägen ca 1.2 km bort.
Bott i höör i 25år+ och har aldrig hört talas om tjuvasjön? vet bara att det ligger ett litet kärr några 100 meter väster om tjuvarödsvägen?