2021-04-06, 07:27
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Inte troligt mer än i din värld.
Sett till dialogen är det inte alls ur det perspektivet fr LWs håll. Så där kammar du noll.
Hon förväntar sig inte besök, han svarar ju inte annat än att han är sååå busy.

Så hux flux så står SD där och ska få ner henne bakom planket, varav han lär fresta med nåt när han plötsligt dyker upp.

Att han varit sugen på LW råder ingen tvekan, han har lagt satsen på kjolen.
Han tänder på henne, han finner henne attraktiv.
Det är väl den delen du inte mäktar med i ditt försök att projicera all skuld på henne.
Han vill vara med henne.

Hon förväntar sig besök eftersom hon inte accepterar något annat. När hon ger honom order så ska han lyda henne, annars börjar hoten hagla. Han är, enligt henne, livegen och han får skylla sig själv. Enligt honom själv hatar han henne men attraheras sexuellt. LW vill bli älskad men när hon försöker tvinga till sig det så blir resultatet det motsatta. Han börjar hata henne. Hon förväxlar antagligen sex med kärlek. Eftersom han har sex med henne så tror hon att det bevisar att han egentligen älskar henne och vill leva med henne. Trots att han säger det motsatta. Att om LW var den enda kvinnan han kunde få så skulle han ändå inte vilja ha henne mer än till sex. "Men det tror jag nog att han skulle vilja," skrev hon till en vän. Hon vägrade acceptera vad han sa. Hon visste bättre. Hon trodde att hon hade rätt att bestämma över honom.
Citera
2021-04-06, 07:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Hon förväntar sig besök eftersom hon inte accepterar något annat. När hon ger honom order så ska han lyda henne, annars börjar hoten hagla. Han är, enligt henne, livegen och han får skylla sig själv. Enligt honom själv hatar han henne men attraheras sexuellt. LW vill bli älskad men när hon försöker tvinga till sig det så blir resultatet det motsatta. Han börjar hata henne. Hon förväxlar antagligen sex med kärlek. Eftersom han har sex med henne så tror hon att det bevisar att han egentligen älskar henne och vill leva med henne. Trots att han säger det motsatta. Att om LW var den enda kvinnan han kunde få så skulle han ändå inte vilja ha henne mer än till sex. "Men det tror jag nog att han skulle vilja," skrev hon till en vän. Hon vägrade acceptera vad han sa. Hon visste bättre. Hon trodde att hon hade rätt att bestämma över honom.
Hon förväntar sig inte besök - det kan du utläsa av hans svar.
Att hon vill han ska komma ses via kakan.
Hon varken hotar eller tjatar om sex.

Blev du smått desperat av det jag skrev att SD var sugen på LW?
Det gillade du inte, helst ska hon hota och tvinga SD som inte alls vill egentligen.
HD versionen, höjden av självbedrägeri, vill säga.

Han hatar inte LW. Han vill däremot att hon ska vara mer foglig och inte avslöja sig inför HD.
Han och HD ljuger kors och tvärs.
Hon ligger med JS och ljuger i sin tur för SD.
Det utskämda paret.
Citera
2021-04-06, 07:43
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pushlr
Nerikes Allehanda
Länk: Privatspanare vill lösa Hjärstamordet – åklagaren: ”Jag har aldrig varit med om något liknande”

Blir du smickrad Auel ?
Går det att få några citat?
Citera
2021-04-06, 07:46
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Hon förväntar sig inte besök - det kan du utläsa av hans svar.
Att hon vill han ska komma ses via kakan.
Hon varken hotar eller tjatar om sex.

Blev du smått desperat av det jag skrev att SD var sugen på LW?
Det gillade du inte, helst ska hon hota och tvinga SD som inte alls vill egentligen.
HD versionen, höjden av självbedrägeri, vill säga.

Han hatar inte LW. Han vill däremot att hon ska vara mer foglig och inte avslöja sig inför HD.
Han och HD ljuger kors och tvärs.
Hon ligger med JS och ljuger i sin tur för SD.
Det utskämda paret.

Citat:
helst ska hon hota och tvinga SD som inte alls vill egentligen

Om du hade besvärat dig med att läsa deras konversationer som finns i FUP så skulle du veta att det är sant. Det måste ändå vara skönt för HD att kunna se svart på vitt. Det kanske är därför hon trots allt fortsätter umgås med SD.

Läs FUP stället för att klippa och klistra trådsanningar som passar din agenda. Att flytta fokus till HD.
Senast redigerad av smokeonthewater 2021-04-06 kl. 07:54.
Citera
2021-04-06, 07:47
Medlem
Citat:
Nerikes Allehanda
Länk: Privatspanare vill lösa Hjärstamordet – åklagaren: ”Jag har aldrig varit med om något liknande”

Blir du smickrad Auel ?

Den där artikeln vore lite kul att läsa: ingen med NA-konto som kan vara snäll o citera valda delar?
Citera
2021-04-06, 07:53
Medlem
develis avatar
Citat:
.

Om du hade besvärat dig med att läsa deras konversationer som finns i FUP så skulle du veta att det är sant.

Istället för att klippa och klistra trådsanningar som passar din agenda. Att flytta fokus till HD.
Hahahaha!

Jag skrev ju sanningen?
HD ljuger som en borstbindare för SD.

Han i sin tur är vettskrämd att LW ska röja hans tête-à-tête, han är desperat att hon inte ska lyda hans militanta Rt.
Han vill jättegärna ligga men har noll kontroll.
Han fattar inte att HD redan vet och enbart jiddrar med honom.

Löjliga kärnmjölksfamiljen.
Citera
2021-04-06, 07:57
Medlem
Privatspanaren är en av alla de som är aktiva på nätforumet Flashback. Han har en bakgrund inom IT och är kunnig med datorer.

– Polisen har haft svåra problem med att verifiera om den misstänkte har varit hemma och jobbat med datorn vid tidpunkterna kring mordet. Jag har gått igenom det här och förklarat för polisen vad de har missat att undersöka på datorn, och hur de kan ta sina undersökningar vidare, säger han.
Citera
2021-04-06, 08:00
Medlem
Mordet på Lena Wesström för tre år sedan har väckt stor uppmärksamhet runt om i landet. Det har även mordutredarna lagt märke till.

– Vi har under utredningens gång löpande fått in tips från allmänheten. Jag har aldrig sett något liknande tidigare. Det är uppenbarligen ett ärende som engagerar allmänheten, säger Åsa Hiding, åklagare och förundersökningsledare i fallet.

En av privatspanarna har skickat in en 50 sidor lång utredning till polisen och åklagaren.

– Jag ramlade över tråden om mordet på nätforumet Flashback, en tid efter att domen fallit. Jag började läsa förundersökningen och tänkte, shit här har polisen inte bara missat en grej utan flera, säger privatspanaren som vill vara anonym.
Citera
2021-04-06, 08:05
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Hahahaha!

Jag skrev ju sanningen?
HD ljuger som en borstbindare för SD.

Han i sin tur är vettskrämd att LW ska röja hans tête-à-tête, han är desperat att hon inte ska lyda hans militanta Rt.
Han vill jättegärna ligga men har noll kontroll.
Han fattar inte att HD redan vet och enbart jiddrar med honom.

Löjliga kärnmjölksfamiljen.
Citat:
Jag skrev ju sanningen?

I FUP kan du se sanningen att LW hotade till sig sex, under det sista året åtminstone. Men det är du inte intresserad av. Det är roligare att sitta här i tråden och tjafsa och göra dig löjlig över andra tråddeltagare? Och att manipulera flocken till att hata HD.
Citera
2021-04-06, 08:13
Medlem
develis avatar
Citat:
I FUP kan du se sanningen att LW hotade till sig sex, under det sista året åtminstone. Men det är du inte intresserad av. Det är roligare att sitta här i tråden och tjafsa och göra dig löjlig över andra tråddeltagare? Och att manipulera flocken till att hata HD.
HD är central utifrån SDs perspektiv.
Han är gravt bekymrad sen otroheten uppdagades i mars 2017.

Hon hade dock vetat om det länge, det verkar han heller inte begripa.
Lika lite begrep han att hon redan visste om det hela vid skilsmässan 2018.

Det tycks hon undanhålla igen, och ljuger om att hon ligger med JS.

Sen så blir LW ett hot, hon lyder inte kontrollfreakets order. Hon har ingen anledning heller att stå i nån skuld till SD, han är ju skild.

Det står i FUP. Klart jag skriver om det.
Citera
2021-04-06, 08:15
Medlem
googlans avatar
Citat:
Har du alla r/l,ätta svaren där inne ? (Brevkompis?)

Jag fattar inte vad du menar med r/l,ätta ?
Citera
2021-04-06, 08:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birmakatt
Privatspanaren som NA har pratat anser att polisen hade kunnat undersöka de beslagtagna datorerna djupare.

– Det finns mycket de kan göra för att få fram mer information från speglingarna av datorerna. De kan skapa en supertidslinje och se precis allt som skett i dem."
.
" – Polisens datatekniker har inte löpt linan fullt ut. Jag vill påpeka för dem vad de kan göra, säger en av privatspanarna till NA."

" – Vi har under utredningens gång löpande fått in tips från allmänheten. Jag har aldrig sett något liknande tidigare. Det är uppenbarligen ett ärende som engagerar allmänheten, säger Åsa Hiding, åklagare och förundersökningsledare i fallet."

"– Polisen har haft svåra problem med att verifiera om den misstänkte har varit hemma och jobbat med datorn vid tidpunkterna kring mordet. Jag har gått igenom det här och förklarat för polisen vad de har missat att undersöka på datorn, och hur de kan ta sina undersökningar vidare, säger han."

" – Det har varit någon som loggat in klockan 05.23 på ett mejlkonto som tillhör Lena. Det går att se om någon varit inne i hennes dator med förhållandevis enkla medel. Det är märkligt att de inte tagit reda på den biten. Det skulle kunna peka åt ett håll, säger han."
Står det nåt mer konkret än kommentaren fr ÅK om allmänhetens vilja att hjälpa till?

Vill hon ska skrika med megafon att... nu så är du fast, din lilla skit.

Edit.
Minskat artikeln.
Senast redigerad av develi 2021-04-06 kl. 08:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in