2021-04-06, 00:58
Medlem
kermiths avatar
Grejen med Eritrea är att alla somalier och eritreaner röstar på henne, även om de inte tittar på BB. Det är precis som Eritrea själv säger, de håller ihop. Det var likadant förra året med alla albaner som röstade på Mergim. Med albanen Lindita i spetsen. BB har haft en white flight. Väldigt får vita tittar på BB överhuvudtaget.
2021-04-06, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Tisdag - torsdag ja, till helgen kan det bli myteri kan man hoppas. Ombytta roller...

Hoppas hoppas Fast då kanske redaktionen får mordhot
2021-04-06, 01:01
Medlem
Raskaoverisens avatar
Undrar en sak vet ni vad det är för märke på Pedrams mjukisoveraller?
2021-04-06, 01:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hon är inte så jävla charmig heller, spydig attityd.

Hon har varit lite spydig ikväll men tycker inte hon är det annars. Finns andra som är värre..

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Samma här.
Tyst utfrysning är hemskt att titta på.
Och än mer att genomleva såklart.

Då är jag inte ensam om att se det. Hon pratar förvisso HELA tiden men det är bara sån hon är som människa. Jag gillar henne.
2021-04-06, 01:02
Medlem
"Kräks kapris" https://imgur.com/h27HQrC
Medlem
Tycker synd om Emelie, det enda hon har att luta sig emot är sin bitterhet (som jag observerat folk i huset börjat tröttna på)- Sitt "utseende" ...
Lägg märke till hur gruppen ändras när hon kommer eller när hon säger något drygt. Hon flyter bara omkring och försvinner i bakgrunden om hon inte gnäller på nåt eller får uppmärksamhet
Medlem
Bbbloopers avatar
Om jag inte minns fel var det ungefär halvvägs in i förra säsongen BB ändrade så man istället röstade på den man vill ha UT ur huset.

Det vara ramaskri på alla kanaler att Amilia skulle ut precis som med Nardos nu.
Så fort vi fick rösta UT någon åkte hon med huvudet före.
Blir det samma med Nardos i år eller har Dikmen lagt in sitt veto?
2021-04-06, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, tror du underskattar produktionens excellenta klippavdelning?

Dom har ju dag efter dag, bevisat att dom kan förvandla vatten till vin.
Göra svin till "hjältar" osv.
ja iofs men man kan ju alltid hoppas att något nardos gör slinker igenom
Medlem
Rudiebois avatar
"Emelie är hungergames, resten är med mjukis" - säger killen med domartröja på sig aka dompa
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-06 kl. 01:09.
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grejen med Eritrea är att alla somalier och eritreaner röstar på henne, även om de inte tittar på BB. Det är precis som Eritrea själv säger, de håller ihop. Det var likadant förra året med alla albaner som röstade på Mergim. Med albanen Lindita i spetsen. BB har haft en white flight. Väldigt får vita tittar på BB överhuvudtaget.
Vad baserar du det på? Frågar av ren nyfikenhet eftersom jag inte riktigt har fått samma intryck av grupper på sociala medier (även om de såklart utgör bara en lite del av den totala tittarskaran)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Tycker synd om Emelie, det enda hon har att luta sig emot är sin bitterhet (som jag observerat folk i huset börjat tröttna på)- Sitt "utseende" ...
Lägg märke till hur gruppen ändras när hon kommer eller när hon säger något drygt. Hon flyter bara omkring och försvinner i bakgrunden om hon inte gnäller på nåt eller får uppmärksamhet

Tillför ändå mer än Adrian.
2021-04-06, 01:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Vad baserar du det på? Frågar av ren nyfikenhet eftersom jag inte riktigt har fått samma intryck av grupper på sociala medier (även om de såklart utgör bara en lite del av den totala tittarskaran)
Det är precis så det ser ut på sociala medier. Räcker med att se bbpolizeis följare. Enkelt att göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in