2021-04-06, 00:54
Medlem
Vad sa Adrian nu till Julia när hon frågade om hans gröna hår? Lät som "Har du MS eller" men jag måste hört fel?
2021-04-06, 00:54
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Märker hela tiden att de andra deltagarna ignorerar eller dissar Jaqi. Speciellt Julia. Gillar det inte.. Man kan vara schysst mot andra även om man inte klickar för att bara totalignorera någon är taskigt.

Hon är inte så jävla charmig heller, spydig attityd.
2021-04-06, 00:55
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Märker hela tiden att de andra deltagarna ignorerar eller dissar Jaqi. Speciellt Julia. Gillar det inte.. Man kan vara schysst mot andra även om man inte klickar för att bara totalignorera någon är taskigt.

Samma här.
Tyst utfrysning är hemskt att titta på.
Och än mer att genomleva såklart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nardos kommer inte gynnas av att bli general det blir svårt att klippa ihop hennes domderande till något gulligt

Dom hjärndöda och troligtvis döva pissmyrorna kommer definitivt vända det till EEEEEYYYYYYY BAD BISSSHHHH NARDOS DOS ÄR QUEEEEEEEN
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
vad tror du?

Hoppas på en duktig backfire nu när prinsessan vinner titeln Men hon ska ju vinna hela BB så förmodligen inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Tänk när dom får in ett brev.
TITTARNA HAR RÖSTAT. AD kommer bli smått bli besviken att han ej blev vald . När han har hört att han va poppis utanför .

Nardos kommer yeeeee mer hela veckan lång för att hon kommer sitta säkert

Nardos kommer inte gatta vad det innebär. Sen kommer hon kalla det för ett straff.
2021-04-06, 00:56
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tror ni det är så lätt att bli general och immun och glida igenom hela veckan?
Lätt att bli General är det inte, Det finns 2 platser, ena är paxad redan åt Nardos. hehe
General är förmodligen lättare och roligare, än att vara en tafatt Malaj. Som inte har något att säga till om.
2021-04-06, 00:57
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok, vilken tur då att det än så länge finns flera med svenskt ursprung, som uppmanas rösta på nån annan är henne.

Gör det?
Har du tipsat alternativmedia att en mörk kvinna kommer vinna svenska big brother?
Medlem
Madde har sitt classic ledsna ansikte igen, antar att Adrian inte gett henne den attention hon vill ha
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag kan givetvis ha fel, men när det gäller immuniteter så brukar det vara tydligt!

På ett sätt är det synd att inte alla fanns som röstningsalternativ. Då hade vi fått en rejäl överblick på hur det ser ut procentmässigt. Tror både Emelie och Simon ligger sämre till än Adrian och Tanja.

Ja Tanja tror jag iaf hade legat med i kampen. Kanske även Adrian. Han är ju inte min favorit men förstår att många andra har honom som det så det är sannolikt.

Blir spännande imorgon att höra vad som står i brevet 😁 procentsatserna i röstningen verkar inte röra på sig. Inte i min app iaf. Nardos 30, Emelie 25 och simon 22.
Medlem
Jag tror generalerna kommer få sova i sovrummen osv.
Medlem
Rudiebois avatar
Tjacklinan borde fått komma in redan vecka 1, med fri tillgång till alkohol.
Även Tess borde varit kvar.
Ut med resten av dessa torra fanskap.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in