2021-04-01, 05:59
Moderator
evilhoneys avatar
Tråd infogad.
//mod
Citera
2021-04-06, 00:02
Medlem
dengamleDs avatar
Att pissa en undergiven tjej i munnen som avslutning på ett riktigt hårt munknull är så perfekt
Och man ska ju faktiskt kissa efter sex säger doktorn

Men jag gillar även att ligga på till exempel golvet i duschen och låta henne pissa över min kuk medan jag runkar för att sedan låta henne glida upp och sätta sig grensle så att jag kan få slicka hennes pissiga fitta.

Bajs har dock aldrig varit min grej, fast jag kan absolut uppskatta att slicka en brud bakifrån i röven när hon inte har duschat på flera dagar och den doften är ju ganska...pikant men ack så ljuvlig
Citera
2021-04-06, 00:28
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Att pissa en undergiven tjej i munnen som avslutning på ett riktigt hårt munknull är så perfekt
Och man ska ju faktiskt kissa efter sex säger doktorn

Men jag gillar även att ligga på till exempel golvet i duschen och låta henne pissa över min kuk medan jag runkar för att sedan låta henne glida upp och sätta sig grensle så att jag kan få slicka hennes pissiga fitta.

Bajs har dock aldrig varit min grej, fast jag kan absolut uppskatta att slicka en brud bakifrån i röven när hon inte har duschat på flera dagar och den doften är ju ganska...pikant men ack så ljuvlig

Gör de efter hon inte torka sig 😁 lukten skrämmer bort många
Citera
2021-05-21, 22:58
Medlem
Någon som vet ett sätt att få tag på tjejer piss utan att de vet om det? Skulle vilja ha någon slags behållare som man kan fästa på ett utedass/bajamaja som samlar upp allt piss och eventuellt bajs även om jag inte är ute efter det senare. Vill kunna se vilken tjej som ovetande lämnar sitt piss till mitt förfogande innan jag dricker det.
Citera
2021-06-03, 19:40
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sucker80
Någon som vet ett sätt att få tag på tjejer piss utan att de vet om det? Skulle vilja ha någon slags behållare som man kan fästa på ett utedass/bajamaja som samlar upp allt piss och eventuellt bajs även om jag inte är ute efter det senare. Vill kunna se vilken tjej som ovetande lämnar sitt piss till mitt förfogande innan jag dricker det.

Jag vill minnas att Martin Timell byggde något sådant i tv programmet Äntligen hemma. Tror det var 99 eller 00 du kanske kan hitta avsnittet någonstans på nätet.
Citera
2023-09-21, 03:22
Kiss och bajs sex är nog en fantasi som låter sexigare än vad det är. Urin är väl okej. Om man skulle tänka tanken på vilken känd kvinna som skulle få lov att kissa och bajsa mig i munnen och ansiktet så är det Aida Poushahidi framför allt.
Citera
2023-10-14, 05:35
Tråden handlar ju om kiss och bajs. Att krypa under den stolen Aida Pourshahidi sitter på när hon sitter och läser och slicka hennes sköte och anus vore underbart. Om Aida sedan som avslutning när hon sitter där på stolen först pissar mig i munnen och ansiktet och sedan bajsar mig i munnen och ansiktet vore lyckan fulländad. Och det bästa vore om Aida gjorde det om och om igen, dag efter dag, i all evighet
Senast redigerad av BMH 2023-10-14 kl. 05:46.
Citera
2023-11-02, 04:31
Karin Olsson Expressen, kan få pissa och bajsa mig i mun och ansikte. Hon får göra det så mycket hon vill. Hade hon sen smetat in sin avföring i hela mitt vackra ansikte hade jag fått utlösning. Att få sexuell utlösning när Karin är där vore underbart
Senast redigerad av BMH 2023-11-02 kl. 04:53.
Citera
2023-11-02, 05:12
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Karin Olsson Expressen, kan få pissa och bajsa mig i mun och ansikte. Hon får göra det så mycket hon vill. Hade hon sen smetat in sin avföring i hela mitt vackra ansikte hade jag fått utlösning. Att få sexuell utlösning när Karin är där vore underbart
Den här kvinnan, alltså?
https://www.svtstatic.se/image/custo...317/1652267558
Citera
2023-11-02, 12:00
Amie Bramme Sey ,hon kan också pissa och ge mig en urindusch och mer än det
Citera
2023-11-04, 01:01
Tråden handlar ju om kiss och bajs. Amie Bramme Sey skulle få lov att pissa och bajsa mig i munnen och ansiktet.Om Amie sedan smetade in sin avföringen i mitt ansikte, vore det fantastiskt underbart. Om jag sen får utlösning när hon gör det vore det det optimala. Tänk att få utlösning när Amie är där
Citera
2024-02-10, 11:14
Fantasier är fantasier, verkligheten kan bli annorlunda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in