2024-02-10, 11:16
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
hehe, jag var ihop med en tjej för rätt många år sedan som ville att jag skulle pissa på henne när vi duschade... Eftersom vi hade varit ihop ganska länge och den där gnistan höll på att dö ut så hade jag inga problem med detta, tyckte bara det var skumt att hon ville bli kissad på....

Jag förstår liksom inte vari den sexuella njutningen ligger.

Vidare har jag sett en bild på hur en skitsnygg!!! ( ) tjej tar en bajskorv i munnen under ett glasbord vilket jag tycker verkar vara lite väl extremt, om bajs smakar likadant som det luktar så vill iaf inte jag smaka...
Varför måste du förstå den sexuella njutningen i det? Kvinnan din blev tydligen kåt av det
Citera
2024-12-17, 11:50
Medlem
Gingers avatar
Hur tar man upp ämnet? Frågar man snällt henne ifall man får smaka hennes bajs?
Citera
2024-12-17, 23:36
Medlem
hur vanligt är det att få knulla på ett bajsigt rövhål på en muslismk dominant kvinna med långt svart hår? ?
Citera
2024-12-18, 22:16
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
hur vanligt är det att få knulla på ett bajsigt rövhål på en muslismk dominant kvinna med långt svart hår? ?

Det hör nog inte till med vanligheten men Lycka till
Citera
2024-12-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfahanen63
Det hör nog inte till med vanligheten men Lycka till

endast om man själv är muslimk kille tror jag
Citera
2024-12-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuki
Kom igen nu ärade koprofager och urofiler. Berätta, har ni någon gång bajsat/kissat under en sexakt (med en partner eller solo spelar ingen roll). Finns det någon här inne som har druckit urin eller ätit bajs?

Jag har sett en massa sjuk porr på internet men jag har aldrig träffat på någon som faktiskt utövar/utövat dessa saker.

Så berätta nu om edra erfarenheter, det spelar ingen roll om det handlar om er själva eller om ni kanske avslöjat en kamrat!

För cirka tio år sen, strax innan jag träffade min nuvarande partner så hade jag en KK som blev perversare och perversare för tiden som gick. Men han ville bli förnedrad, smiskad, verbal förnedring och pissad på. Eftersom jag tappade mer och mer respekt för honom så blev det en njutning för mig att faktiskt pissa på honom för normalt är det inte min grej (inget illa mot er som gillar det, men inget för mig) men att just pissa ner honom var fan riktigt nice.
Citera
2025-02-26, 13:13
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Fantasier är fantasier, verkligheten kan bli annorlunda

Eller inte.
Citera
2025-05-01, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
För cirka tio år sen, strax innan jag träffade min nuvarande partner så hade jag en KK som blev perversare och perversare för tiden som gick. Men han ville bli förnedrad, smiskad, verbal förnedring och pissad på. Eftersom jag tappade mer och mer respekt för honom så blev det en njutning för mig att faktiskt pissa på honom för normalt är det inte min grej (inget illa mot er som gillar det, men inget för mig) men att just pissa ner honom var fan riktigt nice.

Varit på en klubb i Tysklabd en gång där jag låg på en madrass och en tjej ställde sig ovanför mig och pissade, minns att det smakade salt, inte alls motbjudande men beror såklart på vad man druckit. Vart mer kåt såklart och fick sätta på hennes våta fitta.
Gör gärna om det åt andra hållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in