2021-04-01, 17:26
Medlem
Återigen ett felsvar angående svenskt varumärke för att den tävlande inte visste om det ska vara S på slutet eller inte. Denna gång Pågen. Helt sjukt. Hur fan ska man kunna hålla reda på vilka svenska varumärken som officiellt har S på slutet i namnet? Helt hjärndött att de är så petiga på den punkten. Det kvittar fullständigt om det är S på slutet, det är samma namn ändå.
Citera
2021-04-01, 19:25
Medlem
Limma skinkbits avatar
Var det bara jag som noterade att Filip trodde att Bengan Johansson höll på med volleyboll? Handboll för tusan!
Citera
2021-04-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Var det bara jag som noterade att Filip trodde att Bengan Johansson höll på med volleyboll? Handboll för tusan!

Jag hörde 'Bengt Gustafsson' men att Filip sa fel om Volleybollens svenska storhetstid, som ju inträffade på slutet av 1980-talet och inte som Filip sa på slutet av 90-talet.
Citera
2021-04-01, 22:28
Medlem
Crapmagics avatar
Dum & dummare är väl namnet på lag Janne/Cissi

Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Jag tror det bara är ganska rabiata Sverigevänner som tycker sådan information är jobbig. Befolkningsökningen i Sverige har varit i princip linjär sen början av 1800-talet med kontinuerlig inflyttning från andra kulturer, så F&F har nog ingen sådan konspiratorisk agenda som du verkar tro.
Om du lider av dåligt minne så fick du ikväll ett påminnande dagen efter piller....utav F&F redaktion om att Noshi Dagoostar faktiskt!! är ledare för Vänsterpartiet som ingen i redaktionen röstar på. Övrig samhällsinformation.....Argentina legaliserar aborter, kvinnor med 1 bröst är vackrare och mer osexualiserande än 2-bröstade

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ligger givetvis något i det du säger. Dock vet jag inte om det är medvetet eller ej. Givetvis en vild gissning, men det känns som att 95% av deltagarna röstar rött.
Det är inte lika relevant som att dom riktar sig till dom unga tittarna i publiken & hemma
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-01 kl. 23:02.
Citera
2021-04-01, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Det handlar inte om att vara världsfrånvänd. Riktigt långa avstånd är knepigt eftersom man sällan kommer i kontakt med det i vardagen. De som ofta kör bil långt har säkert hyfsad koll & kan ha vissa hållpunkter men annars är långa avstånd svårt eftersom det blir mindre aktuellt att kunna ju längre bort det är.

Äh, det är ändå ens eget land. Det är inte direkt mycket att hålla reda på? Har man koll på avstånden kring norrlandskusten så är man ju hemma i princip. Luleå och Umeå är inte små städer precis.

Stockholm - Umeå 60 mil, Umeå till Luleå 25 mil, Luleå till Kiruna 35 mil. Kan man det så får man en hyfsad bild. Handlar väl snarare om ointresse anser jag.
Citera
2021-04-01, 23:28
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Om du lider av dåligt minne så fick du ikväll ett påminnande dagen efter piller....utav F&F redaktion om att Noshi Dagoostar faktiskt!! är ledare för Vänsterpartiet som ingen i redaktionen röstar på. Övrig samhällsinformation.....Argentina legaliserar aborter, kvinnor med 1 bröst är vackrare och mer osexualiserande än 2-bröstade

Det är inte lika relevant som att dom riktar sig till dom unga tittarna i publiken & hemma

Ja, och i förra avsnittet frågade de om connoisseur som är så borgerligt som något kan bli så din tes haltar. Gör man ett selektivt urval så kan man bevisa vad som helst
Citera
2021-04-01, 23:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ja, och i förra avsnittet frågade de om connoisseur som är så borgerligt som något kan bli så din tes haltar. Gör man ett selektivt urval så kan man bevisa vad som helst
Det var just ett selektivt urval du bjöd på där, jag har granskat F&F i flera år i varenda program dom gör, varför jag kan tala om mönster, det kan inte du.

Om man kommer med samhällsinfo om vänster-woke, räcker det inte med att nämna lite borgerliga termer som inte används längre, utan man måste informera om vad SD likartade krafter står för 2021 och vad dom vill eller har åstadkommit, då först är man opartisk till berättelserna om extrem-vänstern 2021
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-02 kl. 00:06.
Citera
2021-04-02, 08:03
Bannlyst
Fan vad grym Lundh var i UP igår, tyvärr gick det sämre för kocken, inte kul när matchen redan är avgjord inför den sista kategorin. De kanske skulle flytta UP och köra det sist i programmet? Det brukar ju nästan alltid avgöra allt, varför inte behålla spänningen ända i mål?
Senast redigerad av Spenatkungen 2021-04-02 kl. 08:05.
Citera
2021-04-02, 08:16
Medlem
Majavas avatar
En sak jag inte blir klok på är att de aldrig redovisar hur respektive lag ligger till i den stora tävlingen. Vilket lag i grupp 2 har mest poäng, vilka har minst? Ibland har de sagt "vinner ni nu så blir ni trea i gruppspelet totalt" men de enda som vet det är F&F. Tror programmet skulle tjäna på att redovisa det för tittarna.
Citera
2021-04-02, 10:58
Medlem
ercys avatar
Citat:
En sak jag inte blir klok på är att de aldrig redovisar hur respektive lag ligger till i den stora tävlingen. Vilket lag i grupp 2 har mest poäng, vilka har minst? Ibland har de sagt "vinner ni nu så blir ni trea i gruppspelet totalt" men de enda som vet det är F&F. Tror programmet skulle tjäna på att redovisa det för tittarna.

Det finns en tabell på allamotalla.com
Citera
2021-04-04, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Återigen ett felsvar angående svenskt varumärke för att den tävlande inte visste om det ska vara S på slutet eller inte. Denna gång Pågen. Helt sjukt. Hur fan ska man kunna hålla reda på vilka svenska varumärken som officiellt har S på slutet i namnet? Helt hjärndött att de är så petiga på den punkten. Det kvittar fullständigt om det är S på slutet, det är samma namn ändå.

De är lite inkonsekventa vad gäller sånt här kan jag tycka. Agneta skrev ju t ex Edingburugh och fick rätt för det. Och det heter ju faktiskt Edin och inte Eding. Lite som att skriva Lingköping och få rätt för det. Jag personligen kan ju tycka att det är ett betydligt större fel, då det de facto gör att det blir ett annat namn.
Citera
2021-04-05, 22:45
Medlem
Crapmagics avatar
Ytterligare en misslyckad idiotfråga där upphovsmännen får skämmas ihjäl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in