2021-03-31, 12:02
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
På vilket sätt har hon varit äcklig i FF?

Har hennes bästis HH åkt ut?

Hon pratar ofta om att hon har ägglossning och liknande man helst vill slippa höra
Citera
2021-03-31, 17:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Hon pratar ofta om att hon har ägglossning och liknande man helst vill slippa höra

Aldrig hört det i FF, hon är dock väldigt underhållande. Eller föredrar du slätstrukna Gny?
Citera
2021-03-31, 22:21
Medlem
Crapmagics avatar
Jag har sagt det förr och jag säger det igen tills ni andra i tråden bekräftar

F&F gör reklam för feministprofiler i frågorna, igår var det någon fittkonstnär som inte var household nog, idag...vill dom alltså göra reklam för Nooshi Dagoostar (V) och vad hon står för, för det är självklart
att ingen har en chans att kunna igenkänna hennes röst efter denna korta tid. När får vi höra om Hitlers ryamatta?

Hela den där ronden handlar kanske om att uppmärksamma personer F&F sympatiserar med politiskt,
Megan Marple t.e.x var uppmärksam på vilka snuttar faktiskt F&F klipper ut, vad som sägs! bakom att vi ska identifiera själva rösten, det är känslomossig manipulation på lägsta nivå.

I hur många program kan man upprepa frågan om Ganesha, dra åt helvette!

Schyffert är ganska duktig på att knulla Filip i röven när han sticker upp
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-31 kl. 22:42.
Citera
2021-03-31, 22:36
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
I hur många program kan man upprepa frågan om Ganesha, dra åt helvette!
Ja, varför är de så fascinerade av just den frågan? Svaret är väl uppenbart för minsta unge?
Citera
2021-03-31, 22:55
Medlem
Citat:

Schyffert är ganska duktig på att knulla Filip i röven när han sticker upp

Schyffert gör ett strålande jobb i denna viktiga uppgift. Det är iofs ganska enkelt att sätta mesen Filip på plats men det är ändå få som vågar försöka.
Citera
2021-03-31, 23:02
Medlem
Gillar Anne och Måns!

Är inget fan av Schyffert men får ändå erkänna att han är rätt duktig. Petrina däremot förstår jag inte vad hon gör där överhuvudtaget.
Citera
2021-03-31, 23:03
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Jag har sagt det förr och jag säger det igen tills ni andra i tråden bekräftar

F&F gör reklam för feministprofiler i frågorna, igår var det någon fittkonstnär som inte var household nog, idag...vill dom alltså göra reklam för Nooshi Dagoostar (V) och vad hon står för, för det är självklart
att ingen har en chans att kunna igenkänna hennes röst efter denna korta tid. När får vi höra om Hitlers ryamatta?

Ligger givetvis något i det du säger. Dock vet jag inte om det är medvetet eller ej. Givetvis en vild gissning, men det känns som att 95% av deltagarna röstar rött.
Citera
2021-03-31, 23:05
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmamedE
Gillar Anne och Måns!
Ja, de kommer bli farliga! Måns är underbar - Anders och Måns är enligt mig bland toppen av svensk humor!
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-03-31 kl. 23:09.
Citera
2021-03-31, 23:57
Moderator
Dr Kings avatar
Måns var förvånansvärt duktig och jag skulle tro att han och Anne ganska enkelt går vidare från denna grupp.
Citera
2021-04-01, 10:28
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Stor ångest när F&F triumferande ska vrida om kniven och låta oss veta hur stor befolkningsökning
massinvandringen orsakat

Hur kan dom vilja dra upp det där i ljuset för folket?

Stängde av ljudet

Jag tror det bara är ganska rabiata Sverigevänner som tycker sådan information är jobbig. Befolkningsökningen i Sverige har varit i princip linjär sen början av 1800-talet med kontinuerlig inflyttning från andra kulturer, så F&F har nog ingen sådan konspiratorisk agenda som du verkar tro.
Citera
2021-04-01, 14:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Jag tror det bara är ganska rabiata Sverigevänner som tycker sådan information är jobbig. Befolkningsökningen i Sverige har varit i princip linjär sen början av 1800-talet med kontinuerlig inflyttning från andra kulturer, så F&F har nog ingen sådan konspiratorisk agenda som du verkar tro.
Inflyttning av närliggande kulturer, och jag tror kanske att dagens siffror (man folkbokförde inte lika slaviskt på 1800-talet, vilken tur du hade!) är lite högre än du vill påskina...eller
har du fått ny mot-information från Erik Ullenhag?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-01 kl. 14:39.
Citera
2021-04-01, 15:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Förövrigt tror jag inte ens att svaret på F&F fråga var som din generösa
själv-ifyllning av innebörd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in