2021-04-05, 19:58
Avslutad
Anki är en enerverande kärring.

Johanna hade för mycket kläder på sig ikväll.
2021-04-05, 19:59
Medlem
" Huvud på skaft".... Haha ...så sätter dom Viktoria på pusslet... Hon som pratar med vedstockar och tror att fiskmåsar är änglar som man skall följa. Hon är underhållande, det skall hon ha

Och feministen spydiga kommentar ..."vi behöver ingen tredje yxa så den kan dom få"

Ser fram emot nästa avsnitt med lite intriger. Blir nog att jag sitter uppe e natt och väntar på att avsnittet.
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2021-04-05 kl. 20:02.
2021-04-05, 20:08
Medlem
orrecrists avatar
Såg inte hays utröstning komma? Vad var anledningen egentligen??
2021-04-05, 20:13
Medlem
catos avatar
Förstår inte varför man inte röstade bort Viktoria, hon sprider bara dåliga stämning, gnäller och är totalt värdelös. Hayes kanske riskerade att skada sig men var mer possitiv och hjälper till mer. Tror dom kommer ångra sig bittert.
Och sen, Breeeeeev, ooops här går jag runt i skogen och rätt som det är hittar jag ett brev, vilken tur jag hade, slänger man ut ett brev i de norrländska skogarna ligger det normalt kvar till det multnat bort.
2021-04-05, 20:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Såg inte hays utröstning komma? Vad var anledningen egentligen??

Jag såg inte den heller komma men de menar på att Haeys kunde bli en belastning om hans skador skulle gå upp/bli värre. Han skadade ju sig tidigt i första tävlingen väl? I att släpa säcken till sitt lags ring i sanden så fick han kraftiga skador i lårmusklerna och åkte till sjukhus något dygn. Så hans bägge ben kan han ju inte ta i med i tävlingarna.
2021-04-05, 20:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Anki är en enerverande kärring.

Johanna hade för mycket kläder på sig ikväll.

Är oftast alldeles för kallt för att vara lättklädd. Bara 14-15 grader som max. Sedan har Johanna inte visat sig i något mindre än heltäckande baddräkt ändå.

Visst ser Olivia ut att vara mycket äldre än 25? Jag skulle gissat på 29-30. Har hon måhända blivit bjuden på lite för mycket av det goda som "VIP-drinkbordsservitris"?
2021-04-05, 20:31
Medlem
BreEEeevs avatar
Lovisas kollaps var väl inget speciellt?
Det är väl så de gör i kyrkosammanhang?

https://youtu.be/oOptuQG-oWg

40 sekunder in i klippet
2021-04-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Visst ser Olivia ut att vara mycket äldre än 25? Jag skulle gissat på 29-30. Har hon måhända blivit bjuden på lite för mycket av det goda som "VIP-drinkbordsservitris"?
Ja. Hon har verkligen slitit ut sin hud.
2021-04-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Lovisas kollaps var väl inget speciellt?
Det är väl så de gör i kyrkosammanhang?

https://youtu.be/oOptuQG-oWg

40 sekunder in i klippet
Ja, hon vill bara inte vara där. Bra skådespel.
2021-04-05, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Är oftast alldeles för kallt för att vara lättklädd. Bara 14-15 grader som max. Sedan har Johanna inte visat sig i något mindre än heltäckande baddräkt ändå.

Hon var läcker i sin baddräkt, men helst skulle hon ha string-bikini förstås. Det kanske går emot hennes feministiska värderingar i och för sig.
2021-04-05, 21:41
Medlem
Hur lyckas kameran alltid vara perfekt på plats när de hittar brev och hur kommer det sig alltid att de hittar brevet när de är ensamma? Nån lirare i crew som lockar dit dem till brevet?
2021-04-05, 21:41
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Är det inget gränsland i år? Torneå?Synd att den starkaste Hayes fick lämna programmet👌
De skulle behövt hans tyngd i båtdragningen idag, även om han var halvskadad. Nä nä istället behåller dom Victoria. Snillrikt. 👌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in