2021-04-05, 18:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Kunde du inte komma på något fyndigare?

Varför svarade du inte på min fråga till dig tidigare? Hade du inget bra/roligt/fyndigt svar?

Om nån är patetisk är det väl du iaf.😀😀
Du behöver ju psykologhjälp lika mycket som VV!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Å du för ”Lill Vickan”👎😀
Hehe.
Nejdå. Det vet du.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tycker om Adrian men blir lite förvånad av hur lite han alltid hjälper till när han väll har köksveckan, han bor ju ändå själv så han måste någonstans ha vant sig med att göra saker i köket

Luktar "morsan kommer med matlådor" lång väg.
Medlem
speniss avatar
Hejsan B.B freaks.

Nån mer dryg person som Adrian får man söka med skitpinnen i toa med. Fake fucker som tycker att mamma vore där.

Well.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alla vill vara nära officeren
De gör allt för honom.

Jag tror det är för att han sänder ut 9-åriga pojkvibbar. De ser honom som den pojke han är inombords och vill ta hand om honom för att deras moderskänslor vaknar. Säkert därför Madde är så kär i honom för att hon även i sen pres säger att hon kommer ta mammarollen
Prankar till och med under deeptalks. Vilken man
2021-04-05, 18:56
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tycker om Adrian men blir lite förvånad av hur lite han alltid hjälper till när han väll har köksveckan, han bor ju ändå själv så han måste någonstans ha vant sig med att göra saker i köket

Jag kan inte ta honom seriöst när han sitter med en solhatt i en pol och mössa överdragen över näsan i varenda avsnitt.
2021-04-05, 18:56
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad skrev han??

känns som att det enda jag skriver om i den här tråden nu är VV hahah
men personen jag snyltar Cmore-kontot av är fräck nog att använda alla strömmar så kan inte kolla på liven så har inget annat att skriva om

Någon skrev: Att göra en pudel

Jocke: Pudel eller inte pudel, är väl skitsamma, huvudsaken är väl att personen i fråga tar till sig kritiken och är öppen för förändring? Är precis dina kommentarer som dina som gör att folk stänger av att lyssna. Verkar ju inte spela nån roll vad personen i fråga gör då du ändå inte verkar ta till dig det?

Sen likeade han sin egen kommentar
2021-04-05, 18:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
I mean can you really blame them?
Nej kagay. En snygging. De gör ju allt för honom.
Han är så ultraskön egentligen. Han använder det han har och alla dansar runt.
2021-04-05, 18:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det stör mig mest att alla tjejer därinne agerar extramamma åt fjanten. Vad är det för fel på dem??

Ja och du kommer ihåg att vi nämde att han bearbetat dem alla med sin charm och hans kurtiserande, det kommer gynna honom som fan sen när det blir dags för nomineringar men tjejerna fattar ju inte det! Han vill ha dem dit han vill sen skiter han i.. Nu sa ju Nardos ifrån och det var ju inte populärt, för henne speciellt är han mån om att ha nära då han vet mycket väl att hon är populär hos de som gillar henne på utsidan. Då får han ju hennes fans men jag hoppas att de ser honom för den lurifaxen han faktiskt är.
2021-04-05, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Hoppas hon kör i för varmt eller blandar olika färger med vitt så kläderna krymper eller bli miss färgade.
Hellre Miss Färgade än Mr Färgade

grlpwr
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon nämnde att Ponne sagt det och jag är säker på att Ponne sa på en story att han berättat för Julia vad det var.

okej, cool.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Hoppas hon kör i för varmt eller blandar olika färger med vitt så kläderna krymper eller bli miss färgade.

Haha ja verkligen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in