2021-04-05, 18:48
Medlem
Nu har väll alla suttit löst på en måndag åtminstone en gång förutom Joel om vi bortser från Julia och Mergim?

Edit: Har helt fel, Dennis och Jaqi har inte heller suttit löst nån gång
2021-04-05, 18:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Han hade ju faktiskt potential att vara det, tills hans tunga fastnade i Negros otvättade rumpa.

Nu är han ju enbart patetiskt.
Kunde du inte komma på något fyndigare?

Varför svarade du inte på min fråga till dig tidigare? Hade du inget bra/roligt/fyndigt svar?

Om nån är patetisk är det väl du iaf.😀😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Såg det. Joakim Lundell är fett pinsam som sitter o leker försvarsadvokat men har inga problem o kasta henne under bussen så fort han får chansen Hhaha pinsam han e
Mycket märkligt beteende men ingen ev dessa verkar ju helt kloka.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha tack för att du sa det, gick in och såg det nu

Under vilket inlägg? Kanske hon har raderat den

Edit: jag hittade nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha tack för att du sa det, gick in och såg det nu
Lite skrattretande ändå då han kastade henne under bussen för ett par dagar sedan.
2021-04-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Helt jävla sjukt att Steph ska tvätta Ad:s kläder!! Nej nu börjar han bli jävligt dryg alltså. Han ser sig själv som NUMERO UNO helt klart!

Hoppas hon kör i för varmt eller blandar olika färger med vitt så kläderna krymper eller bli miss färgade.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Sköjar du min papegöja? Hans fasad börjar krackelera! Hoppas de en efter en börjar irritera sig på honom, så skönt att se dom äntligen säga åt morsgrisen.

På AD kommer det att märkas tydligt då han hela tiden ska försöka vara så perfekt och att sen låta sitt sanna jag pysa fram kommer att lukta riktigt illa. Tror det finns vissa som redan sett igenom den där bräckliga fasaden!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Stämningen kommer vara så stel ikväll Simon, Pedram & Mergim har hjälpt Nardos med allt (uppdukning, diskning, maten) medan AD har latat sig i sängen, bidragit med mer disk OCH tjafsat tillbaka, hon kommer inte låta det slide by.

Hoppas Nardos brinner av på honom. På riktigt. Och att han gör bort sig helt och får Nardosarmén efter sig så vi kan skicka hem honom snart
2021-04-05, 18:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vaaaa?! Varför gör hon DET?!

Jadu, för att hon är en aningen naiv och fattar inte att AD leker med henne!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Alltså steffi är så himla söt!!!

Då har Du nog missat hennes profil ! SI profil ser hon ut som en häxa med den näsan
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det stör mig mest att alla tjejer därinne agerar extramamma åt fjanten. Vad är det för fel på dem??
Alla vill vara nära officeren
De gör allt för honom.
Medlem
Man får faktiskt ha förståelse för att Adrian är helt utmattad efter en tur i gymmet och sen fått håret färgat och outfiten stylad. Han tränar för att bli en influencer, då kan man fan inte slava i kök utan det är restaurang som gäller. Han ger allt i tävlingen imorgon så att han kan fortsätta denna hårda resa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in