2021-04-04, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nej, de har haft oftare fel än rätt har jag upplevt. Ändå skrämmande att någon röstar på sjöodjuret

Tror hon(?) rider på den där första veckan då till och med Flashback höjde henne till skyarna.
Sen ställer jokrarna till det, svenskar är så jävla indoktrinerade i ”sist in, först ut”-modellen. Därför man inte heller blir av med Britta eller Arne på jobbet, spelar ingen roll om de värmer fisk i micron och sover på jobbet, likt förbannat ska dom vara kvar för att det är så systemet fungerar.
2021-04-04, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Okej, thx. Men vet vi hur Julia har fått reda på detta...? Hon sa at hon knäckt koden men det kan hon ju bara TRO att hon gjort. Hon sa med något i stil med att "man kunde kontakta folk via mobilen" typ så tolkade det som hon pratat med Podde o fått reda på det...men vet ej om d e sant.
Hon nämnde att Ponne sagt det och jag är säker på att Ponne sa på en story att han berättat för Julia vad det var.
2021-04-04, 18:11
Medlem
KrossedOuts avatar
Juddans hälsning när man röstat kvar na ❤
2021-04-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Juddans hälsning när man röstat kvar na ❤
Eftersom du är den enda här inne som vill ha kvar Judith kan du väl säga vad det stod.
2021-04-04, 18:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Hur röstar vi ? Judith ut helst.

Givetvis röstar man på Alex om man vill ha ut Ofredaren Rovjudith. Madde och Emelie har tillräckligt stöd för att klara sig.
2021-04-04, 18:14
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Tror han smekte hennes tå med tomflaskan nyss också. Det gick snabbt men det finns definitivt något där.
Vem lånar ut mjukisar om man inte är intresserad?

Exakt! Han som la sig där ..och småpillar lite. Hon vill verkligen inte vara för på, men man ser ju att dom båda vill att nån ska stryka på den andra 🤷😍
2021-04-04, 18:15
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eftersom du är den enda här inne som vill ha kvar Judith kan du väl säga vad det stod.
Den går jag inte på! Ni får väl rösta, och se... 😁
2021-04-04, 18:16
Medlem
Adrian la sig på Maddes säng. Medans Madde låg där. lekte lite med
hennes ben genom att lägga flaskan på hennes ben. Nu ligger dem på samma säng och Adrian pratar om att han vill att det ska bli filmvisning och mys
2021-04-04, 18:17
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Den går jag inte på! Ni får väl rösta, och se... 😁

Du tror att någon röstar på en person man egentligen inte skulle ha röstat på för att se deras Tack hälsning som dom skrev för 50 dagar sedan?
2021-04-04, 18:18
Medlem
Emmvalentines avatar
Jag vill verkligen se hur Madde utvecklas i huset. Tycker hon verkar klart vettigast av alla där inne. Tycker hon börjat skratta så himla gulligt nu igen också 👍😄

Så hon fick då min röst denna ggn 👌
2021-04-04, 18:18
Medlem
Om vi inte röstar på madde kommer det vara madde som åker ut. Nu röstar folk på alex men folk glömmer Madde. Om vi vill att judith ska ut måste vi rösta kvar madde
2021-04-04, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian la sig på Maddes säng. Medans Madde låg där. lekte lite med
hennes ben genom att lägga flaskan på hennes ben. Nu ligger dem på samma säng och Adrian pratar om att han vill att det ska bli filmvisning och mys
Han vågar ligga i Madde säng nu när Nardos inte är i rummet övertygade om han reser sig när Nardos kommer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in