2021-04-05, 18:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Men ack så snygg

Kan inte ens se det längre för hans (brist på) personlighet är så motbjudande.
2021-04-05, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Absolut, håller med helt!
kökshitler håller med.... men nardos har svårt att samla ihop knatte fnatte och tjatte för lite hjälp.Tänk och få sula en diskborste i huvudet på dem just nu.Dompa pompa har ju frisedel han också tydligen rörmokare brukar väl inte vara så kräsna.
2021-04-05, 18:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
När men till och med tycker att Nardos är empatisk och hjälpsam i jämförelse med honom, då är det illa.

Håller med och vi måste ju vara objektiva även om inte Nardos är en favorit, rätt ska vara rätt. Hon har hjälpt till fast hon inte ens hade behövt ibland.
2021-04-05, 18:29
Medlem
Ridnes avatar
Var det bara jag som hörde att BB gjorde bort sig under sista censuren när de var i sovrummet?
Ljudet kom tillbaka med svart bild.. Sedan sa Simon:
"JA! Jag har tänkt på det så är det ju de har mullvadsramar!"
Sen sade Nardos:
"Ahh de är här bara för att ställa till kaos"

Man undrar ju vad som sker under dessa censurer egentligen... Får de info i högtalarna som inte vi får höra för att det inte ska verka för uppenbart att produktionen styr allt och tittarna inget.
2021-04-05, 18:30
Medlem
simon vet hur han slipper undan disken

simon: ska jag ta den där

nardos.va?

simon: nä det var inget och går sin väg

han har ju ställt frågan lixom
2021-04-05, 18:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vet inte..känns som att Jaqi är lite utanför i gruppen. Synd. Jag tycker hon verkar skön om än lite FÖR pratig kanske men hellre det än någon tyst mus i ett hörn.

Jag tänker också på det. Hoppas inte hon själv känner så?
2021-04-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
kökshitler håller med.... men nardos har svårt att samla ihop knatte fnatte och tjatte för lite hjälp.Tänk och få sula en diskborste i huvudet på dem just nu.Dompa pompa har ju frisedel han också tydligen rörmokare brukar väl inte vara så kräsna.

iofs var en av hans första frågor när han kom in i huset
-Vart är micron?
2021-04-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Adrian och Nardos driver ju? Adrian "säger" inte ifrån till Nardos utan han skojar. Han sa till emelie för 2 dgr sen att Nardos
är den ända i huset han kan skoja med till 100% utan att någon av de tar åt sig.
Allt började med när Mergim tvingade AD ut från rummet för att Nardos bad om hjälp i köket, då kom han ut och började gnälla "att han inte får vila i fred" och direkt satte sig och började omedelbart vräka i sig mat och kakor, då reagerade Nardos på det och sa till Pedram och Mergim "Kolla han vill inte hjälpa, han kommer bara ut för att käka, han äter upp allt i det där huset", AD ignorerade henne och gick sedan fram till kylen för att hämta mer mat och då kommenterade Nardos att han blir aldrig mätt och kräver mat hela tiden...sen från ingenstans så slängde han ut "eritreansk mat är skit" kommentaren och såg skitsur ut.
2021-04-05, 18:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos är tio ggr bättre än Adrian när det kommer till empati och hjälpsamhet. Hon är faktiskt duktig med att sköta sina hushållssysslor i huset vad jag sett. Hans empati är dessutom spelad eftersom han bara är empatisk där det gynnar honom. Jag håller inte Nardos som favorit men håller henne högre än Adrian alla dagar i veckan.

Och du är fortfarande besatt av AD. 90% av dina inlägg är nu om honom. Har du också blivit hårt dissad av killen
2021-04-05, 18:34
Medlem
Är VVs insta fortfarande öppen? Följer ju slinkan så vet ej.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tänker också på det. Hoppas inte hon själv känner så?

Jag tror faktiskt inte det.. Hon verkar trivas i gruppen vad hon säger själv iallafall så hoppas att det bara ser ut så utifrån
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon vet hur han slipper undan disken

simon: ska jag ta den där

nardos.va?

simon: nä det var inget och går sin väg

han har ju ställt frågan lixom
han är kung i huset👑

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera