2021-04-05, 18:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hade varit riktigt underbart att se Dennis kamma hem miljonen av tre anledningar:
1. Jag vill se hans totalförvirring, på finaldagen kommer han troligtvis fortfarande undra VAR han är och VARFÖR han är där men framförallt HUR i helvete han gjorde för att vinna
2. Att han enbart blev blixtinkallad för att det bajsnödiga torrfnöske till övriga deltagare inte kunde leverera, ens i grupp.
3. Hatar ordet genuin, men om någon är det så signeras det Dompa löve

Minst:
Alla utom Dompa, Emelie, Simon och Tanja
+100000000
2021-04-05, 18:20
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ingen stalker garanterat.
Finns många här som är besatta gällande andra i huset. Är det ok? Är dom stalkers också?
Förstår du inte att vi läst vad du tycker måste du upprepa ditt tjat inlägg efter inlägg?
Nu har jag inte tid mer med dig
2021-04-05, 18:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Håller ju med i sak, MEN fucking jävla UNDERBART att nån av dom ryggradslösa kräken törs säga emot Eritrea nån JÄVLA GÅNG!

De ska säga emot när hon har FEL och inte när hon har helt RÄTT som i detta fall. Då blir det tokigt.
2021-04-05, 18:21
Medlem
Adrian och Nardos driver ju? Adrian "säger" inte ifrån till Nardos utan han skojar. Han sa till emelie för 2 dgr sen att Nardos
är den ända i huset han kan skoja med till 100% utan att någon av de tar åt sig.
2021-04-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De ska säga emot när hon har FEL och inte när hon har helt RÄTT som i detta fall. Då blir det tokigt.

Exakt va ja tänkte på
2021-04-05, 18:23
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Förstår du inte att vi läst vad du tycker måste du upprepa ditt tjat inlägg efter inlägg?
Nu har jag inte tid mer med dig
Ingen annan här som skriver skit om ex Nardos hela tiden. Är det ok?
Fattar att du gillar Vickan och Emelie, ok för mig.👍
Har man en gång skrivit att man inte gillar nån, så får man inte upprepa det?😀
Senast redigerad av Zingo2 2021-04-05 kl. 18:26.
2021-04-05, 18:23
Medlem
Citat:
Nardos är tio ggr bättre än Adrian när det kommer till empati och hjälpsamhet. Hon är faktiskt duktig med att sköta sina hushållssysslor i huset vad jag sett. Hans empati är dessutom spelad eftersom han bara är empatisk där det gynnar honom. Jag håller inte Nardos som favorit men håller henne högre än Adrian alla dagar i veckan.
Absolut, håller med helt!
2021-04-05, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Adrian och Nardos driver ju? Adrian "säger" inte ifrån till Nardos utan han skojar. Han sa till emelie för 2 dgr sen att Nardos
är den ända i huset han kan skoja med till 100% utan att någon av de tar åt sig.

HAahahahHAHH?

Sjukaste denna säsong om det stämmer.
2021-04-05, 18:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tänkte på en grej, brukar inte Jackie sitta vid matbordet och äta annars? För idag satt hon och åt vid käksbänken.

Kanske inte fick plats

Vet inte..känns som att Jaqi är lite utanför i gruppen. Synd. Jag tycker hon verkar skön om än lite FÖR pratig kanske men hellre det än någon tyst mus i ett hörn.
2021-04-05, 18:25
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Nardos är tio ggr bättre än Adrian när det kommer till empati och hjälpsamhet. Hon är faktiskt duktig med att sköta sina hushållssysslor i huset vad jag sett. Hans empati är dessutom spelad eftersom han bara är empatisk där det gynnar honom. Jag håller inte Nardos som favorit men håller henne högre än Adrian alla dagar i veckan.

100%
2021-04-05, 18:25
Medlem
Citat:
Egotrippad, girig, falsk, lat, fåfäng, barnslig, och tråkig är adjektiv som passar den där ursäkten till man. Bra om de i huset börjar fatta det också.
Men ack så snygg
2021-04-05, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Det där var inte på skoj, han såg väldigt irriterad på henne och du såg inte hela samtalet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in