2021-04-05, 18:14
Medlem
Negerbollar vad många censurer.
2021-04-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian blev nyss arg på Nardos. "du säger inte åt mig vad jag ska göra förstår du det? Du tar längst tid på dig när du ska vakna. Du tar längst tid på dig när du äter. Så säg inte till mig vad jag ska göra. visa lite respekt".
Nardos: oh du... Jag är inte din mamma förståru??!
Adrian: nej. jag vet att du inte är min mamma

Hela tiden med lugn och bestämd röst. Officern håller fortfarande sin karaktär men man ser tydliga sprickor i fasaden nu.
Kan det vara för att lilla madde hänger lsöt?

Emelie har fått NOLL uppmärksamhet idag men madde har fått massor. Blickar, kommentarer, ryggmassage

Innan ni berättar om förnekelsen ni lever i så var det detta som hände med ryggmassagen: madde hade glömt brot det helt. men AD påminde henne och spelade sedan svårflörtad. Madde så att nu får du faktiskt göra det. Och han fortsatte så pass länge att Madde till slut sa "du behöver inte fortsätta mer" )
hans andra mamma?
2021-04-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian blev nyss arg på Nardos. "du säger inte åt mig vad jag ska göra förstår du det? Du tar längst tid på dig när du ska vakna. Du tar längst tid på dig när du äter. Så säg inte till mig vad jag ska göra. visa lite respekt".
Nardos: oh du... Jag är inte din mamma förståru??!
Adrian: nej. jag vet att du inte är min mamma

Hela tiden med lugn och bestämd röst. Officern håller fortfarande sin karaktär men man ser tydliga sprickor i fasaden nu.
Kan det vara för att lilla madde hänger lsöt?

Emelie har fått NOLL uppmärksamhet idag men madde har fått massor. Blickar, kommentarer, ryggmassage

Innan ni berättar om förnekelsen ni lever i så var det detta som hände med ryggmassagen: madde hade glömt brot det helt. men AD påminde henne och spelade sedan svårflörtad. Madde så att nu får du faktiskt göra det. Och han fortsatte så pass länge att Madde till slut sa "du behöver inte fortsätta mer" )

Vi får väl se vad han viskar för ljuva ord i hennes öra denna gång, om hon tvingas ut i uppdragsrummet. Nästan mer spännande än utfallet av röstningen.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Sluta nu med Adrian och Emelie/Madde.

Den enda Adrian är intresserad av är hans systerdotter Alicia.
Och hans burk
Medlem
Tack för att ni skriver när det är censur, hade inte märkt annars liksom.
2021-04-05, 18:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Han är så jävla stonefaced så man vet inte om han skojar eller om han känner en viss irritation mot personen och låtsas skämtar bort det sen.

Hon såg uppriktigt sagt lite chockad ut. Som att det var out of character för Adrian och det är bra. Hans mask börjar falla och alla ser vilken idiot han är Han är allvarlig tror jag och håller stoneface men om det barkar åt helvete och någon blir arg på riktigt kommer han säga att han skojade fast han inte gjorde det för det är millen han vill åt. Det han inte fattar är att han inte har en chans i helvetet på den så torr som han är. Möjligtvis final men en tvåa eller trea vinner igen miljon.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Är du totalt besatt?Hela dagen har du inlägg efter inlägg tjatat om Emelie WTF Är du en stalker
Ingen stalker garanterat.
Finns många här som är besatta gällande andra i huset. Är det ok? Är dom stalkers också?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Egotrippad, girig, falsk, lat, fåfäng, barnslig, och tråkig är adjektiv som passar den där ursäkten till man. Bra om de i huset börjar fatta det också.

Tänkte på en grej, brukar inte Jackie sitta vid matbordet och äta annars? För idag satt hon och åt vid käksbänken.

Kanske inte fick plats
2021-04-05, 18:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Big brother skrev förrs måndag-tis att måndagsfinalerna skulle ha fler twister framöver
Kanske två åker ikväll då, Alex och Oljudith? 🙏
2021-04-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nån behöver verkligen sätta honom på plats, sitter han löst åker han ut med huvudet före =)
Den enda som faktiskt inte daltar med Adrian är Emelie. Hon såg tidigt att han var en morsgris
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tänkte på en grej, brukar inte Jackie sitta vid matbordet och äta annars? För idag satt hon och åt vid käksbänken.

Kanske inte fick plats
De brukar variera lite. Finns väl bara 12 vanliga stolar så ibland sitter det folk vid köksbänken istället på pallarna.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
När men till och med tycker att Nardos är empatisk och hjälpsam i jämförelse med honom, då är det illa.

Nardos är tio ggr bättre än Adrian när det kommer till empati och hjälpsamhet. Hon är faktiskt duktig med att sköta sina hushållssysslor i huset vad jag sett. Hans empati är dessutom spelad eftersom han bara är empatisk där det gynnar honom. Jag håller inte Nardos som favorit men håller henne högre än Adrian alla dagar i veckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in