Citat:
Ursprungligen postat av
rickebus
men hon är väl ryska el nåt?
Om det är Samantha som bor vid en simhall söder om stan så är hon Polska. Kan dock helt ok svenska och verkar ha bott här länge.
Någon skrev att hon var liten, det är hon inte. Kort däremot. Men inte liten. Hon är lite fet men ja, brösten är stora.
Edit:
Ngn som har träffat svarta tjejen "Risos"? Håller nu till i Bromma men annonserade för ngn månad sedan under annat namn och då i Hässelby.
Kostar 2000kr för 30 min vilket är dyrare än normalt.