2021-04-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Jag har inte träffat henne. Men tidigare recensioner är sådär (FB) Stockholm eskorter
ok ska läsa
Citera
2021-04-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
vid en simhall?
Japp
Citera
2021-04-04, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Det har varit dåligt tyvärr på den fronten i många år om man inte vill springa till nån salong.
Lite konstigt för salongtjejerna skulle nog tjäna betydligt mer om dom körde renodlade eskortannonser.
Ja, och åka till Thailand som man brukar nån gång om året funkar ju inte heller längre. Salongerna är ett meck tycker jag
Citera
2021-04-04, 23:09
Medlem
dengamleDs avatar
Finns det någon pålitlig independenttjej i Stockholmsområdet som erbjuder att ge rimjob i dagsläget?
Citera
2021-04-04, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blahonga81
Japp
men hon är väl ryska el nåt?
Citera
2021-04-04, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blahonga81
Japp
Citera
2021-04-05, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Om det är Samantha som bor vid en simhall söder om stan så är hon Polska. Kan dock helt ok svenska och verkar ha bott här länge.

Någon skrev att hon var liten, det är hon inte. Kort däremot. Men inte liten. Hon är lite fet men ja, brösten är stora.

Edit:
Ngn som har träffat svarta tjejen "Risos"? Håller nu till i Bromma men annonserade för ngn månad sedan under annat namn och då i Hässelby.

Kostar 2000kr för 30 min vilket är dyrare än normalt.
Senast redigerad av Wag1Wag1 2021-04-05 kl. 00:46.
Citera
2021-04-05, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wag1Wag1
Om det är Samantha som bor vid en simhall söder om stan så är hon Polska. Kan dock helt ok svenska och verkar ha bott här länge.

Någon skrev att hon var liten, det är hon inte. Kort däremot. Men inte liten. Hon är lite fet men ja, brösten är stora.

Edit:
Ngn som har träffat svarta tjejen "Risos"? Håller nu till i Bromma men annonserade för ngn månad sedan under annat namn och då i Hässelby.

det om Samanta stämmer nog
Citera
2021-04-05, 08:03
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:

Edit:

Har träffat henne i höstas när hon bodde i Hässelby. Trevlig då, men mycket kan ändras sen dess....
Citera
2021-04-05, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Den Beatrice jag refererar till finns i Årstaberg nu. Och ja, hon är nog ensam i lägenheten. Men finns flera på samma adress.
Orkar du skicka ett PM med vilka andra som finns där? Jag kan ej PMa ännu.

Beatrice som har diskuterats bodde där, men även en väldigt trevlig Eliza. Dessa 2 verkar dock precis ha bytt ställe.

Adressen i Årsta passade mig bra rent geografiskt, så skulle gärna veta vilka som kan vara kvar där.
Citera
2021-04-05, 16:06
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Orkar du skicka ett PM med vilka andra som finns där? Jag kan ej PMa ännu.

Beatrice som har diskuterats bodde där, men även en väldigt trevlig Eliza. Dessa 2 verkar dock precis ha bytt ställe.

Adressen i Årsta passade mig bra rent geografiskt, så skulle gärna veta vilka som kan vara kvar där.
Nej
Citera
2021-04-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hantel666
Ngn som provat Lisa32 på rs ? Utbildad massör.
Hittar inga bilder på henne.
Upplevde henne som stressad och oengagerad - tror det finns en anledning till att hon varken har bilder eller tillåter kommentarer på hennes RS-sida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in