Citat:
Ursprungligen postat av
loal
Någon som varit hos Beatrice från ST? Halv tjeckisk och halv spansk enligt egen utsago. Ser riktigt ung och slynaktig ut.
Träffade henne förra sommaren ett par gånger, trevlig tjej. Dock så verkar hon nu bo på samma adress som åtminstone 4-5 andra tjejer söder om söder.
Tidigare använde hon sig utav AirBNB.