2020-01-23, 21:56
Medlem
Daskapitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulf_varg
Henne kan man nog glömma, kräver förskott och som alla vet är utgångspunkten då att det är bluff. I alla fall har aldrig jag hört om någon seriös som krävt förskott.

Jo då, men inte random eskorter. Hade bokat ett möte med en europeisk porrstjärna, och hon begärde 100 euro i förskott. Hade tänkt knulla två porrstjärnor i Prag under en lyxhelg(och då var det priser i överkant per timme) . Hade rena oturen att bli sjuk innan resan. Fick avboka allt.

Vissa eskorter begär deposition, för att få en aning om du är seriös klient eller inte. Hade läst på om deras procudurer i recensioner i det fallet.
Citera
2020-01-24, 07:44
Medlem
Betala under inga omständigheter förskott.

Punkt.

Enda undantaget är internationella erkända eskorter, porrstjärna osv där jag skulle överväga att lägga en mindre bokningsavgift.
Citera
2020-01-29, 17:13
Medlem
ingen som haft äran att träffa Finarosa som passande nog annonserar på rs?
Citera
2020-01-29, 18:26
Medlem
Läst igenom och bidrar.. jag har träffat beehappy för ca ett år sen som många andra håller jag med grymt snygg och otroligt bra på allt!.Lizababish typ: tyvärr värkar hon slutat va snygg med stora tuttar och tog bra hand om kuken. Mary: ser helt okey ut och hon kunde verkligen suga kuk tog villigt emot i munnen hon med sen ett gäng utländska som tyvärr inte finns kvar.. bara jag eller är det inte lite tort just nu? inte hittat någon som jag tycker är värd att träffa.. samma gamla annonser på rosa och utländska är ingen höjdare jusst nu,,
Citera
2020-01-30, 08:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
ingen som haft äran att träffa Finarosa som passande nog annonserar på rs?

Har träffar henne två gånger. Charmig, närvarande, suger mycket bra och njuter själv. Top 3 av alla jag träffat genom åren. Då var hon lite strulig med bokningarna men det är säkert mycket bättre nu.
Citera
2020-01-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoman56
Har träffar henne två gånger. Charmig, närvarande, suger mycket bra och njuter själv. Top 3 av alla jag träffat genom åren. Då var hon lite strulig med bokningarna men det är säkert mycket bättre nu.
stort tack!
Citera
2020-01-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klantigsomfan83
Läst igenom och bidrar.. jag har träffat beehappy för ca ett år sen som många andra håller jag med grymt snygg och otroligt bra på allt!.Lizababish typ: tyvärr värkar hon slutat va snygg med stora tuttar och tog bra hand om kuken. Mary: ser helt okey ut och hon kunde verkligen suga kuk tog villigt emot i munnen hon med sen ett gäng utländska som tyvärr inte finns kvar.. bara jag eller är det inte lite tort just nu? inte hittat någon som jag tycker är värd att träffa.. samma gamla annonser på rosa och utländska är ingen höjdare jusst nu,,

Ja de tjejer som återkommer är de som vet vad de gör och har det som en bra inkomstkälla. Talade för ett tag sen med en tjej som jag träffade ett antal gånger för några år sen, hon annonserar inte längre utan träffar bara gamla kunder, har knullandet som bisyssla, ska träffa henne i helgen och återuppleva gamla sexminnen
Citera
2020-02-02, 23:59
Medlem
Någon som har träffat följande:
Sophieamore
SvenskaTindra
Cassie21
Lupin33
Line
Lillasnovit

Alla från RS
Citera
2020-02-03, 00:46
Medlem
No show ups

hur hanterar du inte avbruten, och oavvisade inga show-ups? som som erfarenhet av och eventuella tips för att minimera riskerna. valfri svart lista.
Senast redigerad av 69Looover 2020-02-03 kl. 00:48. Anledning: Missing text
Citera
2020-02-08, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Udaniel
Någon som har träffat följande:
Sophieamore
SvenskaTindra
Cassie21
Lupin33
Line
Lillasnovit

Alla från RS

Tror Line är en bildjägare
Citera
2020-02-08, 18:49
Medlem
Har ni hört talas om någon Thai-brud i Stockholm,som är värd att fika med..?
Citera
2020-02-10, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Har ni hört talas om någon Thai-brud i Stockholm,som är värd att fika med..?
Oj oj det finns hur många som helst,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in