De är inne i halvlek nu och Mergim och Julia har agerat pepptalkers och coachers men nu har de utfört sitt uppdrag och får därför lämna huset ikväll. Tänk om?!?
Undra vad som har hänt med Emelies Instagram. De som sköter hennes insta har inte uppdatera något på flera dagar. Borde de inte kampanja för att folk ska rösta på henne nu när hon hänger löst.
Undra vad som har hänt med Emelies Instagram. De som sköter hennes insta har inte uppdatera något på flera dagar. Borde de inte kampanja för att folk ska rösta på henne nu när hon hänger löst.
Om hon får hat av Nardosarmén så kan det vara orsaken.
Värlsvana Vidriga Vickan:
"Jag kommer alltid hålla fast vid den personen jag vet att jag är. Jag har dåliga sidor och dessa kom fram i tv. Jag har många bra sidor också. Dom är inte raderade för att jag även har dåliga. Jag ber om ursäkt och äger misstagen. Vad vill folk mer? Ni gör säkert upprepande misstag varje dag. Många klarar sig inte utan drama och hat och vill ha mer syre till elden. Jag ger er inte mer syre. Att folk pratat om mig på ett sätt som är helt oacceptabelt i samband med att dom kritiserat mitt beteende är lika illa (menar idioten Jocke o Diana?). Vissa grejer som tagits på sociala medier anser jag borde ha tagits privat (Jocke och Diana? Haha hon är en idiot). Tack alla vänner och familj som har min rygg genom exakt allt, ni är det viktigaste. Jackass-bruden ska samla lite d-vitamin och försöka läka nu"