2021-04-05, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det tror jag inte heller. Men ser gärna att hon är kvar och blir ännu bittrare mot Eritrea.
Hoppas lite på att Jackie börjar lacka. Det finns säkert något uppdämt där. När de själva börjar nominera lär Eritrea vara den som kommer skita på sig. Alla som har lämnat hittills har ju inga fina ord att säga om henne. Älska Eritrea verkar vara en virus endast i huset.
Men Grodan, ingen i huset kommer våga nominera Eritrea för hon har hela huset wrapped around her finger. Att gå emot Nardos är lika med att man går emot hela huset at this point. Judith, Simon, AD, Stephenie, Pedram, Mergim, Jackie, Dennis och Joel älskar henne till döds, och de kommer under INGA omständigheter nominera henne.
2021-04-05, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hade varit riktigt underbart att se Dennis kamma hem miljonen av tre anledningar:
1. Jag vill se hans totalförvirring, på finaldagen kommer han troligtvis fortfarande undra VAR han är och VARFÖR han är där men framförallt HUR i helvete han gjorde för att vinna
2. Att han enbart blev blixtinkallad för att det bajsnödiga torrfnöske till övriga deltagare inte kunde leverera, ens i grupp.
3. Hatar ordet genuin, men om någon är det så signeras det Dompa löve

Minst:
Alla utom Dompa, Emelie, Simon och Tanja

Hahaha, fantastiskt!
2021-04-05, 16:09
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Oddsen på vem som åker ut

Vem åker ut härnäst? (Pengarna tillbaka om ingen åker ut den här veckan)
Alexander Eklund
1.75
Judith Nodby
2.70
Madelene Billman
5.00
Emelie Svensson
7.00

känns som att 1.75 på alex är ren ränta, killen har typ 0 fans och leder alla omröstningar på facebook att åka ut.
Ser bra ut för min Favvo i huset Emelie Sug på den Emelie haters
Emelie är för fan den enda som säger direkt vad hon tänker resten bara håller igen
2021-04-05, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram ska ingenstans! han växer som fan som person. Emelie, Madde, Judith, Nardos och Joel får gärna dra innan honom.

Kan hålla med men verkligen inte Nardos. Hon ska stanna
2021-04-05, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hennes armé är överallt , går man på Nardos så är man körd på Instagram av alla hennes följare

såklart man tar upp det när en sak har skett. sen så ogillar man ju även andra personer. mina favoriter från start var emilie, nardos o joel. mina favoriter har alltid vart de i rosa sovrummet o jag har ogillat de flesta i turkosa rummet.
2021-04-05, 16:15
Medlem
Mouchinos avatar
När delas eventuella autonomineringar ut?
2021-04-05, 16:16
Medlem
Anonym396s avatar
Helvete vad censur det har varit idag. Det brukar vara mest censur på söndagar och måndagar. Jag antar att det är för att deltagarna har tråkigt och pratar om massa olika ämnen och produktionen är snabba på censurknappen om det kan vara en potentiell skandal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hennes armé är överallt , går man på Nardos så är man körd på Instagram av alla hennes följare

Jag vill gärna tro att det kommer slå tillbaka på henne vid en skarp omröstning.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Men Grodan, ingen i huset kommer våga nominera Eritrea för hon har hela huset wrapped around her finger. Att gå emot Nardos är lika med att man går emot hela huset at this point. Judith, Simon, AD, Stephenie, Pedram, Mergim, Jackie, Dennis och Joel älskar henne till döds, och de kommer under INGA omständigheter nominera henne.

Det finns självklart en risk i det du säger. Frågan är hur stor när de sniffar sig närmare millen. Man såg förra året att de fina vänskapsbanden skickades ut med vattnet när cashen kom närmare. Vilket naturligtvis är självklart då det är ju det de bör vara ute efter. Allt snack om utveckling är ju bara snack och de tror att tittarna är dumma i huvudet. Jag tror säkert att de går in för att ha lite skôj, men skippa snacket om bästa vänner det är ingen som går på det längre, förutom fjortisar på Instagram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När delas eventuella autonomineringar ut?

Har du kandidater?
2021-04-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De är inne i halvlek nu och Mergim och Julia har agerat pepptalkers och coachers men nu har de utfört sitt uppdrag och får därför lämna huset ikväll. Tänk om?!?
Skulle inte förvånat mig, det var min teori från början men undrar om inte BB för skit efter skickat ut VV, haft en extra omröstning om Alex sitter säkert mm?
2021-04-05, 16:17
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Men nu var det Emelie som pratade skit om Jackie och Dennis trots att de inte hade någon fysisk kontakt medans hon totalt glömde bort sitt eget grovhångel med Alex första kvällen han kom in i huset.

Är det inte en större förolämpning mot Emelie om Alex inte fick stånd?
Tycker du att hon är ful och osexig?

Det är ännu mer taskigt att skriva om folks utseende för det kan man inte hjälpa.

Tycker att vi ska fokusera på vad deltagarna säger och gör istället för hur dom ser ut.

Ehhhh, det där eskalerade snabbt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in