2021-04-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han fortsätter dutta. Han kan inte släppa blicken på sig själv i spegeln.

Orkar inte med att en människa kanske vinner BB genom att pillra med håret, skjuta burk och hålla dörrar öppna för eventuella torra, fullständigt ointressanta romantiska relationer. Gillade honom i början och när han kämpade för att rädda Katti, men nu - UT!
2021-04-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tolkade det som att det var folk som ropat in till dem på gården, men du kanske har rätt. Info iom victoriagate isf kanske. Men det låter konstigt att produktionen skulle gå in och säga ”glöm inte att detta är en tävling” om det inte syftades till varför de inte får bryta mot regler iof (som att läcka och be om att läcka info från utsidan).

Aha jo kan va det med. Fick bara uppfattningen att de sett människor men jag är ju påskbakis
2021-04-05, 14:49
Medlem
Mouchinos avatar
Hur ser Pedram ut på bakhuvudet? Som han har en svart basker på sig. Har de klippt honom eller?
2021-04-05, 14:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Kollat sjukt sporadisk de senaste veckorna. Har tröttnat totalt, härligare att hänga här hos er än kolla på BB.

Sett lite vad som hänt, läste världsvana Victorias försvarstal. Jag som inte såg hela händelsen när hon rakade Simons ögonbryn. var det enbart världsvana som gjorde det? För jag läste någonstans att Emelie var delaktig och pussade på Simon lite överallt när han sov.

Är det sant eller glöms det bort totalt nu i efterhand. Många hatar på Judiths hångel, men att pussa någon på olika ställen när man själv sover är fan inte ok heller. Varför glöms det bort så snabbt, om det nu är sant dvs

Det var bara Vicky som rakade Simons ögonbryn. Emelie (och kanske någon mer?) gjorde pussmärken med läppstift på Simons bröst och lår, tydligen (jag såg det inte själv), och hon fick en varning för det samma satt har folk skrivit.

Precis som Judith fått varningar ett par gånger när hon ansetts ha varit för på vid olika tillfällen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur ser Pedram ut på bakhuvudet? Som han har en svart basker på sig. Har de klippt honom eller?
adrian har gått ronden med rakapparaten
Medlem
Får panik på hur Mergim slaktar Nardos hår nu.
2021-04-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
de tyckte väl bara att det var jättebra att det blev klart så fort..tyckte jag kände igen nr 14 och det är snabbtvätt 30 grader som kan tvätta känsliga plagg i.
Jag har hört Julia prata om det snabbprogrammet. Skulle aldrig tvätta underkläder eller typ träningskläder men skulle kunna köra någon känslig klänning som man inte svettas sönder i.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

AD har klippt pottfrilla på typ alla killar
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Orkar inte med att en människa kanske vinner BB genom att pillra med håret, skjuta burk och hålla dörrar öppna för eventuella torra, fullständigt ointressanta romantiska relationer. Gillade honom i början och när han kämpade för att rädda Katti, men nu - UT!
Okay, vilka är enligt dig värdiga vinnare. Och varför.
2021-04-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Får panik på hur Mergim slaktar Nardos hår nu.
hon slaktar ju sitt hår dagligen själv....jag trodde svarta tjejer hade värsta rutinen med sitt hår
2021-04-05, 14:52
Medlem
Drick varje gång Mergim pratar om förra säsongen.
2021-04-05, 14:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
AD har klippt pottfrilla på typ alla killar

Rent ut sagt, Det ser för jävligt ut!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem